اخبار و بلاگ

بهترین عینک آفتابی برای پدر

بهترین عینک آفتابی برای پدر – عینک آفتابی کادو روز پدر

از کادوهای تکراری مثل کیف پول، کمربند، عطر و ادکلن و جوراب برای هدیه دادن به پدر در روز پدر خسته شده‌اید. یا با نزدیک‌تر شدن روز پدر، هنوز نمی‌دانید که چه چیزی بخرید که هم کاربردی باشد، هم هدیه‌ای جذاب. پیشنهاد ما عینک آفتابی است. در ادامه میگوییم که چرا عینک! در این مقاله به معرفی بهترین عینک آفتابی برای پدر و یا به قولی عینک آفتابی کادو روز پدر پرداختیم. همراه ما باشید.

بهترین عینک آفتابی برای پدر

در ادامه بهترین عینک آفتابی برای پدر را آوردیم و دلیل انتخابمان برای هر کدام را نوشتیم. پس بی حرف اضافه و مستقیم به سراغ بحث اصلیمان یعنی معرفی بهترین عینک آفتابی کادو روز پدر می‌رویم.

۱- عینک دهه ۶۰ ریبن

باباها بهترین هستند. آن‌ها همیشه در هنگام نیاز در کنار شما هستند و می‌دانند چگونه شما را بخندانند. آن‌ها همچنین حس بسیار خوبی از سبک نوستالژی دهه ۶۰ دارند. پس چرا در این روز پدر، با یک عینک آفتابی به سبک دهه ۶۰ لبخند را به روی لبانش نیاورید؟!

RayBan Wayfarer به لطف فیلم‌هایی مانند «Risky Business» با حضور تام کروز، یکی از جذاب‌ترین طراحی‌های عینک آفتابی تمام دوران است. این عینک آفتابی هم شیک و هم جاودانه است و پدر شما را بدون توجه به کاری که انجام می‌دهد، عالی جلوه می‌دهد. پس در خرید این عینک ریبن به عنوان بهترین عینک آفتابی برای پدر تردید نکنید!

عینک دهه 60 ریبن RayBan Wayfarer

عینک دهه ۶۰ ریبن RayBan Wayfarer

۲- عینک خلبانی، برای همه کس و همه جا

عینک خلبانی از برند ریبن دومین انتخاب برای عینک آفتابی کادو روز پدر است. کم‌تر عینک آفتابی پیدا می‌شود که به اندازه RayBan Aviator معروف و مردانه است. طراحی شده برای خلبانان جنگنده جنگ جهانی دوم، این عینک‌های اسکلتی سبک وزن، کاربردی و مناسب برای حملات هوایی طراحی شده است.

عینک آفتابی Aviator به دلیل پوشش لنز بزرگ و زیبایی جسورانه خود به یکی از محبوب‌ترین سبک‌های عینک آفتابی تبدیل شده است. آن‌ها به معنای واقعی کلمه برای هر کسی مناسب هستند! یک عینک آفتابی قابل اعتماد Aviator هدیه مناسبی برای هر پدری است که می‌خواهد یک عینک آفتابی بپوشد که هرگز از مد نمی‌افتد. شک نکنید او این را بهترین عینک آفتابی برای پدر می‌داند و از شما بابتش بسیار تشکر می‌کند.

۳- عینک آفتابی با لنزهای رنگی و رمز و راز

لنزهای عینک آفتابی نباید فقط خاکستری باشند. در واقع، شما می‌توانید لنزهای سفارشی را برای تقریباً هر عینک آفتابی در رنگ‌های مختلف نصب کنید. اگر پدرتان روحیه‌ای شاد و استایلی منحصر به فرد دارد، در خرید عینک آفتابی با لنز رنگی به عنوان عینک آفتابی کادو روز پدر شک نکنید. برای هر پدری که عاشق کمی رمز و راز است، چرا به او عینک آفتابی رنگی هدیه ندهید؟

در لنزهای بنفش، سبز یا آبی، او می‌تواند حس جذابیت را به ظاهر روزمره خود اضافه کند. بنابراین چه او در حال رانندگی به سمت محل کار باشد و چه در حال قدم زدن آرام، بهترین عینک آفتابی برای پدر خواهد بود.

