اخبار و بلاگ

بهتری عینک آفتابی برای گلف

بهترین عینک آفتابی برای گلف – کالکشن محبوب گلف بازان

اگر از علاقه‌مندان به ورزش گلف باشید، حتما عینک آفتابی زدن گلف بازان را هنگام زدن ضربه به توپ دیده‌اید. اما آیا تابحال فکر کرده‌اید که چرا گلف بازان معمولا هنگام زدن ضربه به توپ، عینک آفتابی رنگی می‌زنند. البته اگر خودتان گلف بازی می‌کند، حتما از اهمیت استفاده از عینک آفتابی هنگام بازی گلف مطلع هستید. در این مقاله از فروشگاه عینک انصار بهترین عینک آفتابی برای گلف را برای شما آورده‌ایم.

چرا گلف نیاز به عینک آفتابی دارد؟

گلف ورزشی‌ست که در فضای باز انجام می‌شود. اکثر تورنمنت‌ها و مسابقات گلف هم در روز و زیر نور آفتاب انجام می‌شود. از این رو برای تجربه بهترین مسابقه گلف باید از عینک آفتابی استفاده کنید. انواع مختلفی از لنزها در عینک آفتابی گلف وجود دارند که به شما کمک می‌کنند تا توپ‌های گلف را پس از ضربه و در حال پرواز ببینید. همچنین بسته به رنگ لنز، بر نحوه دیدن بازیکنان، توپ، زمین گلف سبز و سوراخ‌ها تأثیر می‌گذارد.

چرا گلف نیاز به عینک آفتابی دارد؟

چرا گلف نیاز به عینک آفتابی دارد؟

وقتی در زمین گلف هستید، نور شدید خورشید، صبح‌های ابری و هر آب و هوای در این بین می‌تواند بر روی دید شما تأثیر بگذارد. بنابراین چگونه می‌توانید با این شرایط بازی کنید؟ رنگ‌های لنز در اطراف ویژگی‌هایی مانند افزایش رنگ، کنتراست و دید قابل اعتماد متمرکز می‌شوند. به همین دلیل است که لنز رنگی مناسب می‌تواند اطمینان حاصل کند که تابش خیره کننده، اعوجاج و سایر عوامل بازی شما را به خطر نمی‌اندازد. به همین دلیل هر بازیکن گلف به بهترین عینک آفتابی برای گلف نیاز دارد.

بهترین رنگ لنز عینک آفتابی گلف

از آنجایی که رنگ لنز بهترین عینک آفتابی برای گلف از اهمیت بسیاری برخوردار است، در ادامه بهترین رنگ لنز عینک آفتابی گلف را آورده‌ایم. لنزهایی با کنتراست رنگی خوب به بازیکنان کمک می‌کنند تا تمرکز خود را حفظ و همچنین دقت و هماهنگی بازیکنان را در طول بازی در یک روز آفتابی بهبود می‌بخشند. انتخاب بهترین رنگ لنز عینک آفتابی برای گلف یک تصمیم مهم است.

به طور کلی بهترین رنگ‌های لنز بهترین عینک آفتابی برای گلف عبارتند از:

۱- لنز قهوه‌ای

بسیاری از مبتدیان و همچنین گلف بازان حرفه‌ای لنزهای عینک آفتابی برنزی یا قهوه‌ای را در روزهای آفتابی برای بازی گلف ترجیح می‌دهند. این رنگ‌های گرم و تمیز محبوب هستند. زیرا رنگ‌های چشمگیر زمین گلف را ناپدید می‌کنند. رنگ خاکی همچنین تابش خیره کننده نور آفتاب را کاهش می‌دهد و هنگامی که سعی می‌کنید روی توپ تمرکز کنید، حس راحتی را به چشمان شما می‌بخشد. به خصوص زمانی که در مقابل آسمان صاف و آبی روشن است.

لنز قهوه‌ای بهترین عینک آفتابی برای گلف

لنز قهوه‌ای بهترین عینک آفتابی برای گلف

در میان بهترین عینک آفتابی برای گلف رنگ‌های قهوه‌ای، کهربایی و فندقی انتخاب محبوبی از رنگ لنز برای گلف بازان هستند. این رنگ‌ها کنتراست را افزایش می‌دهند و همچنین اعوجاج رنگ را کاهش می‌دهند و به شما امکان می‌دهند تا برای مدت طولانی به راحتی به توپ نگاه کنید. این یعنی دقیقا همان ویژگی‌های بهترین عینک آفتابی برای گلف بازان است.

