اخبار و بلاگ

بهترین عینک آفتابی لاکچری | عینک انصار

بهترین عینک آفتابی لاکچری برای استایل رسمی شما!

پیدا کردن یک عینک آفتابی لاکچری برای تکمیل استایل رسمی و جذاب خود آن هم با قیمت معقول و اقتصادی، شاید در نگاه اول امری غیرممکن به نظر برسد. اما اینجا خبرهای خوبی برای شما داریم. با توجه به اینکه عینک‌های لاکچری امروزه قیمت نسبتا بالایی دارند، ما در فروشگاه عینک انصار با جستجو و تحقیق، بهترین عینک آفتابی لاکچری را در بین چند گزینه برای شما آوردیم. با این عینک‌های قیمت مناسب، استایل خود را تکمیل کنید.

عینک آفتابی لاکچری چیست؟

هر عینکی که روی آن آرم و برچسب برندهای Versace، Cartier، Dolce & Gabbana و سایر برندهای مطرح خورده باشد، به معنی لاکچری بودن عینک نیست. پس تصور اینکه «چون فلان عینک با برچسب فلان برند عرضه می‌شود، پس حتما عینک آفتابی لاکچری است.» تصوری اشتباه است. بیشتر تمرکز ما بر روی برندهایی‌ست که تا حالا کم‌تر به آن‌ها پرداخته شده بود. برندهایی که محصولاتشان با کیفیت فوق‌العاده و قابل رقابت با برندهای مطرح دنیا باشند. این‌‎ها برخی از بهترین برندهای آلمان، فرانسه، ایتالیا، آمریکا، سوئیس و ژاپن هستند.

دلیل انتخاب این برندها توسط ما به طور خلاصه: محصولات آن‌ها به دلیل طراحی، فناوری مواد، ساخت و همچنین به دلیل تعهد آن‌ها به پایداری، برجسته هستند. همچنین، آن‌ها در صدر ترندهای عینک آفتابی لاکچری قرار دارند.

ویژگی‌های بهترین عینک آفتابی لاکچری

چه چیزی یک عینک آفتابی لاکچری را گران می‌کند؟ وقتی بیش از ۵۰۰ دلار برای خرید عینک کنار می‌گذارید ، به نظر می‌رسد که این، یک سوال موجه باشد. از این رو در ادامه به برخی از ویژگی‌ها و معیارهایی که بهترین عینک آفتابی لاکچری واقعی را تعریف می‌کنند، نگاه خواهیم کرد.

بیایید ابتدا به طراحی و فناوری نگاه کنیم. از این منظر، بر خلاف عینک‌های تولید انبوه و ارزان بازار، این برندها از کیفیت نمی‌زنند. در عوض، آن‌ها بر مجموعه‌های استادانه با طراحی‌های خاص و کانسپت پیچیده و جذاب تمرکز می‌کنند.

در مورد کانسپت، برندهای لوکس اغلب دوست دارند از طرح‌های کلاسیک اثبات شده در طول زمان، استفاده کنند. بنابراین شما می‌توانید بسیاری از آن‌ها را مانند عینک آفتابی خلبانی کلاسیک را در مجموعه‌های لوکس پیدا کنید؛ اما با ویژگی‌های لوکس اضافه شده مانند روکش طلا یا پلاتین و سایر مواد مجلل.

تمایز بهترین عینک آفتابی لاکچری با سایر

وقتی صحبت از تولید به میان می‌آید، بهترین عینک آفتابی لاکچری دارای پیچیده‌ترین قطعات در کل بازار عینک آفتابی هستند. اکثر برندهای این بخش، کالاهای خود را در چین تولید نمی‌کنند، بلکه تولید منطقه‌ای و پایدار را ترجیح می‌دهند. به عنوان مثال، متخصصان اتریشی عینک چوبی در ROLF SPECTACLES تمام عینک‌های خود را در قلب منطقه تیرول تولید می‌کنند. سایر برندهای طراح، فرآیند تولید خود را به کارگاه‌های سنتی در مراکز تولید عینک مانند ژاپن، ایتالیا و فرانسه می‌سپارند.

همچنین در پشت صحنه، عوامل تولید به شدت درگیر هستند و همیشه نیاز به لمس دستی توسط تکنسین‌های چیره‌دست دارند. برای مثال، برند اسپانیایی GIGI Studios هر عینک را در بیش از ۱۰۰ مرحله تولید جداگانه تولید می‌کند تا سطح کیفی مطلوبی را ارائه دهد. در شرکت ژاپنی MATSUDA، ایجاد یک فریم تا ۲۵۰ مرحله را در کارگاه شرکت در شهر Sabae، مهد تخصص تولید عینک ژاپنی دنبال می‌کند. این همان چیزی‌ست که بهترین عینک آفتابی لاکچری را از سایر عینک‌های تولید انبوه متمایز می‌سازد.