عینک آفتابی با لنزهای رنگی و رمز و راز

عینک آفتابی با لنزهای رنگی و رمز و راز

۴- عینک آفتابی کلاب مستر برای روز پدر

چهارمین گزینه در بین بهترین عینک آفتابی برای پدر، چیزی نیست جز کلاب مستر! عینک آفتابی Clubmaster هدیه مناسبی برای بابای شیک پوش است. آن‌ها با استایل رترو و خطوط پیچیده خود، حس خنکی بی دردسر را منتقل می‌کنند. و در حالی که ممکن است الهام گرفته شده از کلاسیک باشند، اما کاملاً مدرن هستند. همچنین با لنزهای پلاریزه که ۱۰۰٪ محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش را ارائه می‌دهند.

چه پدر شما اهل مناطق ساحلی باشد و چه اهل شهر، این عینک آفتابی به او کمک می‌کند تا بهترین استایل خود را داشته باشد. بنابراین برای خرید هدیه تا آخرین لحظه منتظر نمانید. عینک آفتابی کلاب مستر بگیرید و به پدرتان در روز پدر هدیه بدهید.

۵- عینک کاور دار آهنربایی

پنجمین عینک آفتابی کادو روز پدر، عینک آهنربایی است. عینک آفتابی کاور دار آهنربایی در دهه ۸۰ و ۹۰ میلادی بسیار محبوب بود. این عینک آفتابی شیک توسط بازیگرانی مانند جیمز دین محبوبیت پیدا کرده‌اند. به این معنی است که پدر شما می‌تواند عینک طبی روزمره خود را با گزینه اضافه شده لنزهای خورشیدی گیره‌دار، هر زمان که به آن نیاز داشت، بزند. اگر پدرتان عینک طبی رومره استفاده می‌کند، این بهترین عینک آفتابی برای پدر شما خواهد بود.

عینک کاور دار آهنربایی

عینک کاور دار آهنربایی

۶- عینک آفتابی با فریم شفاف

امسال از دادن هدیه تکراری و خسته کننده دست بکشید و با یک عینک آفتابی کادو روز پدر با فریم شفاف، پدرتان را سورپرایز کنید. چه او به پارک رفته باشد یا فقط یک روز خسته را در حیاط سپری کند، این عینک‌ها لبخند را بر لبان او می نشاند. عینک‌های آفتابی با فریم شفاف و لنزهای رنگی در سال ۲۰۲۳ به دلیل ظاهر مدرن و خاصشان طرفداران زیادی پیدا کردند. بنابراین تا سال‌ها می‌توان این عینک را به عنوان بهترین عینک آفتابی برای پدر معرفی کرد.

۷- عینک آفتابی سایز بزرگ، ظاهری جذاب و مدرن

عینک آفتابی سایز بزرگ هدیه مناسبی برای پدر شما به عنوان عینک آفتابی کادو روز پدر است. آن‌ها او را جسور و مدرن جلوه می‌دهند. بعلاوه، آن‌ها در روزهای روشن و آفتابی که او بیرون در زمین گلف است یا از پیاده روی آرام در کنار ساحل لذت می‌برد، مفید خواهند بود.

علاوه بر کارایی اصلی، این عینک آفتابی سایز بزرگ چند سالی‌ست که بسیار محبوب شده و همچنین بهترین پوشش را از چشمان در برابر اشعه مضر UV خورشید دارد. عینک PO3328S سایز بزرگ از برند پرسول بهترین عینک آفتابی برای پدر شما در روز پدر خواهد بود.

عینک آفتابی سایز بزرگ persol

عینک آفتابی سایز بزرگ persol

۸- عینک آفتابی کادو روز پدر با لنز پلاریزه، محافظت بیشتر از چشم

در روز پدر، عینک آفتابی پلاریزه را به پدرتان هدیه دهید. این لنزهای ممتاز، تابش خیره کننده منعکس شده نور خورشید را برای عملکرد شفاف، مسدود می‌کنند. اگر پدرتان زمان زیادی را در خارج از منزل یا رانندگی با ماشین خود می‌گذراند، لنزهای پلاریزه فشار چشم را در فوکوس بصری طولانی مدت کاهش می‌دهند. مخصوصا در روزهای آفتابی با طیف گسترده‌ای از سبک‌ها و رنگ‌های لنز برای انتخاب، مطمئنا بهترین عینک آفتابی برای پدر را پیدا خواهید کرد که پدرتان دوستش داشته باشد.

