اخبار و بلاگ

بهترین عینک آفتابی فصل بهار

بهترین عینک آفتابی فصل بهار | کالکشن جدید

عینک آفتابی یکی از اکسسوری‌های ضروری است که باید در تمام طول سال همراه خود داشته باشید، بله حتی در زمستان! در این بین افراد به دو دسته تقسیم می‌شوند: آن‌هایی که از عینک آفتابی فقط در تابستان استفاده می‌کنند و آن‌هایی که همیشه همراه خود دارند. اما حالا که در ماه اردیبهشت و تقریبا اواسط فصل بهار هستیم، بهانه‌ای شد تا درباره بهترین عینک آفتابی فصل بهار و کالکشن‌های جدید صحبت کنیم.

بهار امسال عینک‌ها در طرح‌های جسورانه و رنگ‌های فوق‌العاده متنوع و جالب توجهی به بازار آمده‌اند. سال ۲۰۲۳ سالی پر از ترندهای برجسته عینک آفتابی است، و ما در عینک انصار ارزشمندترین آن‌ها را گردآوری کرده‌ایم تا بتوانید تصمیم بگیرید کدام یک برای شما مناسب است.

بهترین عینک آفتابی فصل بهار

بدون اضافه‌گویی و وقت تلف کردن و با هیجان زیادی که داریم به سراغ معرفی بهترین عینک آفتابی فصل بهار برویم. عینک‌هایی که می‌توانید در فصل بهار و تابستان سال ۲۰۲۳ با آن‌ها بدرخشید.

۱- طرح خلبانی دهه ۷۰ میلادی

از دهه ۷۰ میلادی حدود ۵۰ سال می‌گذرد؛ اما تا همین لحظه طرح عینک آفتابی خلبانی پای ثابت ترندهای تمامی فصول و سال‌ها است. گل سرسبد طرح‌های عینک آفتابی یعنی عینک آفتابی خلبانی، امسال هم در لیست بهترین عینک آفتابی فصل بهار است.

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، طرح خلبانی عینک آفتابی پیشنهاد امسال برند COS به شما است. اگر برند COS این طرح را به عنون ترند بهار ۲۰۲۳ گذاشته، بنابراین ۱۰۰% ارزش امتحان کردن را دارد. اما در ادامه به جزئیات ظریف و دیوانه کننده این عینک خلبانی از برند COS بپردازیم.

این عینک آفتابی با نسخه محدود و با همکاری LINDA FARROW – یکی از برترین طراحان عینک‌های لوکس که از سال ۱۹۷۰ به خاطر کلکسیون‌های پیشگام، طرح‌های جسورانه و جزئیات برجسته شهرت دارد، ساخته شده است. فولاد ضد زنگ، با پدهای بینی قابل تنظیم و نوک استات برای راحتی. آن‌ها با بسته بندی منظمی در یک کیف عینک چرمی با لوگو و پارچه تمیزکننده نرم به دست می‌آیند. این دقیقا پیشنها ما به عنوان بهترین عینک آفتابی فصل بهار برای شماست.

طرح خلبانی دهه 70 میلادی

طرح خلبانی دهه ۷۰ میلادی

۲- عینک آفتابی فریم سفید

ظرافت مطمئناً کلمه‌ای نیست که ما برای توصیف ترندهای عینک آفتابی در بهار ۲۰۲۳ از آن استفاده کنیم، و مورد بعدی نیز از این قاعده مستثنی نیست. متخصصین حوزه مد در این فصل فریم‌های سفید ضخیم را به نمایش درآوردند که اغلب به شکل فریم بیضی شکل است و مکملی فوق‌العاده برجسته در استایل و لباس‌های انتخابی شماست.

چیزی در مورد فریم سفید روشن وجود دارد که آن را از بقیه متمایز می‌کند. اگر شما فردی هستید که دوست دارید همیشه در مرکز توجه باشید و بدرخشید، از فریم سفید عینک آفتابی غافل نشوید. این فریم‌های عینک آفتابی سفید را می‌توانید با هر چیزی که دارید ست کنید. قطعا عینک آفتابی فریم سفید هم بهترین عینک آفتابی فصل بهار به شمار می‌رود.

و اما پیشنهاد ما برای عینک آفتابی با فریم سفید عینک بیضی برند Celine Paris است. عینک آفتابی بیضی شکل CELINE Eyewear از استات مات ساخته شده است. این عینک با یک پلاک آرشیوی “Triomphe” – که اولین بار توسط بنیانگذار این برچسب در سال ۱۹۷۳ معرفی شد – و با لنزهای تیره وارد بازار شده است.

