اخبار و بلاگ

مدل عینک پروفسور در مانی هیست

مدل عینک پروفسور در مانی هیست Money Heist | قیمت این عینک

سریال مانی هیست بی شک یکی از پرطرفدارترین سریال‌‎های جهان است و در زمان ورودش سر و صدای زیادی به پا کرد. یکی از شخصیت‌های محبوب و جذاب این سریال، شخصی به نام پروفسور (سرجیو مارکینا) است که می‌توان از او به عنوان نقش اول این سریال یاد کرد. ما در این مقاله از فروشگاه عینک انصار قصد داریم مدل عینک پروفسور در مانی هیست را بررسی کنیم و قیمت آن در بازار داخل و خارج بیاوریم. پس با ما همراه باشید.

سریال مانی هیست Money Heist

Money Heist در ابتدا قرار بود سریالی محدود باشد که در دو قسمت در شبکه اسپانیایی Antena منتشر می‌شود. با این حال، نتفلیکس نتفلیکس با این سریال عقد قرارداد کرد و مانی هیست Money Heist را در سراسر جهان در سال ۲۰۱۷ منتشر کرد.

مانی هیست Money Heist که به نام‌های دیگر خانه کاغذی و یا La Casa De Papel نیز شناخته می‌شود موفق به دریافت جایزه بین المللی امی شد. اما همانطور که همیشه گفتیم استایل کاراکترها و بازیگران این نوع سریال‌ها معمولا بسیار مورد توجه قرار‌گیرد. از این رو ما در ادامه مدل عینک پروفسور در مانی هیست Money Heist بررسی کردیم.

پروفسور در مانی هیست

پروفسور سرجیو مارکینا با بازی آلوارو مورته، در این سریال مغز عملیات است و همچنین مربی و رهبرکل تیمش. پروفسور با یک عینک با استایل مد روز متمایز می‌شود. دقیقا در زمانی که تمامی اعضای تیم کم می‌آوردند، پروفسور با نقشه‌ای کاملا هوشمندانه آن‌ها را از سردرگمی در می‌آورد.

مدل عینک پروفسور در مانی هیست

عینک پروفسور در مانی هیست یک عینک با طرح خلبانی است که دارای جزئیات نمادین و ظریف است. فریم گردتر و الهام‌گرفته از عینک خلبانی، دارای یک میله پل دوتایی منحصربه‌فرد است که به راحتی روی صورت قرار می‌گیرد.

این عینک پرسول دست ساز ایتالیایی، از با کیفیت‌ترین متریال ساخته شده است که ظاهری جسورانه و در عین حال ظریف را ارائه می‌دهد. شیشه‌های این عینک به طوری ساخته شده‌اند که با هر فریمی ترکیب شوند و جذبه خاصی داشته باشند. این عینک در یک ترکیب مشکی خیره کننده و قهوه‌ای، زرد و مشکی تشکیل شده است که یک قاب با رنگ هاوانا را ایجاد می‌کند.

عینک پرسول پروفسور مانی هیست

عینک پرسول پروفسور مانی هیست

عینک پروفسور در مانی هیست با مشخصات زیر در فروشگاه رسمی برند ایتالیایی Persol با قیمت ۲۱۹ یورو به فروش می‌رسد. شما می‌توان با کلیک اینجا، وارد سایت رسمی این برند شوید و بیشتر درباره این عینک بدانید.

  • کد عینک: PO3160V 95 52-18
  • رنگ فریم: مشکی
  • جنس لنز: پلاستیک
  • جنس فریم: استات
  • سایزبندی: ۵۲-۱۸-۱۴۵

گران‌ترین و معروف‌ترین عینک‌های دنیا با فریم‌هایی از جنس استات هستند.

