اخبار و بلاگ

بهترین برندهای عینک ایتالیایی

بهترین برندهای عینک ایتالیایی | عینک آفتابی و عینک طبی ایتالیایی

وقتی که از مد صحبت می‌کنیم، اولین کشوری که به عنوان پیشرو و الگوی مد در دنیا به ذهنمان می‌آید، ایتالیا است. ایتالیا سبک، اعتبار و فضایی از تجمل را در دنیای مد منتقل می‌کنند. این تصادفی نیست زیرا ایتالیا دارای سنت طولانی در هنر، شعر، معماری، طراحی و به طور کلی صنایع دستی است. این به زمینه‌های مختلف تجاری مانند اتومبیل، دوچرخه و مد نیز می‌رسد. که البته عینک نیز از این قاعده مستثنی نیست. به همین دلیل در این مقاله از فروشگاه عینک انصار به معرفی بهترین برندهای عینک ایتالیایی، عینک آفتابی ایتالیایی و عینک طلب ایتالیایی پرداخته‌ایم.

چرا عینک ایتالیایی؟!

شاید اولین سوالی که به ذهن شما برسد، این است. در پاسخ باید بگوییم که عینک ایتالیایی هر چیزی را که یک عاشق عینک به دنبال آن است ارائه می‌دهد. طرح‌های نمادین، مواد عالی، صنایع دستی برتر، تکنولوژی روز و همچنین یک سنت طولانی.

بنابراین هنگام خرید عینک طبی و آفتابی، اگر عینک طبی ایتالیایی با عینک آفتابی ایتالیایی به شما پیشنهاد شد؛ چشم بسته آن را بخرید. این نصیحتی از طرف ماست. به هیچ وجه عینک‌های برند ایتالیایی را از دست ندهید.

چرا عینک ایتالیایی

چرا عینک ایتالیایی

مرحله اول: انجام تست بینایی سنجی

قبل از شروع و پرداختن به معرفی بهترین برندهای عینک ایتالیایی، ابتدا در صورتی که بینایی ضعیف دارید، باید قبل از خرید عینک طبی ایتالیایی، تست بینایی سنجی را انجام دهید. امروزه با پیشرفت تکنولوژی شما می‌توانید تست بینایی سنجی آنلاین را از خانه انجام دهید. دیگر مثل قبل نیازی به مراجعه به چشم پزشک ندارید.

البته انجام تست بینایی سنجی به صورت آنلاین و اینترنتی فقط به شما اطلاع می‌دهد که چشمانتان ضعیف است یا قوی. اگر از ضعف در بینایی خود مطمئن هستید، حتما به یک پزشک مراجعه کنید تا با انجام تست‌های لازم، درجه چشمان شما را جهت خرید عینک طبی ایتالیایی مشخص کند.

انجام تست بینایی سنجی

انجام تست بینایی سنجی

بهترین برندهای عینک ایتالیایی

در ادامه به معرفی بهترین برندهای عینک ایتالیایی که در تولید عینک طبی ایتالیایی و عینک آفتابی ایتالیایی در دنیا شناخته شده‌اند، می‌پردازیم. ایتالیا یکی از پیشگامان صنعت مد در دنیا است. از این رو زمانی که در حوزه مد، نام ایتالیا به گوشتان خورد؛ چشم بسته آن محصول را بخرید. این برندهای ایتالیایی عینک عبارتند از:

۱- برند Tavat

آسایش با نوآوری در کوهپایه‌های شمال ایتالیا روبرو می‌شود. برند عینک ایتالیایی TAVAT مرزهای طراحی را با فریم‌های لبه دار، لنزهای فن‌آوری پیشرفته، لولاهای فلزی با کیفیت و دسته‌های ساخته شده از جنس فولاد ضد زنگ که به سادگی باورنکردنی هستند، جابه جا می‌کند. این برند عینک ایتالیایی با این ویژگی‌ها در لیست بهترین برندهای عینک ایتالیایی قرار دارد.

موسس این شرکت خانوادگی از زمان راه اندازی آن در سال ۲۰۱۰ (جرمی بینز)، بهترین صنایع دستی را از ماهرترین صنعتگران شمال شرقی ایتالیا به ارمغان می‌آورد. این شرکت لوکس مهارت‌های دنیای قدیم را با فناوری‌های پیشرفته و طرح‌های جدید ترکیب می‌کند؛ که علاقه‌مندان به مد را در سراسر جهان جذب می‌کند.

عینک ایتالیایی برند Tavat

عینک ایتالیایی برند Tavat

اگر به دنبال عینک طبی ایتالیایی و عینک آفتابی ایتالیایی خاص و یونیک هستید، آن را پیدا کرده‌اید. TAVAT تنها از کارخانه‌ای کوچک خانوادگی استفاده می‌کند. این برند ایتالیایی با کار دستی و خاص، همیشه مشتریان خاص‌پسند خودش را دارد. محصولی دست ساز، همیشه استثنایی.

