اخبار و بلاگ

بهترین عینک آفتابی مردانه 2023

بهترین عینک آفتابی مردانه ۲۰۲۳ – جذابیت مردانه در تابستان

امروزه عینک آفتابی یکی از مهم‌ترین وسایلی‌ست که هر فرد باید همیشه همراه خود داشته باشد. بله همانطور که خواندید، “همیشه باید همراه خود داشته باشید.” نه فقط تابستان! در ماه‌های سردتر سال، آفتاب همچنان به صورت مستقیم می‌تابد و یک عینک آفتابی مردانه خوب، می‌تواند از چشمان شما در مقابل اشعه مضر خورشید محافظت کند و استایل جذابی را به همراه کت خزدار برای شما رقم بزند. البته برای هیچ کسی پوشیده نیست که بازار عینک آفتابی مردانه، دنیایی از تنوع را به همراه دارد و هر ساله شاهد ورود مدل‌های جدیدتر و به روزتر می‌شویم. از این رو ما در این مقاله از فروشگاه عینک انصار به معرفی بهترین عینک آفتابی مردانه ۲۰۲۳ پرداختیم. تا در این بازار پر تنوع، شما را در خرید عینک آفتابی مردانه کمک کرده باشیم.

چه عینک آفتابی مردانه را از برندهای معروف جهانی مانند ریبن، پرسول و اوکلی بخواهید و یا چه برند عینک برایتان اهمیت نداشته باشد. حتی صرف نظر از سلیقه و بودجه شما، یا اینکه هر چقدر عینک آفتابی استفاده می‌کنید، ما تمام عینک‌های آفتابی مردانه ۲۰۲۳ را بررسی کردیم. بر اساس این بررسی‌ها در این مقاله بهترین عینک آفتابی مردانه ۲۰۲۳ را به شما معرفی کرده‌ایم.

بهترین عینک آفتابی مردانه ۲۰۲۳

بدون اضافه گویی به مبحث اصلیمان، یعنی معرفی بهترین عینک آفتابی مردانه ۲۰۲۳ بپردازیم. همانطور که گفتیم، بازار عینک‌های آفتابی در سال ۲۰۲۳ بسیار داغ و سرشار از مدل‌های مختلف است. اما ما انتخاب را برای شما راحت کردیم. چرا که در ادامه ۱۰ تا از بهترین عینک‌های آفتابی مردانه در سال ۲۰۲۳ را معرفی کرده‌ایم.

  • عینک آفتابی Wayfarer Reverse برند Ray-Ban

به هیچ عنوان امکان ندارد، بحث عینک آفتابی در میان باشد و از ریبن یاد نکنیم. ریبن یکی از برندهای با سابقه در حوزه تولید عینک طبی و آفتابی مردانه و زنانه است که حتما همه شما آن را می‌شناسید و نیازی نیست دوباره از اول درباره این برند توضیح دهیم.

Ray-Ban’s Wayfarer به عنوان یکی از بهترین فریم‌های چندکاره و کم نظیر در جهان شناخته می‌شود. تا همین اواخر، این عینک آفتابی شیک، استایل پیش فرض داشت. اکنون با لنز معکوس و ساختار سازگار با محیط زیست برای سال ۲۰۲۳ عرضه می‌شود و در لیست بهترین عینک آفتابی مردانه ۲۰۲۳ قرار دارد.

ظرافت همیشه امضای کار برند Ray-Ban است. شما می‌توانید این مورد را در همین عینک آفتابی مردانه ریبن مشاهده کنید. دقت به جزئیات و قرار دادن آرم برجسته این برند روی دسته‌های عینک آفتابی، آن را از بقیه متمایز می‌کند. لنزهای عینک‌های آفتابی ریبن هم که نیاز به تعریف ندارند. قدرت جلوگیری از ورود اشعه UV لنزهای ریبن که غیر قابل توصیف است.