مواد اولیه بهترین عینک آفتابی لاکچری

یکی دیگر از مواردی که عینک آفتابی لاکچری را از سایر عینک‌ها متمایز می‌کند، مواد اولیه بکار رفته در ساخت عینک است. ما در دنیای مادی زندگی می‌کنیم، بنابراین تجمل واقعی به معنای مجلل ترین و درجه یک ترین مواد است. به همین دلیل است که برند فرانسوی ALF به طور انحصاری با استات ژاپنی، لنزهای معدنی فتوکروماتیک و چرم طبیعی در بندها و فریم‌ها کار می‌کند. یا برند ایتالیایی BLACKFIN را در نظر بگیرید، جایی که تیم دهه‌های گذشته را صرف تکمیل فرآیند رتبه بندی لوکس ترین فریم‌های تیتانیومی کرده است.

بهترین نتایج زمانی آشکار می‌شود که مواد و فناوری‌های پیشرفته دست در دست هم می‌گذارند. به طور طبیعی، این نیز در نقاط قیمت منعکس خواهد شد. اما ارزشش را دارد! این واقعیت را در نظر بگیرید که مهندسان مواد در برند آلمانی KERL چندین سال برای تحقیق و تکمیل ترکیب بهینه مواد اولیه برای فریم عینک خود سرمایه گذاری کردند. در این فرآیند، آن‌ها محدودیت‌های استفاده از فیبر کربن را در صنعت نوری به شدت افزایش دادند. از آن زمان، مواد اختصاصی Flexarbon آن‌ها به ایجاد برخی از سبک‌ترین و قوی‌ترین فریم‌های عینک در جهان کمک کرده است. آن‌ها بعد از چند سال توانستند به بهترین عینک آفتابی لاکچری خود دست پیدا کنند.

بهترین عینک آفتابی لاکچری

و اما رسیدیم به بخش اصلی مقاله امروز! در حالی که همه برندهایی که در ادامه آوردیم، تمایل یکسانی به تجمل و لوکس بودن دارند، هر برندی از یک رویکرد منحصر به فرد خود پیروی می‌کند. هر یک از این برندهای برتر، سبک خاص خود را توسعه می‌دهند. در حالی که بسیاری از آن‌ها در مواد خاص یا تکنیک‌های تولید خاص تخصص دارند.

اما خب نقطه مشترک تمام این‌ها، این است که استایل رسمی و لوکس شما را تکمیل می‌کنند. این عینک‌ها شما را به ستاره هر مجلسی بتدیل می‌کنند. پس منتظر چه هستید؟ برویم و با چندتا از بهترین عینک آفتابی لاکچری در دنیای مد آشنا شویم.

به دلیل تغییرات و نوسانات دلار در کشور، قیمت تمامی عینک‌های آفتابی لاکچری در ادامه به دلار نوشته شده‌اند.

۱- عینک آفتابی Presidio نقره ۱۲k برند Leisure Society

عینک آفتابی Presidio نقره 12k برند Leisure Society

عینک آفتابی Presidio نقره ۱۲k برند Leisure Society

بازار پر است از طرح‌های فریم خلبانی برای عینک آفتابی. اما زمانی که برند Leisure Society دست به کار می‌شود، همه معادلات به هم می‌ریزد. عینک آفتابی لاکچری مدل Presidio توسط LEISURE SOCIETY از بندر خوش منظره در شبه جزیره سانفرانسیسکو نامگذاری شده است. این فریم خلبانی به‌روز شده با لنزهای زاویه‌دار خود در طراحی بدون حاشیه، بی‌شک یکی از بهترین عینک آفتابی لاکچری است.

خب پس کیفیت مواد آن؟ بهترین! این فریم مردانه از ۱۰۰% بلوک تیتانیوم ساخته شده است و توسط دسته‌های تیتانیوم ممتاز محکم شده است. همچنین روکشی با نقره آنتیک ۱۲K، Presidio را به قلمروی لوکس، برای افراد لوکس، ارتقا می‌دهد.

برندLEISURE SOCIETY
کشورآمریکا
مدلPresidio
قیمت+۹۵۰ دلار

۲- عینک آفتابی لاکچری Teshima برند Massada

عینک آفتابی لاکچری Teshima برند Massada

عینک آفتابی لاکچری Teshima برند Massada

در دومین بخش از بهترین عینک آفتابی لاکچری، سری با ژاپن زدیم. در نگاه اول شاید عینک زیاد به چشمانتان لاکچری به نظر نرسد. اما مدل عینک آفتابی لوکس Teshima از برند MASSADA از زیبایی نور، آب، باد و طبیعت الهام گرفته شده است. در نتیجه، فریم مستطیلی کلاسیک با پل دوتایی جسورانه بیش از چیزی است که به چشم می‌آید. برای لاکچری‌تر شدن، فریم تیتانیوم سرشار از ظرافت و زیبایی است. این شامل جزئیات ساخته شده از استات تاکیران رولند با گزینه‌ای برای آبکاری طلا در ۱۸K یا ۲۴K است. هنوز هم فکر می‌کنید لاکچری نیست؟!

