اخبار و بلاگ

بهترین عینک آفتابی برای روزهای ابری

بهترین عینک آفتابی برای روزهای ابری | انتخاب رنگ عدسی

پاییز، زمستان و بهار ۳ فصلی هستند که در آن‌ها روزهای ابری زیادی وجود دارند. علیرغم سردی هوا، این زمان عالی برای پیاده‌روی و ورزش در فضای باز است. روزهای ابری نیز با خلق مناظر طبیعی جذاب و خارق العاده، بهترین روزها برای عکاسی در منظره عالی هستند. اما قبل از بیرون رفتن، مطمئن شوید که عینک آفتابی مناسب برای محافظت از چشمان خود دارید! بله همانطور که خواندید، در روزهای ابری نیز شما به عینک آفتابی نیاز دارید. ما در این مقاله از فروشگاه عینک انصار قصد داریم بهترین عینک آفتابی برای روزهای ابری را به شما معرفی کنیم.

شاید با شنیدن “بهترین عینک آفتابی برای روزهای ابری” تعجب کنید که مگر هوای ابری و بدون آفتاب نیز نیاز به عینک آفتابی دارد! باید بدانید که در هوای ابری نیز عینک آفتابی ضروری است. چرا که اشعه‌های مضر UV حتی زمانی که خورشید نمی‌تابد، همچنان وجود دارد. علاوه بر محافظت از چشمان شما در برابر نور خورشید، یک جفت عینک آفتابی خوب می‌تواند از شما در برابر باد، باران و رد و خاک محافظت کند و حتی می‌تواند وضوح بصری شما را بهبود بخشد.

بهترین عینک آفتابی برای روزهای ابری

همانطور که در بالا هم تاکید کردیم، داشتن یک جفت عینک آفتابی برای روزهای ابری اهمیت زیادی دارد. در اینجا منظور ما از عینک آفتابی مناسب روزهای ابری، این نیست که کارایی عینک آفتابی در شرایط هوایی مختلف، متفاوت است. بلکه در اینجا بیشتر استایل مدنظر ماست. بنابراین در ادامه همراه ما باشید تا بهترین عینک آفتابی برای روزهای ابری را که بهترین ترکیب با استایلتان داشته باشد، بشناسید.

۱- عینک آفتابی با لنزهای زرد ملایم

در حالی که لنزهای تیره در جلوگیری از نور شدید خورشید بسیار درخشان هستند (و برای تابستان مناسب هستند)، اما رنگ‌های ملایم‌تری مانند زرد، طلایی یا صورتی برای روزهای ابری ساخته می‌شوند. این لنزها VLT (انتقال نور مرئی) بسیار بالاتری دارند، به این معنی که نور بیشتری از لنز عبور می‌کند تا بهتر ببینید. اما در عین حال، از اشعه ماوراء بنفش محافظت می‌کنید.

در اینجا ما به شما عینک آفتابی Vogue VO4083S را پیشنهاد می‌کنیم. این عینک حس و حال کاملا ابری و خاکستری دارد و همچنین بهترین عینک برای فصول سرد سال است.

عینک آفتابی Vogue-VO4083S

عینک آفتابی Vogue-VO4083S

۲- عینک آفتابی با لنز گرادینت

در دومین پیشنهاد ما از بهترین عینک آفتابی برای روزهای ابری به طرح لنز گرادینت می‌رسیم. گرادینت اصطلاحی است که برای تدارج رنگی به کار می‌رود. فکر کنید عینکی دارید با لنزی که از بالا با رنگ نارنجی شروع می‌شود و به پایین با رنگ زرد ختم می‌شود. این تدارج رنگی و رسیدن رنگ نارنجی به زرد و آن هم به تدریج گرادینت است.

یکی از مزایای عینک آفتابی گرادینت (به غیر از ظاهر شیک آن‌ها) این است که می‌تواند مدیریت نور بهتری را از بالا و پایین به شما ارائه دهد. گرادینت تیره‌تر در بالا تضمین می‌کند که نور بالای سر که از ابر عبور می‌کند، باعث خیرگی بیش از حد نمی‌شود، در حالی که پایین لنز اجازه عبور نور کافی را می‌دهد.