بهترین عینک آفتابی مردانه Wayfarer Reverse برند Ray-Ban

عینک آفتابی Wayfarer Reverse برند Ray-Ban

ویژگی‌های عینک آفتابی Wayfarer Reverse برند Ray-Ban

شکل فریم

مربع

رنگ فریم

مشکی براق

رنگ لنز

سبز

ارتفاع لنز

۴۶.۱ میلی‌متر

طول دسته‌ها

۱۴۵ میلی‌متر

  • عینک آفتابی Finley Esq. Sun برند Oliverpeoples

بهترین عینک آفتابی مردانه ۲۰۲۳ برای شیک پوشان و طرفداران دنیای مد، چنین عینکی است. عینک آفتابی Finley Esq. Sun برند Oliverpeoples در نگاه اول ما را شگفت زده می‌کند. ظرافت و مینیمال بودن این عینک، آن را به انتخاب اول برای فشنیست‌ها و مدل‌ها تبدیل کرده است. فریم شفاف عینک آفتابی Finley Esq. Sun برند Oliverpeoples جذابیت آن را چند برابر کرده است.

از طرفی دیگر به لطف میله‌های فلزی که دسته‌های این عینک را تقویت می‌کنند و ظرافت ایتالیایی در ساخت، آن‌ها تبدیل به یکی از مستحکم‌ترین عینک‌ها در بین بهترین عینک آفتابی مردانه ۲۰۲۳ کرده است. لنزهای شیشه‌ای در رنگ‌های کلاسیک دارای پوشش ضد انعکاس و ۱۰۰% محافظت در برابر UVA/UVB هستند. همچنین می‌توانید لوگوی این برند را روی لنزها و دسته‌های عینک مشاهده کنید.

عینک آفتابی Finley Esq. Sun برند Oliverpeoples

عینک آفتابی Finley Esq. Sun برند Oliverpeoples

جنس فریم

استات

رنگ فریم

شفاف شیشه‌ای

رنگ لنز

Steal Gradient

ابعاد

۵۱-۲۰-۱۴۵

تناسب

لنزهای کوچک (مناسب کسانی که قسمت کمی از صورت خود را می‌پوشانند.)

  • عینک آفتابی ۷۱۴ برند Persol پرسول

عینک آفتابی ۷۱۴ که در دهه ۱۹۶۰ به عنوان نسخه تاشو مدل ۶۴۹ معرفی شد، اولین عینک تاشو بود. این مدل در مقایسه با نمونه‌های معمولی به ۱۰ مرحله ساخت اضافی نیاز دارد. این عینک برای مردان کلاسیک‌باز به عنوان بهترین عینک آفتابی مردانه ۲۰۲۳ به شمار می‌رود.

فریم این عینک از برند پرسول طرح کلاسیکی دارد که شما را به دهه ۶۰ میلادی می‌برد. آن زمان که فیلم‌های سیاه و سفید تولید می‌شدند. اگر عکس‌ها و یا فیلم‌های آن دوران را دیده باشید، حتما توجهتان به سنگین و رسمی بودن مد و فشن در آن دوران جلب شده است. این عینک نیز تمام ویژگی‌های عینک‌های کلاسیک آن دوران را در سال ۲۰۲۳ به شما ارائه می‌دهد. این فوق‌العاده است!

لنزهای این عینک آفتابی مردانه نیز از بهترین مواد با کیفیت و مرغوب اروپایی ساخته شده است. علاوه بر زیبایی و ظاهر جذاب، لنزهای استفاده شده در این عینک آفتابی مردانه، ۱۰۰٪ مانع ورود اشعه‌های مضر خورشید به چشمان می‌شوند. این همه ویژگی باعث آوردن نام این عینک آفتابی مردانه در سومین بخش از لیست بهترین عینک آفتابی مردانه ۲۰۲۳ است.

