اخبار و بلاگ

عینک برای کادو ولنتاین

عینک برای کادو ولنتاین | راهنمای خرید بهترین عینک ولنتاین

روز ولنتاین ۲۰۲۳ نزدیک است، و الآن زمان مناسبی است که به دنبال هدایایی برای عشق زندگی، دوستان، خانواده یا خودتان باشید. همیشه شکلات و دسته گل وجود دارد، اما چرا چیزی نگیرید که باعث شود در تمام سال و نه فقط همان یک روز، طرف مقابل خوشحال باشد؟ از این رو ما در این مقاله از فروشگاه عینک انصار قصد داریم جذاب‌ترین انواع عینک برای کادو ولنتاین را به شما معرفی کنیم.

جذاب‌ترین انواع عینک برای کادو ولنتاین

پس از همه، چه چیزی می‌تواند هدیه‌ای بهتر از چیزی باشد که به شما کمک کند بهتر دیده شوید؟ در اینجا ایده‌های مناسب عینک برای کادو ولنتاین برای یک فرد خاص در زندگی شما وجود دارد. با این عینک‌های آفتابی به عشق زندگیتان نشان دهید که چقدر او را دوست دارید.

۱- عینک افتابی بربری Burberry کد ۰۲۷۶

در اولین بخش از جذاب‌ترین عینک برای کادو ولنتاین، یکی از یونیک‌ترین و بهترین انتخاب‌ها را برای شما قرار دادیم. این انتخاب چیزی نیست جز عینک آفتابی برند Burberry کد ۰۲۷۶. فریم و دسته‌های این عینک از جنس کائوچو هستند و کیفیت و دوام بسیار بالایی دارند.

رنگ عدسی و فریم این عینک جذاب، صورتی است و حال و هوای ولینتاین را انتاقل می‌دهد. عینک آفتابی Burberry با خاص بودنش باعث می‌شود همیشه در یاد بمانید. این عینک ولنتاین را می‌توانید همین حالا با کلیک روی لینک زیر خریداری کنید؛ آن هم با قیمت فوق‌العاده مناسب در این شرایط اقتصادی!فتابی آآفت

عینک افتابی بربری Bureberry کد ۰۲۷۶

۲- عینک آفتابی گوچی Gucci کد ۶۸۵۴

عینک آفتابی گوچی کد ۶۸۵۴ نیز یکی دیگر از جذاب‌ترین انواع عینک برای کادو ولنتاین است. این عینک جذاب ضد اشعه یووی ۴۰۰ پلاریزه است و  با رنگ طلایی‌اش دلبری می‌کند. اگر دنبال کادویی خاص برای ولنتاین هستید این عینک را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

فریم و دسته عینک آفتابی گوچی کد ۶۸۵۴ از جنس کائوچو است و استحکام و مقاوت خوبی دارد. کمی که جزئی‌تر به این عینک نگاه کنید متوجه لوگوی G برند گوچی روی دسته‌های آن خواهید شد. در زیر آن هم نیز یک دسته طلایی از جنس کائوچو را می‌توانید ببینید که روی آن با اکلیل طلایی طراحی شده است.

به طور کلی این عینک یکی از بهترین گزینه‌ها برای کادو ولنتاین است و با آن می‌توانید عشق زندگی خود را شاد کنید. شما می‌توانید با کلیک روی لینک زیر این عینک را مشاهده کنید و با قیمت فوق‌العاده مناسب خریداری کنید.

عینک آفتابی گوچی Gucci کد ۶۸۵۴

۳- عینک آفتابی Dolce & Gabbana کد DG2170B

در کادو دادن اگر می‌خواهید به کسی بگویید که او را دوست دارید؛ این عینک را به او هدیه دهید. عینک آفتابی Dolce & Gabbana در سومین بخش از جذاب‌ترین عینک برای کادو ولنتاین آمده است. این عینک با داشتن جزئیات ظریفی مانند نگین دار بودن دور فریم و رنگ رزگلد، کادویی با ارزش و جذاب برای یک شخص مهم در زندگیتان است.

علاوه بر طراحی جذاب و چشم‌نواز این عینک باید این مورد را نیز بدانید که در مدت اخیر فریم گرد عینک آفتابی به شدت مورد استقبال قرار گرفته و تبدیل به یکی از ترندهای صنعت مد شده است. بنابراین این عینک تمام ویژگی‌های خوب بودن را دارد و اگر قصد خرید عینک کادو ولنتاین دارید، بدون تامل این عینک را انتخاب کنید.

شما می‌توانید با کلیک روی لینک زیر اقدام به خرید این عینک جذاب کنید.

عینک آفتابی دولچه Dolce کد DG2170B

۴- عینک آفتابی زاینا Zaina کد Z8158

اگر به دنبال ظرافت و مینیمال بودن یک عینک می‌گردید، این عینک بهترین انتخاب برای شماست. عینک آفتابی Zaina کد Z8158 با فریم فلزی و طراحی خاص و هندسی‌اش یکی از بهترین انواع عینک برای کادوی ولنتاین است. فریم فلزی، رنگ عدسی لایت، فریم طرح سیمی و سبک بودن؛ همه این‌ها را می‌توانید در این عینک جذاب پیدا کنید.

با کلیک روی لینک زیر این عینک را به همراه مشخصات کامل و قیمتش ببینید.