بهترین عینک آفتابی برای روزهای ابری در طرح لنزهای گرادینت، چیزی نیست جز عینک آفتابی Ray-Ban Rb3471 از برند پرطرفدار ریبن که لنزهای آن از ترکیب رنگ قهوه‌ای و کرم بدست می‌آید.

عینک آفتابی Ray-Ban Rb3471

عینک آفتابی Ray-Ban Rb3471

۳- عینک آفتابی فتوکرومیک برای داخل/خارج از خانه

علاوه بر طرح و ظاهر عینک آفتابی، کارایی آن نیز یک فاکتور بسیار مهم در انتخاب عینک آفتابی مناسب روزهای ابری است. از این رو ما به شما عینک‌های فتوکرومیک را پیشنهاد می‌کنیم.

اگر آب و هوا دگرگون است، داشتن یک عینک آفتابی با لنزهای فتوکرومیک می‌تواند بهترین انتخاب باشد. این لنزهای ویژه با تغییرات محیطی (مانند روشنایی داخلی، بیرونی، زیاد یا کم) سازگار می‌شوند و با کاهش خستگی چشم و تابش نور خورشید، راحتی بیشتری را ارائه می‌دهند.

این بدان معناست که شما می توانید در هر زمان و در هر زمان، بدون ترس از گرفتار شدن در هوای عجیب و غریب، به بیرون بروید. این عینک آفتابی Ray-Ban RB1971 SQUARE با لنز آبی شیب دار ملایم لاجوردی برای روزهای تاریک و تیره، پیشنهاد ما به عنوان یکی از بهترین عینک آفتابی برای روزهای ابری است.

عینک آفتابی Ray-Ban-RB1971

عینک آفتابی Ray-Ban-RB1971

۴- عینک آفتابی با لنزهای ضد مه

اگر به دنبال عینکی با کارایی بالا هستید، فریم‌های Bolle BARON ارزش دیدن را دارد. این عینک‌ها برای کوهنوردان، دوچرخه سواران و افرادی که به این شکل در محیط بیرون فعالیت می‌کنند، بهترین انتخاب است.

همچنین با خاصیت ضد مه، برای روزهای سرد عالی هستند، زیرا بخار نمی‌کنند و دید شما را محدود نمی‌کنند. آن‌ها همچنین دارای یک درمان اولئوفوبیک برای جلوگیری از تجمع چربی و کثیفی هستند. یکی دیگر از ویژگی‌های این نوع عینک‌ها که آن‌ها را در لیست بهترین عینک برای روزهای ابری قرار داده است؛ موجود بودن آن‌ها در طرح و رنگ‌های متفاوت است.

اگر شما هم ورزشکار هستید و می‌خواهید درباره عینک‌های ورزشی بیشتر بدانید، پیشنهاد می‌کنیم حتما مقاله زیر را مطالعه کنید.

تفاوت عینک ورزشی با عینک معمولی

عینک ضد مه Bolle

عینک ضد مه Bolle

در آخر

ما در این مقاله از فروشگاه عینک انصار درباره بهترین عینک آفتابی برای روزهای ابری صحبت کردیم. شاید در نگاه اول تعجب کنید! اما باید بدانید که اشعه مضر خورشید UV حتی در هوای ابری نیز تاثیرات منفی خود را روی چشم‌ها می‌گذارند و در گذر زمان می‌توانند مشکلات چشمی زیادی برای شما ایجاد کنند.

بنابراین بهتر است در تمامی فصول سال، عینک آفتابی به همراه داشته باشید. در بالا ۴ تا از مهم‌ترین فاکتورها و طرح‌های عینک آفتابی که می‌توانید در هوای ابری استفاده کنید؛ آوردیم. در صورتی که سوالی برایتان پیش آمد و یا نظری در این باره داشتید، می‌توانید سوال و نظرتان را در فرم دیدگاه‌ها که در پایین موجود است بنویسید. همکاران ما در سریع‌ترین زمان به سوالات شما پاسخ خواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.