عینک آفتابی مردانه 714 برند Persol پرسول

عینک آفتابی ۷۱۴ برند Persol پرسول

جنس فریم

استات

رنگ فریم

Havana

جنس لنز

شیشه

رنگ لنز

آبی قطبی

ساخت کشور

ایتالیا

  • عینک آفتابی Francisco برند Off-White

همانطور که در بالا هم گفتیم، ما در اینجا صرف نظر از هر چیزی، بهترین عینک آفتابی مردانه ۲۰۲۳ را برای تمامی افراد در تمامی سنین و با انواع بودجه‌های مختلف در نظر گرفتیم. در بالا عینک کلاسیک و رسمی برند پرسول را به شما معرفی کردیم. اما در این بخش به معرفی عینک اسپرت و جوان پسند برند Off-White پرداخته‌ایم.

Off-White™ یکی دیگر از برندهای لوکس و محبوب است. این برند مجموعه عینک‌های آفتابی عینک مردانه خود را برای دوره سنی جوانان عرضه می‌کند. یعنی شما اگر دنبال بهترین عینک آفتابی مردانه ۲۰۲۳ در طرح کلاسیک هستید، دنبال این برند نروید. عینک آفتابی فرانسیسکو از برند Off-White یکی از عینک‌های خاص و یونیک است که با فریم آبی براق در استایل بهاری شما برجسته خواهند بود.

عینک آفتابی Francisco برند Off-White

عینک آفتابی Francisco برند Off-White

  • عینک آفتابی Desmon Sun برند Oliverpeoples

Desmon Sun یک عینک آفتابی کلاسیک با الهام از لنز با شکل لنز عمیق‌تر و برش پلاستیکی اریب است. این سبک با جزئیات واقعی و استات‌های سفارشی، از برند Oliverpeoples در پنجمین بخش از بهترین عینک آفتابی مردانه ۲۰۲۳ قرار دارد.

اولین چیزی که نظر ما را در این عینک آفتابی مردانه جلب کرد، ترکیب رنگ‌های فریم آن است. شما می‌توانید دنیایی از رنگ‌های جذاب را در فریم این عینک آفتابی مشاهده کنید. رنگ‌هایی که با یک شلوار جین و پیراهن نخی تابستانی، عالی می‌شود. علاوه بر رنگبندی و جذابیت ظاهری، استفاده از استات درجه ۱ و مرغوب در تولید این عینک نظر ما را به خود جلب کرد.

موا اولیه مورد استفاده در ساخت فریم عینک آفتابی Demon Sun از مرغوبیت بالایی برخوردارند. همین باعث استحکام بالا و نشکن بودن فریم آن شده است. از فریم که بگذریم به لنزهای این عینک آفتابی مردانه می‌رسیم. طبیعتا این عینک که در بخش پنجم از بهترین عینک آفتابی مردانه ۲۰۲۳ قرار گرفته لنز فوق‌العاده‌ای دارد. لنزهای آن ۱۰۰٪ مانع ورود اشعه مضر نور خورشید به چشمان شما می‌شود.

عینک آفتابی مردانه Desmon Sun برند Oliverpeoples

عینک آفتابی Desmon Sun برند Oliverpeoples

جنس فریم

استات

رنگ فریم

آبی تیره

رنگ لنز

خاکستری کربن

ابعاد

۵۰-۲۱-۱۴۵

ساخت کشور

ایتالیا

  • عینک آفتابی Latrell برند Warby Parker

در بالا ۵ تا از بهترین عینک آفتابی مردانه ۲۰۲۳ در دنیا را معرفی کردیم. اما خب تمامی ۵ مورد بالا از برندهای مشهور جهانی بودند. همین هم باعث گران‌قیمت بودن آن عینک‌های آفتابی بوده است. اما در اینجا عینکی با بودجه کم و پایین را برای شما آوردیم. این عینک بسیاری از ویژگی‌های ۵ عینک بالا و همچنین از کیفیت بالایی برخوردار است. دلیل قیمت پایین آن هم به دلیل نداشتن شهرت جهانی مانند سایر برندها است. اما از لحاظ کیفیت، خودمان تضمین می‌کنیم. چرا که بررسی‌های بسیاری روی این عینک انجام دادیم.