عینک آفتابی زاینا Zainia کد Z8158

۵- عینک آفتابی کروزر Cruiser کد ۵۰۰۶

در پنجمین بخش از جذاب‌ترین عینک برای کادو ولنتاین، عینک آفتابی کروزر کد ۵۰۰۶ را داریم. این عینک در رنگ قهوه‌ای مایل به قرمزش حس و حال ولنتاینی دارد. همچنین کیفیت خوب فریم و دسته و خاصیت ضد اشعه UV آن را به یکی از بهترین انتخاب‌ها برای عینک کادو ولنتاین تبدیل می‌کند.

این عینک جذاب را می‌توانید با قیمت استثنایی ۴۵۰,۰۰۰ تومان از فروشگاه عینک انصار خریداری کنید. اگر در تهران هستید، سفارش خود را همان روز تحویل بگیرید و در صورتی که شهرستان هستید، سفارش حداکثر تا ۳ روز درب منزل شماست.

عینک آفتابی کروزر cruiser کد ۵۰۰۶

عینک طبی کادو ولنتاین

تا اینجای کار ۵ تا از جذاب‌ترین عینک‌های آفتابی برای کادو ولنتاین را به شما معرفی کردیم. در ادامه قصد داریم زیبا‌ترین فریم‌های عینک طبی را که می‌توانید برای کادو ولتاین بخرید، بیاوریم. شما می‌توانید این فریم‌ها را با عدسی درخواستی، بر اساس نمره چشم شخص موردنظر سفارش دهید. یا اینکه می‌توانید فریم را جداگانه و بدون عدسی تهیه کنید.

۱- عینک طبی بارسلونا Barcelona کد ۶۹۳ اورجینال

فریم عینک طبی بارسلونا کد ۶۹۳ یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین فریم‌های عینک طبی در فروشگاه عینک انصار است. این فریم با ترکیب رنگ جذاب ۷ رنگ و دایره‌ای بودنش، یکی از بهترین انتخاب‌های عینک برای کادو ولنتاین است.

هر چه بیشتر به جزئیات این فریم دقت کنید، بیشتر عاشقش می‌شوید. دلیل آن هم ظرافت در طراحی و ترکیب رنگ‌های فریم در این عینک است.

شما می‌توانید این عینک جذاب را ۳۰% تخفیف فوق‌العاده به مناسبت ولنتاین خریداری کنید. روی لینک زیر کلیک کنید.

عینک طبی بارسلونا barcelona کد ۶۹۳ اورجینال

ویژگی‌های این عینک:

  • مقاوم در برابر شکستن
  • آبکاری عالی
  • بسیار سبک

۲- عینک طبی انصار Ansar کد ۳۸۹۲

اگر طرفدار رنگ‌های جذاب و شاد هستید، این عینک را به هیچ وجه از دست ندهید. عینک طبی انصار ansar کد ۳۸۹۲ با ترکیب رنگ بنفش در طیف‌های مختلف و در یک پترن جذاب، هدیه‌ای است که هر شخصی را عاشق شما می‌کند.

جنس فریم این عینک کائوچو با کیفیت و مستحکم است و دسته‌های آن نیز فلزی هستند. با وجود تمامی این موارد و کیفیت باورنکردنی، این عینک را با قیمت فوق‌العاده مناسب و اقتصادی قرار دادیم تا همه شما عزیزان امکان خرید آن را برای ولنتاین داشته باشید. تمامی این موارد در کنار هم این عینک را به یکی از بهترین انتخاب‌های عینک برای کادو ولنتاین تبدیل کرده است.

روی لینک زیر کلیک کنید و اقدام به خرید عینک جذاب برای ولنتاین کنید.

عینک طبی انصار ansar کد ۳۸۹۲

۳- عینک طبی انصار Ansar کد ۳۳ های‌کپی

آخرین بخش از بهترین انواع عینک برای کادو ولنتاین را با این عینک خاص به پایان می‌رسانیم. عینک طبی Ansar کد ۳۳ در فریم چشم گربه‌ای و رنگ صورتی لایت دخترانه، می‌تواند به یکی از بهترین خاطرات عشق زندگیتان از ولنتاین تبدیل شود. این فریم با ترکیب رنگ خارق‌العاده‌اش شما را در مرکز توجه قرار می‌دهد.

برای مشاهده قیمت و ویژگی‌های تکمیلی این عینک و همچنین سفارش اینترنتی آن از فروشگاه عینک انصار، فقط کافی است روی لینک زیر کلیک کنید.

عینک طبی انصار ANSAR کد ۳۳ های کپی

ویژگی‌های این عینک:

  • جنس فریم کائوچو
  • مقاوم در برابر شکست
  • ضد حساسیت

در آخر

ما در این مقاله از فروشگاه عینک انصار چندتا از بهترین انتخاب‌های عینک برای کادو ولنتاین را به شما معرفی کردیم. انتخاب‌هایی که هر کدام به نحوه جذاب بودند و شما باید بر اساس سلیقه شریک زندگیتان، دست به انتخاب بزنید. علاوه بر جذابیت و زیبایی هر کدام از این عینک‌ها که معرفی کردیم؛ قیمت استثنایی و باورنکردنی آن‌ها نیز یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هاست.

در صورتی که هر سوالی درباره این مقاله  و یا درخواست مشاوره قبل از خرید داشتید، فقط کافی است از طریق فرم دیدگاه‌ها که در پایین این مقاله موجود است، درخواست خود را بنویسید یا اینکه از طریق پنل چت آنلاین که در پایین سمت راست سایت قرار دارد به صورت زنده با همکاران ما در بخش پشتیبانی چت کنید و سوالات خود را بپرسید.

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.