۲- لنز با رنگ گل سرخ (رز)

لنزهای رز رنگ مورد علاقه جهانی هستند. این لنز اعوجاج رنگ را از بین می‌برد و ته رنگ‌های قرمز و زرد را در سبزها پاک می‌کند. همین مسئله باعث ارائه تصاویر واضح‌تری به شما است. ممکن است متوجه شوید که محیط اطراف شما رنگی گلگون دارد، اما توپ و مسیر همیشه قسمت‌هایی هستند که به طور برجسته می‌بینید. از بسیاری جهات، این رنگ درست مانند رنگ قهوه‌ای عمل می‌کند.

شما با استفاده از لنزهای رنگ گل رز در بهترین عینک آفتابی برای گلف می‌توانید ساعت‌ها از بازی گلف لذت ببرید. همچنین با استفاده از این عینک گلف با لنزهای رز، دقت و کیفیت بازی شما بهبود می‌یابد. مهم‌تر از همه: به چشمان شما در اثر نور آفتاب، آسیب وارد نمی‌شود.

۳- لنز خاکستری-سبز

احتمالا با خواندن نام این رنگ، تعجب کرده‌اید. اصلا رنگ خاکستری-سبز چیست؟ این رنگ همچنین با نام G15 شناخته می‌شود. به عینک خلبانی کلاسیک ریبن فکر کنید. بله، دقیقا همان رنگ سبز خاکستری.

لنز بهترین عینک آفتابی برای گلف با رنگ خاکستری-سبز که یک رنگ خنثی در نظر گرفته می‌شود، برای محیط‌های آفتابی در فضای باز عالی است. زیرا رنگ‌های واقعی را تغییر نمی‌دهد. یعنی زمین بازی و توپ را دقیقا همان رنگ واقعی به شما نشان می‌دهد.

بنابراین می‌توانید انتظار داشته باشید که این لنزها از چشمان شما در برابر اشعه‌های مضر خورشید و تابش خیره کننده محافظت کنند. با این حال، رنگ لنز خاکستری سبز توسط گلف بازان حرفه‌ای جزو انتخابات اول نیست. زیرا مزایای این رنگ، فراتر از افزایش ملایم کنتراست نیست.

لنز خاکستری-سبز عینک آفتابی گلف

لنز خاکستری-سبز عینک آفتابی گلف

۴- لنز مشکی

لنزهای عینک آفتابی مشکی برای مواقعی که می‌خواهید خود را در برابر نور شدید محافظت کنید، عالی هستند. آن‌ها همچنین در روزهای تاریک و ابری به همان اندازه کارآمد هستند. بیشتر مردم رنگ مشکی را انتخاب می‌کنند، زیرا خاصیت ضد خستگی برای چشم‌ها و درک واقعی رنگ‌ها را نیز دارند.

به طور کلی یکی از محبوب‌ترین رنگ‌های لنز عینک آفتابی چه برای ورزشی مانند گلف و چه برای استفاده روزمره، رنگ مشکی است. این رنگ نیز به عنوان لنز رنگی بهترین عینک آفتابی برای گلف استفاده می‌شود.

از این رنگ لنز دوری کنید!

در بالا بهترین رنگ‌های لنز بهترین عینک آفتابی برای گلف را به شما معرفی کردیم. اما اگر فکر می‌کنید که می‌توانید هر رنگی را برای بازی گلف استفاده کنید، سخت در اشتباهید. یکی از رنگ‌هایی که به هیچ وجه نباید برای لنز عینک آفتابی گلف استفاده کنید را در پایین آورده‌ایم.

لنز آبی عینک آفتابی گلف

اگر گلف باز هستید، عینک آفتابی گلف با لنزهای آبی دوری کنید. آبی رنگی‌ست که در زمین گلف بدون آن بهتر هستید. مگر اینکه تماشاگر باشید! لنزهای آبی تابش خیره کننده را مسدود کرده و از چشمان شما در برابر اشعه‌های UVA و UVB خورشید محافظت می‌کنند. آنها همچنین برای صبح‌های مه آلود یا مه آلود عالی هستند. اما مزایای گلف بازان در همین جا متوقف می شود. آبی چیزی نیست که شما یک لنز مخصوص گلف در نظر بگیرید، زیرا به رنگی نیاز دارید که نور آبی را مسدود کند.

