اخبار و بلاگ

گران ترین عینک های دنیا

گران ترین عینک های آفتابی و طبی دنیا ۱۰ مورد + قیمت🤑

عینک‌ها فقط برای بهبود بینایی و اصلاح عیوب انکساری چشم کاربرد ندارند. از زمان اختراع آن‌ها در قرن سیزدهم در ایتالیا، عینک‌ها به عنوان اکسسوری در مد و فشن استفاده می‌شدند. در این میان عینک‌هایی نیز وجود دارند که فراتر از یک عینک ساده هستند و در ساخت آن‌ها از سنگ‌های قیمتی، طلا و آلیاژهای گران قیمت استفاده شده است. اگر می‌خواهید گران ترین عینک های دنیا را به همراه قیمتشان بشناسید؛ در ادامه با ما همراه باشید.

برندهای تولیدکننده گران ترین عینک های دنیا

ابتدا قصد داریم چندتا از بهترین برندهای تولیدکننده گران ترین عینک های دنیا را معرفی کنیم. این برندها عینک‌های خود را در بالاترین سطح و کیفیت تولید و روانه بازار می‌کنند. البته علاوه بر عینک‌های لوکس و گران قیمت، می‌توانید عینک‌های ساده و با قیمت مناسب را نیز در این برندها مشاهده کنید.

  • Versace
  • Cartier
  • Louis Vuitton
  • Ray-Ban
  • Gucci
  • Prada
  • Burberry
  • Tom Ford
  • Dolce & Gabbana

گران ترین عینک های دنیا

در ادامه ۱۰ تا از گران ترین عینک های آفتابی و طبی دنیا را به همراه قیمت و اطلاعات کاملشان آورده‌ایم. عینک‌هایی که تعداد کمی از آن‌ها موجود است و اکثرا سلبریتی‌ها و آدم‌های معروف از آن‌ها استفاده می‌کنند. در ادامه به ترتیب گران ترین عینک های دنیا را از قیمت‌های پایین به قیمت‌های بالا معرفی کرده‌ایم.

۱- عینک طبی چوبی Malmaison Bubinga

در بخش اول گران ترین عینک های دنیا عینک چوبی Malmaison Bubinga را داریم؛ که توسط طراح جواهرات معروف فرانسوی طراحی شده است. کناره‌ها و جلوی دسته‌ها با طلای سفید و زرد پوشانده شده‌اند، که به این عینک ظاهر نمادین خود را داده است. استفاده از طلای ۲۲ عیار باعث شده قیمت آن ۶,۰۰۰$ یعنی چیزی حدود ۱۸۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان باشد.

عینک چوبی Malmaison Bubinga

عینک چوبی Malmaison Bubinga

۲- عینک طبی Cartier CT01710

شاید در ابتدا گول سادگی این عینک را بخورید؛ اما با دیدن متریال استفاده شده آن، می‌بینید که واقعا ارزش قرار گرفتن در بین گران ترین عینک های دنیا را دارد. این عینک دارای فریم ساخته شده از طلای یکدست با لنزهای بدون لبه است که از خطوط سبک قدیمی Cartier الهام گرفته است. موادی که در این عینک خیره کننده قرار گرفته‌اند شامل طلای سفید و زرد ۱۸ عیار هستند این عینک طبی فرانسوی، شیک، گران قیمت و بهترین انتخاب برای لاکچری پسندان است.

قیمت عینک طبی برند کارتیه (کارتیر) ۱۱,۱۴۵$ یعنی معادل ۳۳۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان است.

عینک طبی Cartier CT01710

عینک طبی Cartier CT01710

۳- عینک آفتابی طلای ۱۸ عیار برند Cartier

در بخش سوم گران ترین عینک های دنیا عینک آفتابی طلای ۱۸ عیار برند Cartier را داریم. نکته قابل توجه در مورد این عینک آفتابی فریم آن است که با الماس‌های گران قیمت تزئین شده است. این عینک آفتابی با قیمت ۲۵,۰۰۰$ یعنی چیزی حدود ۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

شگفت زده خواهید شد اگر بدانید که در مجموع ۱۸۸ الماس روی فریم سیاه رنگ این عینک آفتابی نصب شده است که در کل معادل ۷.۵ قیراط است. با استفاده از عینک آفتابی طلای ۱۸ عیارCartier Paris ، نه تنها شیک به نظر می رسید، بلکه یک کلاس متفاوت از لاکچری بودن را تجربه خواهید کرد.