۲- برند Res Rei

دست ساز از ایتالیا با عشق. برند Res Rei اینگونه محصولات خود را به دنیا معرفی می‌کند. این شعار روی هر عینک آفتابی ایتالیایی و عینک طبی ایتالیایی برند Res Rei حک شده است. این برند ایتالیایی عینک از سال ۲۰۱۱ شروع به تولید عینک‌های مونتاژ به صورت دست‌ساز کرده است.

هنگامی که به دنبال عینک ایتالیایی دست ساز و سبک منحصر به فرد هستید، قطعا باید به سراغ عینک آفتابی ایتالیایی و عینک طبی ایتالیایی برند Res Rei بروید. عینک ایتالیایی این برند، منحصر به فرد ساخته شده است، تا شما را منحصر به فرد کند.

Res Rei شور و اشتیاق را در کل فرآیند به همراه دارد. از تامین مواد بادوام که برای ماندگاری بالا مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ گرفته تا تزیین محصول نهایی با رنگ‌های برجسته و طراحی پیچیده. اشتیاق در هر مرحله پیدا می‌شود.

عینک ایتالیایی برند Res Rei

عینک ایتالیایی برند Res Rei

کیفیت و شخصیت برای فلسفه برند دست به دست هم می‌دهند. به همین دلیل است که وقتی می‌گویند دست‌ساز ایتالیا، منظورشان این است. از ابتدای تولید یک محصول تا تکمیل نهایی، همه چیز در خانه انجام می‌شود. بهترین برندهای عینک ایتالیایی؟ بله Res/Rei از جمله آنهاست.

۳- برند Persol پرسول

مگر می‌شود از عینک استفاده کنید و برند پرسول را نشناسید. یکی از ابر قدرت‌های تولید عینک طبی ایتالیایی و همچنین عینک آفتابی ایتالیایی برند پرسول است.

Persol که در سال ۱۹۱۷ توسط جوزپه راتی تأسیس شد، محصولات عینک خود را به صورت اختصاصی برای خلبانان و رانندگان خودروهای ورزشی ایجاد کرد. پرسول از همان آغاز فعالیت پیشرو و پیشگام در بازار عینک ایتالیایی بود. این برند سیستم Meflecto را که یکی از اولین لولاهای فنری ساخته شده برای عینک بود، توسعه داد و ثبت اختراع کرد. از آن زمان، Persol از فناوری نوآورانه برای معرفی بیشتر و بیشتر طراحی‌های معتبر و ساخت عالی به جهان استفاده کرده است.

عینک‌های Persol که در ایتالیا طراحی و ساخته شده‌اند، به دلیل تناسب بی عیب و نقص، مواد اولیه با کیفیت بالا، سبک‌های استاندارد و جذاب و وضوح باورنکردنی در سطح جهانی شناخته شده‌اند. Persol ترکیبی از طراحی جاودانه و تسلط هنری است. به همین دلیل است که مصرف کنندگان در طیف گسترده‌ای از صنایع، آن را دوست دارند. مخصوصاً اهل سینما که عاشق عینک‌های پرسول هستند.

عینک ایتالیایی برند Persol

عینک ایتالیایی برند Persol

آیا این همه ویژگی برای اینکه آن را جزو بهترین برندهای عینک ایتالیایی بشناسیم؛ کافی نیست؟

شاید یکی از جذاب‌ترین و مورد توجه‌ترین مواردی که از این برند برای ایرانیان وجود دارد، این است که Persol وب‌سایت خود را برای ایرانیان نیز باز کرده است. زمانی که بدون فیلترشکن وارد سایت رسمی این برند عینک ایتالیایی می‌شود، از شما سوال می‌کند که آیا از کشور ایران هستید یا خیر. این یعنی توجه به مشتریان خود در تمامی نقاط جهان. مگر داریم بهتر از این؟!

۴- برند Blackfin

بهترین عینک ایتالیایی؟ هیچ لیستی بدون این برند کامل نیست. زیرا برند Blackfin چیزی فراتر از یک برند عینک ایتالیایی است. هر یک از عینک‌ها به ریشه‌های ایتالیایی خود ادای احترام می‌کنند. پایه، طراحی و زیبایی شناسی از تاریخ هنری چند صد ساله این کشور الهام گرفته شده. هر محصول ساخت ایتالیا و با تکنولوژی استثنایی و کیفیت بالا ساخته شده است. Blackfin به خلق قاب‌های خیره‌کننده که محصول صنایع دستی استثنایی ایتالیا هستند، افتخار می‌کند.