عینک آفتابی فریم سفید

عینک آفتابی فریم سفید

۳- فریم‌های فوق‌العاده بزرگ

همانطور که در بالا هم گفته شد، امسال در لیست بهترین عینک آفتاب فصل بهار ظرافت معنی ندارد و فریم‌ها در جزئیات کاملا واضح و بزرگ به بازار آمده‌اند. یکی از این انتخاب‌ها، فریم‌های فوق‌العاده بزرگ هستند.

در حالی که ترندهای عینک آفتابی می‌آیند و می‌روند، عینک‌های آفتابی فریم بزرگ برای همیشه مد هستند. خواه یک قاب گرد دهه ۱۹۶۰ باشد، یا شکل مربعی اولیه، یا چیزی در این بین. هرگز زمانی نخواهد بود که دوست نداشته باشید فریم‌های بزرگ خود را با استایلتان ترکیب کنید.

و باز هم پیشنهاد دیگری برای بهترین عینک آفتابی فصل بهار از برند Celine Paris برای شما. فریم ضخیم و مشکی عینک آفتابی سلین ظرافت پاریسی (فرانسی) را به کمد لباس روزمره شما می‌آورد. این عینک به لنزهای مشکی مجهز شده و روی بازوهای آن نام برند به رنگ طلایی در کنار نقش برجسته نقطه‌گذاری شده است.

فریم‌های فوق‌العاده بزرگ

فریم‌های فوق‌العاده بزرگ

۴- عینک آفتابی صورتی Barbiecore

رنگ صورتی فراتر از حد تصور به کمد لباس‌های شما در فصل بهار سال ۲۰۲۳ شما آمده است. چه عاشق فریم چشم گربه‌ای باشید، چه سبک آینه‌ای آینده‌نگر را ترجیح می‌دهید یا به سمت یک فریم Wayfarer کلاسیک می‌روید، امسال کمی رنگ صورتی را هم در عینک آفتابی فصل بهار خود امتحان کنید.

این سومین بار است که برند Celine Paris عینک‌های آفتابی‌اش به عنوان بهترین عینک آفتابی فصل بهار به میان می‌آید. این نشان دهنده قدرت برند و ورود به عنوان رقیب سرسخت برای باقی برندها است. عینک آفتابی CELINE Eyewear از استات صورتی براق ساخته شده و لنزهای خاکستری دارد. فریم‌های بزرگ بسیار جذاب و کلاسیک نیز یکی دیگر از نکات جالب توجه درباره این عینک آفتابی است.

عینک آفتابی صورتی Barbiecore

عینک آفتابی صورتی Barbiecore

۵- فریم‌های باریک

شاید این اولین سالی است که شاهد دو سبک کاملا تضاد در کنار هم به عنوان ترند هستیم. قبل‌تر سبک فریم‌های بزرگ را معرفی کردیم و حالا به عینک آفتابی با فریم باریک رسیدیم. شاید با نام فریم باریک عینک، به یاد بزرگان خود، مانند پدربزرگ و مادربزرگ خود بیوفتید. اما باید به شما بگوییم که عجله نکنید! ابتدا مدل‌های جدید ۲۰۲۳ را ببینید و بعد قضاوت کنید.

عینک‌های آفتابی از برندهای سنت لوران گرفته تا گوچی با قاب‌های بسیار باریک استات و پل‌های نازک، به عنوان بهترین عینک آفتابی فصل بهار معرفی شده‌اند. این مدل عینک آفتابی را می‌توانید با یک تاپ دور یقه و شلوار باریک و تنگ به بهترین شکل ست کنید.

پیشنهاد ما در مورد فریم‌های باریک برای بهار ۲۰۲۳، عینک آفتابی Oliver Peoples که با همکاری Khaite طراحی شده است و طرح مینیمالیستی نشان داده شده است. فریم‌های چشم گربه‌ای از استات دست‌ساز و با پترنی در رنگ طلایی در قسمت پل‌های فریم برای طراحی ظریف ساخته‌اند.

فریم‌های باریک

فریم‌های باریک

در آخر

بهار ۲۰۲۳ سورپرایزهای بسیاری را در صنعت مد و فشن برای ما داشته است. یکی از این حوزه‌ها که دست پر به استقبال بهار رفته، حوزه عینک‌های آفتابی است. امسال شاهد ترندهای عینک آفتابی در طیف گسترده‌ای بودیم که در نگاه اول کاملا گیج کننده به نظر می‌رسند.

اما ما در این مقاله از فروشگاه عینک انصار ۵ تا از بهترین عینک آفتابی فصل بهار را برای شما جدا کردیم و در بالا با جزئیات کامل آوردیم. امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. در صورتی که نیاز به مشاوره قبل از خرید داشتید می‌توانید با شماره تلفن ۳۵۰۱۵۰۰۰ داخلی ۱۱۳ تماس حاصل فرمایید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.