عینک آفتابی طلای ۱۸ عیار برند Cartier

عینک آفتابی طلای ۱۸ عیار برند Cartier

۴- عینک آفتابی Maybach The Diplomat I

عینک آفتابی Maybach The Diplomat I که در رتبه هفتم لیست ما قرار دارد، متعلق به خودروساز آلمانی لوکس Maybach مرسدس بنز است. این عینک آفتابی گران‌قیمت را می‌توان حتی زمانی که پشت فرمان هستید، استفاده کرد، زیرا اتومبیل‌های لوکس و عینک‌های آفتابی درجه یک دست به دست هم می‌دهند.

این عینک دقیقا مانند خودروهای لوکس Maybach نمادی از لاکچری بودن هستند. عینک آفتابیMaybach The Diplomat I از طلای ۱۸ عیار ساخته شده که با ۱۷۴ الماس با ارزش دست ساز تزئین شده است. با این حال، اگر می‌خواهید از این عینک آفتابی که یکی از گران ترین عینک های دنیا است استفاده کنید، باید ۶۰,۰۰۰$ یعنی ۱,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان خرج کنید.

عینک آفتابی Maybach The Diplomat I

عینک آفتابی Maybach The Diplomat I

۵- عینک آفتابی Luxuriator Style 23 Canary Diamond

عینک آفتابی Luxuriator Style 23 Canary Diamond در جایگاه پنجم فهرست گران ترین عینک های جهان قرار دارد. این عینک آفتابی ظریف و پیچیده توسط Franco Inc.، یک برند طراح جواهرات و عینک مستقر در لس آنجلس در سال ۲۰۰۴ ساخته شده است.

فریم این عینک آفتابی از طلای ۱۸ عیار با ۱۳۲ الماس منبت کاری شده ساخته شده و دارای شاخ بوفالو است. نکته جالب‌تر در مورد این عینک این است که دارای لنزهای فتوکرومیک است که بسته به روشنایی نور سایه، رنگ را تغییر می دهند.

این عینک آفتابی که تعداد خیلی کمی از آن در جهان موجود است؛ با قیمت ۶۵,۰۰۰$ یعنی چیزی حدود ۱,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

عینک آفتابی Luxuriator Style 23 Canary Diamond

عینک آفتابی Luxuriator Style 23 Canary Diamond

۶- عینک آفتابی اسپورت CliC طلای ۱۸ عیار

عینک آفتابی CliC Gold عیار۱۸ اسپورت در لیست گران ترین عینک های دنیا در جایگاه ششم قرار دارد. برندCliC Gold با همکاری هیو پاور اکنون یکی از گران ترین عینک های آفتابی دنیا را ارائه کرده است.

همانطور که از نام آن پیداست، این عینک آفتابی ممتاز با طراحی منحصر به فرد از طلای خالص ۱۸ عیار ساخته شده است و لنزهای پشتی آن با پوشش ضد انعکاس Super ET Carl Zeiss عرضه می‌شوند. این عینک با همین ظاهر عجیبش، ۷۵,۰۰۰$ یعنی ۲,۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

عینک آفتابی اسپورت CliC طلای ۱۸ عیار

عینک آفتابی اسپورت CliC طلای ۱۸ عیار

۷- عینک Cartier Panthere Glasses

Panthere یکی دیگر از مدل های گران قیمت عینک است که چند سال پیش توسط برند لوکس کارتیه (کارتیر) ساخته شد. فریم این عینک آفتابی لوکس رده بالا با طلای سفید ۱۸ عیار تزئین شده است. و برای خیره کننده تر کردن آن، ۵۶۱ الماس و ۶۴۵ یاقوت کبود آبی روی آن نصب شده است.