عینک پروفسور برند Persol

عینک پروفسور برند Persol

داستان عینک پروفسور در مانی هیست Money Heist

جالب است بدانید بازیگر نقش پروفسور در سریال پرطرفدار مانی هیست در زندگی واقعی از عینک استفاده نمی‌کند ولی در این سریال به بهترین شکل با این عینک ایتالیایی ظاهر شد. این عینک در ابتدا به عنوان عینکی ساده برای بازیگری در یک سریال دیده می‌شد. اما در ادامه با بالا رفتن تعداد بینندگان این سریال و حرکت خاص و همیشگی پروفسور در تثبیت عینک روی صورت خود، سر و صدای زیادی به پا کرد.

به طوری که این عینک تبدیل به نام تجاری برای شخصیت پروفسور در مانی هیست شد. در ادامه این اتفاق هم برند Persol این مدل عینک خود را به عنوان عینک پروفسور در مانی هیست معرفی کرد و بسته بندی جالبی را با طرح همان سریال روانه بازار کرد.

برند Persol علاوه بر مدل عینک طبی عدسی‌های ساده و غیرطبی نیز برای این عینک تولید کرد. همچنین عینک پروفسور در مانی هیست را در مدل‌های مردانه و زنانه ارائه کرد تا همه بتوانند از این عینک جذاب استفاده کنند.

مدل مانی هیست عینک پرسول

مدل مانی هیست عینک پرسول

درباره برند پرسول

همانطور که در بالا هم گفته شد، عینک پروفسور در مانی هیست توسط برند Persol تولید شده است. این برند قدمت زیادی در تولید عینک‌های آفتابی و طبی در کیفیت بالا دارد. در ادامه درباره این برند اطلاعات جالبی را آورده‌ایم:

Persol یک برند ایتالیایی عینک است که در زمینه تولید عینک آفتابی و فریم عینک طبی تخصص دارد. پرسول یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های عینک‌سازی در جهان است و متعلق به گروه Luxottica است. این نام از زبان ایتالیایی per il sole به معنای “برای خورشید” گرفته شده است. Persol که در سال ۱۹۱۷ توسط آقای جوزپه راتی شکل گرفت، در اصل بیشتر به خلبانان و رانندگان ورزشی می‌پرداخت.

خرید عینک طبی مردانه از کجا؟

اگر شما هم عینکی هستید و همیشه به دنبال ظاهری جذاب با جدیدترین عینک‌های طبی هستید؛ به جای درستی آمده‌اید. فروشگاه عینک انصار با ارائه جدیدترین و با کیفیت‌ترین عینک طبی مردانه و زنانه در کیفیت‌های مختلف، بهترین انتخاب است.

همچنین در صورتی که درخواست هر گونه راهنمایی قبل از خرید عینک داشتید و یا سوالاتی برای شما پیش آمده بود می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده در انتهای سایت با ما در ارتباط باشید. همکاران ما در تمام مسیر خرید در کنار شما خواهند بود تا تجربه خریدی جالب و بی‌نظیر را داشته باشید.

در آخر

در این مقاله از فروشگاه عینک انصار درباره مدل عینک پروفسور در مانی هیست Money Heist صحبت کردیم و مشخصات این عینک را مورد نقد و بررسی قرار دادیم. همانطور که گفته شد استایل بازیگران در فیلم و سریال بسیار مورد توجه قرار می‌گیرد و همیشه سر و صدا می‌کند.

این بار هم همین اتفاق افتاد و برند ایتالیایی Persol توانست با ارائه عینک پروفسور در مانی هیست، درآمد فوق‌العاده‌ای از فروش آن کسب کند. چیزی کاملا فراتر از تصور.

خوشحال می‌شویم نظرات شما را نیز درباره این مقاله بدانیم. شما می‌توانید نظرات خود را از طریق فرم دیدگاه‌ها که در پایین همین مقاله است، به اشتراک بگذارید. همچنین می‌توانید سوالات خود را درباره این مدل عینک از طریق همین فرم بپرسید. ما در سریع‌ترین زمان سوالات شما را خواهیم دید و به آن‌ها پاسخ خواهیم داد.

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.