اخبار و بلاگ

آرایش برای عینکی ها

آرایش برای عینکی ها – چند ترفند ساده و فوق العاده کاربردی

آرایش برای عینکی ها همیشه یک چالش بوده و با سوالاتی مانند: آرایش چشم چطور باشد که از پشت عینک مشخص باشد؟ آیا عینک کوچک‌تر باید بگیرم تا آرایشم معلوم شود؟ همراه است. این در حالیست که تنها رعایت چند نکته بسیار ساده، آرایشی ظریف و در عین حال جذاب با عینک رقم خواهد زد.

۵ ترفند آرایش برای عینکی ها

در ادامه ۵ ترفند آرایش برای عینکی ها را خواهیم گفت. ترفندهایی که با استفاده از آن‌ها می‌توانید زیباترین مدل آرایش با عینک را داشته باشید. در ادامه با ما همراه باشید.

۱- آرایش بر اساس رنگ و شکل فریم عینک

در آرایش برای عینکی ها یکی از موارد مهم رنگ فریم عینک است. از آنجایی که رنگ‌ها و ترکیب آن‌ها می‌توانند جذابیت خلق کنند شما باید رنگ فریم و یا رنگ میکاپ خود را کاملا هوشمندانه انتخاب کنید. آرایش چشم شما باید مکمل و متعادل‌کننده فریم شما باشد. فریم‌های ظریف می‌توانند چشم‌های پررنگ و تیره را با خط چشم راک‌استار همراهی کنند و فریم‌های ضخیم‌تر به آرایش چشم روشن‌تر می‌آیند.

تنها چیزی که برای این ترفند نیاز دارید، خط چشم مایع دقیق و ریمل است. شما باید ضخامت خط چشم خود را متناسب با ضخامت فریم خود نگه دارید. برای فریم‌های نازک از خط چشم ظریف و برای فریم های بزرگتر از خطوط درشت تر و پررنگ‌تر استفاده کنید.

۲- استفاده از کرم پودر،کانسیلر و پنکک

ترفند دوم آرایش برای عینکی ها این است که زیاد از کانسیلر، کرم‌پودر و پنکک استفاده نکنید. یکی از اشتباهاتی که اکثر افراد عینکی هنگام آرایش انجام می‌دهند این است که برای پوشاندن رد عینک موجود روی صورت، مقدار بسیار زیادی کرم‌پودر، کانسیلر و پنکک روی صورت خود می‌زنند. این حرکت در آرایش برای عینکی ها کاملا اشتباه است و موجب خراب شدن میکاپ می‌شود.

پیشنهاد ما این است که ابتدا از یک پرایمر خوب استفاده کنید. سپس در ادامه مقدار کمی کرم‌پودر یا کانسیلر را روی سواپ آرایشی خود بریزیرد و به آرامی روی صورت خود ضربه بزنید تا زمانه که پوشش نرم و یکدست ایجاد شود. در آخر نیز برای تثبیت آرایش به شما پیشنهاد می‌کنیم از پودر فیکس استفاده کنید. این دومین ترفند و یکی از مهم‌ترین آن‌ها در آرایش برای عینکی ها است.

نکته: کرم‌پودر روی بینی خود را نسبتاً مات نگه دارید تا از لیز خوردن عینک در طول روز جلوگیری کند. از افزودن هایلایتر مایع به این ناحیه خودداری کنید؛ زیرا فقط ساییده یا لکه دار می‌شود.

استفاده از کرم پودر برای عینکی ها

استفاده از کرم پودر برای عینکی ها

۳- آرایش ابرو برای عینکی ها

سومین ترفند آرایش برای عینکی ها آرایش متناسب ابروها بر اساس عینک است. ظاهر ابروهای شما نیز به فریم شما بستگی دارد. برخی فریم‌ها ممکن است بخشی از ابروهای شما را پنهان کنند و برخی دیگر ممکن است آن‌ها را برجسته کنند. در حالت ایده‌آل، ابروهای شما باید بالای فریم‌هایتان نشان داده شوند. اگر ابروهای نازکی دارید و از پشت عینک به خوبی مشخص نیستند، بهتر است از برس ابرو با رنگ مشکی تیره استفاده کنید.

در سومین ترفند آرایش برای عینکی ها نیز شما باید بر اساس فرم و شکل فریم‌های خود آرایش کنید. یعنی اگر فریم شما بزرگ و ضخیم است، باید با یک مداد ابرو، آن‌ها را تیره کنید . ضخیم نشان دهید و بالعکس. یعنی در صورتی که فریم عینکتان نازک است باید با یک رنگ روشن، به نرمی و آرامی به ابروهایتان حالت دهید.

نکته: عدسی‌های عینک ممکن است ابروهای شما را بزرگتر از حالت طبیعی نشان دهند؛ بنابراین در هنگام آرایش ابرو حواستان به این نکته باشد.

۴- آرایش برای عینکی ها با رژگونه و هایلایت

در بخش چهارم از ترفندهای آرایش برای عینکی ها به یکی از حساس‌ترین و مهم‌ترین مراحل در آرایش می‌رسیم. از آنجایی که عینک روی گونه‌ها سایه می‌اندازد باید رژگونه را طوری بکشید که بهترین شکل را داشته باشد. هنگام استفاده از رژگونه، عینک خود را روی صورتتان نگه دارید و از لبه فریم خود به عنوان راهنما استفاده کنید. اگر نگران ساییدگی رژگونه پودری هستید، برای ماندگاری بیشتر از رژگونه مایع یا کرم استفاده کنید.