عینک آفتابی Latrell برند Warby Parker با ویژگی‌های زیر در بازار عینک آفتابی مردانه موجود هستند:

  1. ساخته شده از استات سلولز جلا داده شده با دست
  2. پیچ‌های با روکش آکولون برای دوام بالاتر
  3. لنزهای طبی از پلی کربنات، مقاوم‌ترین ماده در برابر ضربه برای عینک آفتابی ساخته شده‌اند.
  4. لنزهای بدون نسخه از CR-39 برای حداکثر وضوح و رنگ ساخته شده‌اند.
  5. دارای لنزهای مقاوم در برابر خراش است که ۱۰۰% اشعه UV را مسدود می‌کند.

بله تمام این ویژگی‌ها را می‌توانید در یک عینک داشته باشید و ۷۰ درصد هم زیر قیمت عینک‌های ریبن و پرسول خریداری کنید.

عینک آفتابی Latrell برند Warby Parker

عینک آفتابی Latrell برند Warby Parker

  • عینک آفتابی خلبانی مردانه برند Gucci

برند گوچی را اکثرا با عینک‌های زنانه می‌شناسیم. اما جالب است بدانید که Gucci روی عینک‌های آفتابی مردانه نیز تمرکز زیادی دارد. این برند با استفاده از مرغوب‌ترین مواد اوایه، بهترین عینک آفتابی مردانه ۲۰۲۳ خود را در طرح خلبانی روانه بازار کرد. هر سال عادت داشتیم که برند Ray-Ban با یک عینک خلبانی ما را سورپرایز کند. اما خب امسال گوچی با قدرت وارد بازار عینک آفتابی مردانه شده است.

عینک آفتابی خلبانی مردانه برند گوچی Gucci نیز ظرافت و دقت را در تولید محصولات خود به بهترین شکل رعایت کرده است. یکی از این موارد در این عینک، قرار گرفتن لوگوی برند گوچی به رنگ طلایی روی دسته‌های عینک است. که علاوه بر برندسازی و نمایش لوگو، جذابیت خاصی را به عینک می‌دهد و خوراک استایل‌های تابستانی لب ساحل است. همین دقت در جزئیات باعث شده این عینک در لیست بهترین عینک آفتابی مردانه ۲۰۲۳ بیاید.

عینک آفتابی خلبانی مردانه برند Gucci

عینک آفتابی خلبانی مردانه برند Gucci

جنس فریم

استات

رنگ فریم

مشکی

رنگ لنز

هاله مشکی کم رنگ

پد بینی

منعطف و راحت

ساخت کشور

ایتالیا

  • عینک آفتابی ارزان Baia برند Sunski

عینک آفتابی مدل Baia از برند Sunski با الهام از عینک‌های خواننده مشهور بریتانیایی دهه ۶۰ میلادی، یعنی John Lennon جزئیات ظریفی از فریم فلزی را به تصویر کشیده است. همچنین شکل و ظاهر این عینک، ساده و بدون پیچیدگی است و همین آن را در دنیای مینیمال گرای امروز، محبوب کرده است.

و اما دلیل اصلی که باعث تبدیل این عینک آفتابی مردانه به بهترین عینک آفتابی مردانه ۲۰۲۳ شده، قیمت ارزان و کیفیت بالای آن است. دقت کنید که این برند نیامده با کم کردن قیمت محصول، از کیفیت آن نیز بزند. بلکه کیفیت و استحکام عینک آفتابی Baia از برند Sunski شما را حیرت زده خواهد کرد. ویژگی‌های این عینک عبارتند از:

فریم فلزی

جزئیات حکاکی شده روی فریم، ظاهری جذاب و به یادماندنی را برای شما می‌سازد. لولاهای فولادی ضد زنگ در این عینک نیز دوام طولانی مدت را تضمین می‌کنند.

عملکرد نوری با کیفیت

لنز Premium جدید از برند Sunski که در این عینک آفتابی استفاده شده، از CR-39 ساخته شده است تا وضوح، مقاومت در برابر سایش و استحکام بالاتری داشته باشد. این لنز همچنین پلاریزه و با ۱۰۰٪ محافظت در برابر UVA/UVB عرضه می‌شود.