لنز آبی عینک آفتابی گلف

لنز آبی عینک آفتابی گلف

ویژگی‌های بهترین عینک آفتابی برای گلف

وقتی صحبت از وسایل گلف می‌شود، عینک آفتابی گلف به اندازه چوب گلف مهم هستند. در بالا درباره بهترین رنگ لنز برای عینک آفتابی صحبت کردیم. اما هنگامی که به دنبال عینک آفتابی هستید که مناسب شما باشد، باید ویژگی‌هایی را نیز در نظر بگیرید که فراتر از رنگ لنز هستند. به طور کلی ویژگی‌های بهترین عینک آفتابی برای گلف عبارتند از:

  • عینک آفتابی پلاریزه برای گلف

عینک آفتابی پلاریزه به دلیل توانایی آن در به حداقل رساندن تابش خیره کننده، بسیار محبوب هستند. به ویژه هنگامی که از سطوحی مانند آب، آسفالت و غیره منعکس می‌شوند. هنگامی که روی سبزه‌ها قرار می‌گیرند، تابش خیره کننده کاملاً مشکل نیست مگر اینکه زمان زیادی را در نزدیکی تپه‌های شن و ماسه صرف کنید. البته بیشتر گلف بازان از لنزهای پلاریزه استفاده نمی کنند، زیرا آنها را از خواندن چمن باز می دارد و در درک عمق اختلال ایجاد می کند.

عینک آفتابی پلاریزه برای گلف

عینک آفتابی پلاریزه برای گلف

با این حال، اگر حساسیت مرتبط با نور دارید، لنزهای پلاریزه به طرز شگفت انگیزی برای شما کار خواهند کرد. آن‌ها به چشمان شما اجازه می‌دهند تا استراحت کنند، فشار را کاهش دهند و اطمینان حاصل کنند که در حین تمرکز روی توپ، چشم‌ها را چروک نمی‌کنید. اگر در عینک آفتابی خود لنزهای پلاریزه ندارید، آن‌ها را ارتقا دهید. بنابراین، نمی‌توان گفت که بهترین عینک آفتابی برای گلف باید پلاریزه باشد. چرا که اکثر گلف بازان هم از عینک آفتابی گلف غیر پلاریزه استفاده می‌کنند.

  • لنزهای سفارشی قابل تعویض

برای بازی کردن گلف مانند یک حرفه‌ای، به لنزهای عینک آفتابی سفارشی قابل تعویض نیاز دارید. زیرا گاهی اوقات، تصمیم‌گیری در مورد اینکه کدام لنز رنگی مزیت جزئی مورد نیاز را به شما می‌دهد، دشوار است. لنزهای قابل تعویض عینک آفتابی در هر دوره‌ای مفید هستند. اکثر عینک‌های آفتابی مخصوص گلف دارای ویژگی قابل تعویض هستند که در آن لنزها را می‌توان بسته به نیاز در فریم تعویض کرد. برند معروف Oakley طیف گسترده‌ای از عینک‌های آفتابی با فریم پلاستیکی را ارائه می‌کند که به شما امکان می‌دهد لنزها را به راحتی داخل و خارج کنید. خب این یعنی شما می‌توانید، از تمام ویژگی‌های رنگ لنزهایی که در بالا آوردیم، آن هم در یک عینک بهره‌مند شوید. بله! به این می‌گویند بهترین عینک آفتابی برای گلف.

  • فریم عینک آفتابی گلف

هنگام خرید عینک آفتابی گلف به این ویژگی‌ها در فریم دقت کنید. ویژگی‌های فریم بهترین عینک آفتابی برای گلف را در پایین آورده‌ایم. که عبارتند از:

وزن: هرچه فریم سبک‌تر باشد، عینک آفتابی راحت‌تر خواهد بود.

ثبات روی صورت: فریم‌هایی که به خوبی روی صورت شما فیکس می‌شوند و هنگام حرکت نمی‌افتند، بهترین فریم‌ها برای بهترین عینک آفتابی برای گلف هستند. زمان خرید عینک آفتابی گلف، این فرم با ثبات بالا روی صورت بگیرید و ساعت‌ها از بازی لذت ببرید. بدون ترس از اینکه عینک از روی صورتتان بیوفتد و یا بشکند.

پوشش محیطی: عینک آفتابی را انتخاب کنید که پوشش محیطی بهینه را از طریق پوشش کامل (۸ پایه) به شما ارائه می‌دهد. با انجام این کار، از ورود نور از محیط و تأثیر بر دید شما جلوگیری می‌کنید.

در پایان

چه عاشق ورزش گلف باشید و چه عاشق دویدن در فضای باز؛ سلامتی مهم‌ترین چیز است. از این رو باید یک عینک آفتابی تهیه کنید تا از چشمان شما در برابر اشعه مضر آفتاب مراقبت کند. ما در این مقاله از فروشگاه عینک انصار به معرفی بهترین عینک آفتابی برای گلف و ویژگی‌های آن پرداختیم. ورزش گلف یکی از ورزش‌هایی است که در فضای باز و در روز روشن انجام می‌شود. از این رو اهمیت استفاده از عینک آفتابی گلف در اینجا چند برابر می‌شود. البته عینک آفتابی گلف واقعا چیز عجیبی نیست. بلکه یک عینک آفتابی ساده که ویژگی‌های مختص به بازی گلف را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.