همانطور که توضیحات و متریال این عینک خیره‌کننده است، قیمت آن نیز خیره‌کننده است. این عینک از برند Cartier کارتیه با قیمت ۱۵۹,۰۰۰$ یعنی ۴,۷۷۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

عینک Cartier Panthere Glasses

عینک Cartier Panthere Glasses

۸- عینک آفتابی شیلز زمرد

عینک آفتابی شیلز زمرد سومین عینک آفتابی گران قیمت در جهان از شرکت شیلز جولرز است که توسط جک شیلز در سال ۱۹۴۵ تاسیس شد. این عینک آفتابی زمرد یکی از جذاب‌ترین محصولات این شرکت است.

فریم عینک آفتابی شیلز زمردی از طلای خالص ساخته شده و نیازی به گفتن نیست که با الماس‌های با ارزش تزئین شده است. این شرکت پنج سال برای پیدا کردن لنزهای زمردی منحصر به فرد و سه ماه دیگر برای برش و جلا دادن آن‌ها وقت صرف کرد. نتیجه آن نیز عینک آفتابی زیبا و خیره کننده شیلز زمردی است که ۲۰۰,۰۰۰$ یا ۶,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان قیمت دارد.

عینک آفتابی شیلز زمرد

عینک آفتابی شیلز زمرد

۹- عینک آفتابی Dolce and Gabbana DG2027B

در دومین آیتم از گران ترین عینک های دنیا می‌توانید عینک آفتابی برند معروف Dolce and Gabbana را ببینید. این عینک آفتابی D&G دارای حاشیه طلایی با لنزهای قهوه ای رنگ است.

جذاب ترین چیز در مورد این عینک آفتابی شگفت انگیز این است که نام تجاری (کلمات “Dolce” و “Gabbana”) در واقع با الماس روی هر دو دسته عینک نوشته شده است.

این عینک آفتابی گران قیمت از عینک های لوکس D&G توسط تعدادی از نام های بزرگ صنعت سرگرمی مانند مدونا، دمی مور، آنجلینا جولی، ایزابلا روسلینی، کایلی مینوگ، نیکول کیدمن و دیگران استفاده می‌شود. با این حال، نمی‌توانیم قیمت سرسام‌آور این عینک آفتابی را نادیده بگیریم. این عینک با قیمت ۳۸۳,۰۰۰$ یعنی ۱۱,۴۹۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان در بازار به فروش می‌رسد.

عینک آفتابی Dolce and Gabbana DG2027B

عینک آفتابی Dolce and Gabbana DG2027B

۱۰- عینک آفتابی Chopard De Rigo Vision

و اما در آخر به گران ترین عینک آفتابی دنیا یعنی Chopard De Rigo Vision می‌رسیم. این عینک آفتابی در صدر فهرست گران ترین عینک های دنیا قرار دارد که دارای قیمت باورنکردنی ۴۰۸,۰۰۰$ است. این عینک توسط سازنده معروف عینک آفتابی De Rigo Vision برای Chopard، خانه معروف جواهرات سوئیسی طراحی شده است.

فریم این گران‌ترین عینک آفتابی شوپارد با استفاده از ۶۰ گرم طلای ۲۴ عیار ساخته شده است. به‌علاوه، این فریم دارای لوگوی محبوب Chopard با حرف «C» هستند که دور تا دور آن با ۵۱ الماس رودخانه کامل تزئین شده است. نکته جالب در مورد این عینک آفتابی این است که الماس ها توسط De Rigo با استفاده از یک تکنیک منحصر به فرد (بسیار نزدیک به یکدیگر) به گونه‌ای که درخشندگی درخشان را از طریق آن‌ها شکست می‌دهند.

قیمت این عینک خیلیییییی تومان است؛ پس اگر می‌خواهید قیمتش را خودتان حساب کنید!😁

عینک آفتابی Chopard De Rigo Vision

عینک آفتابی Chopard De Rigo Vision

در آخر

ما در این مقاله از عینک انصار ۱۰ تا از گران ترین عینک های دنیا را برای شما به همراه قیمتشان آورده‌ایم. امیدواریم که از خواندن از مقاله لذت برده باشید. خوشحال می‌شویم نظرات شما را در پایین این مقاله (بخش دیدگاه‌ها) ببینیم.

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.