۹- عینک آفتابی اسپرت ورزشی

اگر پدرتان فعالیت‌های ورزشی مختلفی نظیر دویدن، دوچرخه سواری یا پیاده روی دارد، بهترین عینک آفتابی برای پدر شما، عینک ورزشی اسپرت خواهد بود. این عینک‌ها به لطف انحنای فریم خود، محافظت عالی در برابر اشعه‌های مضر خورشید ایجاد می‌کنند. فریم‌های ورزشی سبک وزن، برای فعالیت‌های ورزشی طراحی شده‌اند. این وزن سبک، آن‌ها را برای دوچرخه سواری، دویدن یا پیاده روی ایده‌آل می‌کند

اگر پدر خوب شما به هر یک از این سرگرمی‌ها علاقه دارد، باید عینک‌های برند Blenders و طیف وسیعی از فریم‌های ورزشی آن‌ها را به عنوان عینک آفتابی کادو روز پدر خریداری کنید.

عینک آفتابی اسپرت ورزشی

عینک آفتابی اسپرت ورزشی

۱۰- عینک آفتابی با فریم هندسی

فریم‌های هندسی یکی از شاهکارهای مد هستند. بنابراین چه راهی بهتر، برای ارتقای استایل پدرتان با یک عینک آفتابی شیک؟ این عینک آفتابی که در رنگ‌های روشن و پررنگ موجود هستند، مطمئناً حس عالی را به هر لباسی اضافه می‌کنند.

عینک آفتابی هندسی، همانطور که از نام آن پیداست، دارای یک فریم چند ضلعی است که جدایی از طرح‌های سنتی گرد یا مربعی است که معمولاً در عینک‌های آفتابی طراحان دیده می‌شود. اما این پیچ و تاب هندسی چیزی است که این عینک آفتابی را متمایز می‌کند و به همین دلیل است که آن‌ها به یک انتخاب محبوب در بین افراد شیک پوش و افراد مشهور تبدیل شده اند. آیا این همه ویژگی، این عینک را بهترین عینک آفتابی برای پدر به عنوان عینک آفتابی کادو روز پدر تبدیل نمی‌کند؟!

بهترین عینک آفتابی کادو روز پدر

در بالا ۱۰ تا از بهترین عینک آفتابی برای پدر به عنوان کادو روز پدر را معرفی کردیم. اما خب سوال اینجاست که کدام یک را برای پدرم خریداری کنم؟

ما با توجه به کارایی انواع فریم‌ها و لنزهای عینک آفتابی، بهترین گزینه را معرفی کردیم تا شما سردرگم نشوید. بنابراین جای هیچ حیرت و نگرانی نیست. شما فقط کافیست از بین ۱۰ گزینه بالا، با توجه به سبک زندگی و سلیقه شخصی پدرتان، بهترین گزینه را به عنوان عینک آفتابی کادو روز پدر انتخاب کنید. مثلا اگر پدرتان ورزشکار است، در لیست بالا، گزینه ۹ یعنی عینک اسپرت ورزشی را باید انتخاب کنید.

حتی در بالا عینکی را معرفی کردیم که قابلیت استفاده همزمان به عنوان عینک طبی و عینک آفتابی دارند. یعنی اگر پدرتان عینک طبی روزمره استفاده می‌کند، می‌توانید آن گزینه را بهترین عینک آفتابی برای پدر خود در نظر بگیرید.

همین حالا می‌توانید با مراجعه به صفحه خرید عینک آفتابی مردانه بهترین گزینه را برای پدرتان خریداری کنید.

بهترین عینک آفتابی کادو روز پدر

بهترین عینک آفتابی کادو روز پدر

جمع بندی

تمام کادوهای تکراری را برای روز پدر دور بریزید. نوبت آن است که کادویی جذاب و در عین حال کاربردی به پدر خود بدهید. در این مقاله از فروشگاه عینک انصار ما ۱۰ تا از بهترین عینک آفتابی برای پدر و عینک آفتابی کادو روز پدر را معرفی کردیم. شما با توجه به عوامل مختلف می‌توانید از طریق این راهنما، بهترین گزینه را برای پدر خود انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.