به طور کلی این عینک آفتابی، تمام تصورات شما را از یک عینک آفتابی برآورده می‌کند. آن هم با قیمت ارزان‌تر و مناسب بودجه و جیب شما.

عینک آفتابی ارزان Baia برند Sunski

عینک آفتابی ارزان Baia برند Sunski

جنس فریم

فلز

رنگ فریم

مشکی

نوع لنز

پلاریزه

ساخت کشور

آمریکا

  • عینک آفتابی RB3547 برند RayBan

وقتی صحبت در مورد بهترین عینک آفتابی مردانه ۲۰۲۳ باشد، جای تعجب نیست که برند RayBan چندین عینک را داشته باشد. یکی دیگر از عینک‌هایی که در سال ۲۰۲۳ غوغا کرده، همین عینک آفتابی RayBan است.

عینک آفتابی RB3547 برند RayBan با فریم بیضی خود، گذری به دهه ۷۰ میلادی زده و مدل‌های آن دوره را احیا کرده است. خلاقیت در طراحی و ارائه عینک‌های آفتابی برند RayBan به طور واضحی قابل مشاده است. این عینک آفتابی با فریم فلزی و باریک (سیمی) خود و همچنین سایه‌های جذاب مشکی، در عین حال ظرافت و حس قدرت مردانگی را به رخ می‌کشد.

عینک آفتابی RB3547 برند RayBan

عینک آفتابی RB3547 برند RayBan

جنس فریم

فلز

رنگ فریم

مشکی

رنگ لنز

خاکستری

مدل فریم

بیضی

ساخت کشور

ایتالیا

  • عینک آفتابی خفاشی برند Balenciaga

برند بالنسیاگا به تولید محصولات عجیب و نو در دنیای مد مشهور است. این برند در زمینه عینک آفتابی نیز همینطور فعالیت می‌کند. این را می‌توانید از عینک آفتابی طرح فریم خفاشی آن متوجه شوید. اما خب محصولات این برند در عین عجیب بودن، مورد استقبال زیادی قرار می‌گیرند. همین استقبال، باعث آمدن عینک آفتابی خفاشی بالنسیاگا در لیست بهترین عینک آفتابی مردانه ۲۰۲۳ شده است.

عینک آفتابی خفاشی برند Balenciaga از جنس نایلون تزریقی با پایه و لنزهای نقره‌ای آینه‌ای ۱۰۰% محافظت از چشمان را در برابر UVA و UVB ارائه می‌دهد. علاوه بر این، فریم آن به طرحی کاملا جدید و نو است. برای کسانی که خاص بودن را ترجیح می‌دهند، این فریم بهترین فریمی‌ست که گیرشان می‌آید.

عینک آفتابی خفاشی برند Balenciaga

عینک آفتابی خفاشی برند Balenciaga

جنس فریم

نایلون

رنگ فریم

نقره‌ای

مدل فریم

مستطیلی (خفاشی)

ساخت کشور

ایتالیا

در آخر

صنعت مد در سال ۲۰۲۳ پس از دو سال تعطیلی به دلیل شیوع ویروس کرونا، با قدرت وارد شده است. یکی از مهم‌ترین حوزه‌ها در این صنعت، حوزه تولید عینک‌های آفتابی است. همانطور که گفتیم، عینک‌های آفتابی دیگر مانند گذشته فقط در تابستان استفاده نمی‌شوند. بلکه لنزهای پلاریزه در عینک‌های امروزی باعث مورد استفاده قرار گرفتن این عینک در تمامی فصول، حتی زمستان شده.

ما در این مقاله از فروشگاه عینک انصار به معرفی بهترین عینک آفتابی مردانه ۲۰۲۳ پرداختیم. ۱۰ تا از بهترین فریم‌ها را به شما معرفی کردیم. فریم‌هایی که در این سال مورد بیشترین استقبال قرار گرفتند. امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. لطفا نظرات و سوالات خود را در خصوص عینک آفتابی مردانه، در فرم دیدگاه‌ها در پایین بنویسید. همکاران ما در فروشگاه عینک انصار، در سریع‌ترین زمان به سوالات شما پاسخ خواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.