این استعداد شرکت در استفاده از تیتانیوم است که آن را به یکی از بهترین برندهای عینک ایتالیایی تبدیل کرده است. این بنیانگذار ماریا پرامائور و همسرش پریمو دل دین بودند که اولین فریم‌های تیتانیومی را تولید کردند. از آن زمان هرگز به عقب نگاه نکرده‌اند. برند بلک‌فین خالص‌ترین تیتانیوم جهان را تامین می‌کند و آن را به عینک‌های براق، راحت و معتبر تبدیل می‌کند. این کاری است که این برند بیش از بیست سال انجام می‌دهد.

عینک ایتالیایی برند Blackfin

عینک ایتالیایی برند Blackfin

هر جفت عینک آفتابی ایتالیایی و عینک طبی ایتالیایی سبک و در عین حال فوق العاده مستحکم است. براق و فوق العاده راحت روی صورت. Blackfin به انعطاف پذیری هر محصول و توانایی هر جفت عینک برای سازگاری کامل با چهره هر فرد افتخار می‌کند. با دهه‌ها تجربه در صنعت، بلک فین به طور باورنکردنی شناخته و محبوب می‌شود.

۵- برند L.G.R

Luca Gnecchi Ruscone زمانی که در سال ۲۰۰۵ با جعبه عینک آفتابی قدیمی در مغازه اپتیکال پدربزرگش در آفریقا برخورد کرد، تصمیم گرفت دنیای عینک آفتابی و عینک طبی ایتالیایی را تغییر دهد. آنجا بود که یک ستاره متولد شد.

عینک‌های این برند کاملاً دست ساز ایتالیا و توسط سه خانواده صنعتگر ایتالیایی می‌باشد. هر فریم با حفظ میراث ایتالیایی با دقت طراحی و به زیبایی، تمام شده است. هر جفت عینک این برند از شور، اصالت و مهارت بی‌نظیر در صنعت مد ایتالیا است. این توازن کامل بین سنت و نوآوری است که به L.G.R اجازه داده که چنین گسترده و طرفداران وفاداری داشته باشد. از صفحات Paris Vogue گرفته تا چهره افراد مشهور؛ L.G.R مطمئناً اثر خود را گذاشته است.

عینک ایتالیایی برند LGR

عینک ایتالیایی برند LGR

با استفاده از استات ایتالیایی که به دقت انتخاب شده ، این برند تضمین می‌کند که هر محصول مقاوم، بادوام و ماندگاری طولانی مدت است. حتی می‌گویند این غیرقابل تخریب و ضد ضربه است. تک تک فریم‌ها با دست در آزمایشگاه‌های کوچک صنایع دستی بررسی و مونتاژ می‌شوند. L.G.R چیزی را می‌گیرد که شرکت‌های اصلی تولید عینک نمی‌توانند. آن‌ها هر نقصی را با چشمان تیزبین و مهارت‌های تخصصی خود اصلاح می‌کنند.

۶- برند Hapter

در شهر کوهستانی و مرزی بلونو ایتالیا، جواهری از عینک ایتالیایی متولد شد. شروع برند Hapter که در ششمین بخش از بهترین برندهای عینک ایتالیایی آمده است، از یک جفت عینک نظامی قدیمی مربوط به جنگ جهانی دوم الهام گرفته شده است.

از سال ۲۰۱۳، در هاپتر عزم خود را برای جستجوی مواد بادوام و تکنیک‌های تولید درجه یک به کار گرفته‌اند. نتیجه نهایی؟ یک سمفونی زیبا از عملکرد، زیبایی و طراحی.

عینک ایتالیایی برند Hapter

عینک ایتالیایی برند Hapter

این برند انحصاری عینک ایتالیایی توسط اریک بالزان چهار سال پس از پیدایش عینک‌های الهام‌بخش در کوه‌های دولومیت تأسیس شد. Hapter از بسیاری از مواد نفیس مانند فولاد ضد زنگ، پارچه‌های پنبه‌ای مصنوعی و لاستیک صنعتی استفاده می‌کند. انحصار آن از سال ۲۰۱۳ تحسین، عشق و وفاداری را به خود جلب کرده است.

در آخر

تلاش‌ها و فعالیت‌های کشور ایتالیا در صنعت مد را نمی‌توان نادیده گرفت. ایتالیا با توجه به فرهنگ غنی‌اش، می‌توان به عنوان مرکز مد دنیا معرفی کرد. صنعت تولید عینک آفتابی ایتالیایی و همچنین عینک طبی ایتالیایی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

ما در این مقاله از فروشگاه عینک انصار، بهترین برندهای عینک ایتالیایی را به شما معرفی کردیم. برندهایی که ظرافت و کیفیت کار برایشان از همه چیز مهم‌تر است. در آخر هم برندهایی که هر کدام به شکل خاصی، دنیای عینک طبی و آفتابی را کاملا دگرگون کرده‌اند. برای سومین بار است که تکرار می‌کنیم: اسم این برندهای عینم ایتالیایی به گوشتان خورد، چشم بسته خریدتان را انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.