۵- آرایش مژه‌ها و استفاده از خط چشم

یکی از ترفندهای مهم آرایش برای عینکی ها فر دادن مژه‌ها برای نچسبیدن به عدسی‌ها است. اگر متوجه شدید که مژه‌هایتان به عدسی عینکتان چسبیده است، فر کردن مژه‌هایتان، آن‌ها را از لنزتان دور نگه می‌دارد و به باز کردن چشم‌هایتان کمک می‌کند. از یک ریمل ضد لک با فرمول حجم‌دهنده استفاده کنید تا مژه‌های خود را بلند کنید.

اگر نزدیک‌بین هستید، لنزهای تجویزی شما می‌توانند چشمان شما را کوچک‌تر نشان دهند. خط چشم قوی و سنگین و چشم‌های دودی می‌توانند این اثر را بدتر کنند. بنابراین از سایه‌های کرمی، قهوه‌ای بازکننده و شامپاینی استفاده کنید و ریمل خود را در امتداد خط مژه بزنید تا مژه‌هایتان تقویت شود.

  • رژلب در آرایش برای عینکی ها

عینک ها توجه زیادی را به قسمت بالایی صورت شما جلب می‌کنند، بنابراین ترفندی در آرایش برای عینکی ها در آن مشاهده نمی‌شود. اما شما می‌توانید با رنگ لب مات بر پایه کرم توجه را به لب‌های خود جلب کنید. رنگ‌های توتی شفاف برای بیشتر رنگ‌های پوست جوابگو هستند.

نمونه آرایش برای عینکی ها

اگر هنوز به ترفندهای گفته شده در بالا برای آرایش با عینک اعتقاد پیدا نکردید، حتما حتما در ادامه با ما همراه باشید تا استفاده از این ترفندها را در بازیگران و سلبریتی‌های معروف آمریکا ببینید.

  • آرایش با عینک Jennifer Aniston

هر شخصی که به مد و فشن علاقه داشته باشد، Jennifer Aniston را می‌شناسد. او یکی از محبوب‌ترین بازیگران زن در هالیوود است که استایل او همیشه مورد توجه صنعت مد و فشن است. همانطور که در تصویر زیر می‌بینید جنیفر انیستون به بهترین شکل تمام ۵ ترفند آرایش برای عینکی ها را انجام داده و تناسب فوق‌العاده‌ای بین عینک و آرایش خود ایجاد کرده است.

عینک Jennifer-Aniston جنیفر انیستون

عینک Jennifer-Aniston جنیفر انیستون

  • آرایش با عینک Anne Hathaway

یکی دیگر از بازیگران جذاب و خوش استیل هالیوود Anne Hathaway است. جالب است بدانید عینک زدن این بازیگر سر و صدای زیادی در دنیای مد و فشن به پا کرد. دلیلش هم دقیقا ایجاد تناسب استثنایی میان عینک و آرایش وی بود. با دقت در تصویر زیر متوجه خواهید شد که تمام ترفندهای آرایش برای عینکی ها که در بالا گفته شدند، را رعایت کرده و همین دلیل جذابیت او با عینک شده است.

عینک Anne-Hathaway

عینک Anne-Hathaway

  • آرایش با عینک Demi Lovato

Demetria Devonne خواننده آمریکایی که به Demi Lovato نیز معروف است؛ یکی دیگر از چهره‌های محبوب و پرطرفدار در دنیا است. این خواننده آمریکایی همانطور که در تصویر نیز مشخص است، در بهترین شکل با عینک ظاهر شده است.

عینک Demi-Lovato

عینک Demi-Lovato

  • آرایش با عینک Karlie Kloss

Karlie Kloss مدل جوان آمریکایی و یکی از ۳۰ مدل برتر جهان در دهه ۲۰۰۰ میلادی، یکی از عاشقان عینک است که اتفاقا چهره بسیار جذابی را با عینک دارد. در تصویر زیر می‌توانید تمامی ترفندهای آرایش برای عینکی ها مثل هماهنگی فریم عینک با ابرو، استفاده مناسب از رژگونه روشن و مقدار کم کرم‌پودر را که توسط این مدل استفاده شده است، ببینید.

عینک Karlie-Kloss

عینک Karlie-Kloss

جمع بندی

عینک تاثیر منفی و مثبت زیادی در چهره افراد دارد. خوشبختانه تاثیر منفی را خودمان می‌توانیم با اعمال تغییرات کوچک و استفاده از ترفندهای آرایش برای عینکی ها به تاثیرات مثبت تبدیل کنیم. ما در این مقاله از فروشگاه عینک انصار درباره آرایش با عینک و ترفندهای آن صحبت کردیم. شما می‌توانید با به کارگیری این ترفندها، چهره جذابی از خودتان با عینک بسازید.

در صورتی که سوالی درباره این مقاله برایتان پیش آمد و یا نظری در این خصوص داشتید، خوشحال می‌شویم نظرات شما را در بخش دیدگاه‌ها موجود در پایین ببینیم. همچنین سوالات شما در سریع‌ترین زمان توسط همکاران ما در بخش پشتیبانی پاسخ داده خواهند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.