برندMASSADA
کشورسوئیس
مدلTeshima
قیمت۵۰۰ تا ۶۵۰ دلار

۳- عینک آفتابی Solaris برند Governor Audigier

عینک آفتابی Solaris برند Governor Audigier

عینک آفتابی Solaris برند Governor Audigier

و اما بپردازیم به خانم‌های لاکچری! اگر شما یک business woman هستید، این پیشنهاد را از دست ندهید. ترکیب این عینک با کت رسمی شما، بی‌نظیر خواهد بود.

برند فرانسوی GOUVERNEUR AUDIGIER در یک لیگ خاص خود در بین برند‌های برتر قرار دارد. این به این دلیل است که حتی پس از گذشت این همه سال، این برند مجلل همچنان قطعات ظریفی مانند عینک آفتابی Solaris BOREAL در Champagne Gold را عرضه می‌کند. اگر این زیبایی‌ها توجه شما را به خود جلب کرد، به طرح‌های منحصربه‌فرد‌تری از عینک‌هایی که منطقه Jura فرانسه را در نقشه بین‌المللی قرار می‌دهند، نگاهی بیندازید.

برندGOUVERNEUR AUDIGIER
کشورفرانسه
مدلSolaris BOREAL
قیمت۶۰۰ دلار

۴- عینک آفتابی لاکچری Mule از Robert La Roche

عینک آفتابی لاکچری Mule از Robert La Roche

عینک آفتابی لاکچری Mule از Robert La Roche

وقتی نوبت به بررسی تمام جعبه‌های مناسب برای عینک‌های آفتابی لوکس می‌رسد، مدل Mule توسط برند طراح اتریشی ROBERT LA ROCHE یک نمونه مناسب است. این مدل عینک که چهارمین گزینه از بهترین عینک آفتابی لاکچری است، در ژاپن از تیتانیوم خالص ساخته شده و به صورت دستی رنگ‌شده است.

این سطح از توجه به جزئیات در محصول نهایی، به ویژه در رنگ‌های شیک طلایی براق و مروارید مات، واقعاً به چشم می‌خورد. لنزها به همان اندازه دقیق و عالی هستند. در این مورد، این برند به لنزهای محافظ در برابر اشعه ماوراء بنفش توسط متخصصان آلمانی کارل زایس متکی است که عینک آفتابی گرد سخاوتمندانه را با پل مستقیم تکمیل می کند. در یک کلمه: لاکچری!

برندROBERT LA ROCHE
کشوراتریش
مدلMule
قیمت۵۵۰ دلار

۵- گران‌ترین آن‌ها!🤑

عینک آفتابی لاکچری Dusk برند MAYBACH

عینک آفتابی لاکچری Dusk برند MAYBACH

در پنجمین بخش از بهترین عینک آفتابی لاکچری باید کمی ترمز را بکشیم. این بی شک یکی از لاکچری‌ترین و گران‌ترین عینک‌های آفتابی در دنیا است. اما خب عجله نکنید! اول ویژگی‌های آن را بخوانید و بعد ببینید ارزشش را دارد یا نه؟

هرچه نزدیک‌تر می‌شویم، در اینجا یک طراحی برجسته عینک آفتابی لاکچری وجود دارد که انتخاب را کامل می‌کند. با مدل Dusk، برند لوکس قدیمی MAYBACH، سبک‌های چشم گربه‌ای قدیمی خود را به کار می‌گیرد. با قاب سیمی ظریف خود که از تیتانیوم با روکش طلا ساخته شده است، Dusk با منبت‌های چوبی گرم در دسته‌های عینک تزئین شده است. شقیقه‌های باریک با جزئیات آرم روی نوک‌ها و پل بینی منحنی ظریف، هاله‌ای از انحصار را ایجاد می‌کند.

علاوه بر این، این عینک گران قیمت و لوکس در آلمان به صورت دستی ساخته شده و لنزهای ممتازی توسط کارل زایس به چشم می‌خورد. هرکسی که به دنبال تعریف واقعی عینک آفتابی لاکچری باشد، در اینجا همه آن چیزی که می‌خواهد وجود دارد.

برندMAYBACH
کشورآلمان
مدلThe Dusk
قیمت۲۰۰۰ دلار

در آخر

آیا از بین برندهای بالا اصلا اسم برندهایی مثل ریبن، کارتیر و یا Dolce & Gabbana را شنیدید؟! پس همانطور که گفتیم بهترین عینک آفتابی لاکچری حتما نباید از بین برندهای مطرح باشد. در این مقاله ۵ تا از بهترین عینک آفتابی لاکچری در دنیا را به همراه ویژگی‌ها و قیمتشان دیدیم که هیچ کدام از برندهای مشهور نبودند.

ما در این مقاله از فروشگاه عینک انصار درباره عینک آفتابی لاکچری و تفاوت‌های آن با سایر عینک‌ها از لحاظ کیفیت و قیمت صحبت کردیم. همچنین نقاط خاص و متمایز این عینک‌ها را با سایر عینک‌ها آفتابی بیان کردیم. در ادامه نیز ۵ تا از بهترین عینک آفتابی لاکچری را به همراه تمام مشخصات، تصاویر و قیمت آن‌ها معرفی کردیم. امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.