اخبار و بلاگ

بهترین عینک طبی کودکان

بهترین عینک طبی کودکان کدام است؟ – محبوب‌ترین فریم‌ها

عینک برای همه موقعیت‌ها وجود دارد، از محیط‌های غیررسمی یک مهمانی دوستانه گرفته تا حال‌وهوای رسمی و حرفه‌ای یک دفتر کار. همچنین، افراد در هر گروه سنی به عینک نیاز دارند – هم برای عملکرد و هم برای استایلشان. ما در این مقاله از فروشگاه عینک انصار به موضوع بهترین عینک طبی کودکان پرداخته‌ایم. پس اگر در خانه کودک دارید، حتما این مقاله را تا انتها بخوانید.

عینک طبی مناسب کودکان: سرگرمی در دوران رشد

خیلی از کودکان وجود دارند که با دیدن دوستشان در مدرسه، پارک و … دوست دارند عینکی شوند و از عینک استفاده کنند. برای این دسته از کودکان، والدین با خیال راحت می‌توانند بهترین عینک طبی را برای کودکشان بخرند و با استقبال از سوی کودک مواجه می‌شوند.

اما همچنین ممکن است هنگام استفاده از عینک، از مقاومت مداوم فرزندتان ناراحت شوید. چرا که بعضی از کودکان به هیچ وجه راضی به استفاده از عینک نمی‌شوند. اما چه می‌شود اگر به شما بگوییم که عینک می‌تواند شادی مشابهی را برای کودک شما به ارمغان بیاورد که اسباب بازی‌ها به ارمغان می‌آورند. همه چیز به رعایت برخی أصول در انتخاب بهترین عینک طبی کودکان بستگی دارد.

در اینجا راهنمای خرید عینک کودکان به طور کامل آمده است. اگر این موارد را در نظر بگیرید، به عینک‌هایی خواهید رسید که مطمئناً لبخند را بر لبان فرزندتان می‌آورند.

چرا استفاده از عینک طبی برای کودکان؟

دلیل خرید عینک طبی کودک مهم‌ترین جنبه‌ای است که باید قبل از اقدام به خرید نظرتان در مورد آن شفاف باشد.

اگر کودک شما نیاز به اصلاح بینایی دارد، شما به دنبال عینک طبی با نسخه خواهید بود. در چنین حالتی، باید از نسخه دقیق کودک خود مطمئن باشید. اینجاست که نقش آزمایش چشم بسیار مهم می‌شود. این تصور که کودکان نیازی به معاینه منظم چشم ندارند، اشتباه است. پایبندی به آزمایش‌های سالانه چشم برای کودکان می‌تواند در تشخیص بسیاری از بیماری‌های زمینه‌ای در مرحله اولیه آن‌ها کمک زیادی کند.

فروشگاه عینک انصار با استفاده از دستگاه پیشرفته، معاینه چشم کودک شما را انجام می‌دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۳۵۰۱۵۱۰۰۰ داخلی ۱۱۳ تماس بگیرید. همچنین همکاران ما در بخش فروش می‌توانند به صورت کامل شما را در خرید بهترین عینک طبی کودکان راهنمایی کنند.

همچنین اگر به دنبال عینکی هستید که بتواند به عنوان یک وسیله ایمنی برای چشمان کودکتان در حین انجام بازی های معمولی خود عمل کند، انتخاب مواد و تناسب آن چیزی است که نمی‌توانید از آن چشم پوشی کنید. شما می‌توانید در مقاله زیر بیشتر درباره این نوع عینک‌ها بخوانید.

https://www.ansaroptic.com/%d8%aa%d9%81%d8%a7%d9%88%d8%aa-%d8%b9%db%8c%d9%86%da%a9-%d9%88%d8%b1%d8%b2%d8%b4%db%8c-%d8%a8%d8%a7-%d8%b9%db%8c%d9%86%da%a9-%d9%85%d8%b9%d9%85%d9%88%d9%84%db%8c/

در صورتی هم که نگران افزایش زمان خیره شدن به صفحه نمایش فرزندتان هستید، اما صفحه نمایش دیجیتال چیزی است که کاملاً قابل اجتناب نیست، یک عینک محافظ نور آبی روی لنزها جایی است که جستجوی شما به پایان می‌رسد. ما در مقاله زیر کاملا درباره این نوع عینک‌ها که با نام عینک گیمینگ نیز شناخته می‌شوند، توضیح دادیم.

https://www.ansaroptic.com/%d8%b9%db%8c%d9%86%da%a9-%da%af%db%8c%d9%85%db%8c%d9%86%da%af-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa/

فاکتورهای خرید بهترین عینک طبی کودکان

قبل از پرداختن به معرفی بهترین عینک طبی کودکان، ابتدا بهتر است مهم‌ترین فاکتورهای خرید عینک برای کودک خود را بشناسید و بعد تصمیم گیری کنید.

انواع عینک طبی کودکان

انواع عینک طبی کودکان

۱- اندازه عینک مناسب صورت کودک باشد.

کودکان بازیگوش و پر تحرک هستند و این جنبه فان و غیر قابل تغییر کودکان است که باید هنگام انتخاب بهترین عینک برای کودک خود مورد توجه قرار دهید. هنگامی که کودک شما در حال گذراندن زمان با کیفیت در زمین بازی است، قطعا نمی‌خواهید که عینک از روی صورت او بیوفتد، زیرا این امر هم دید و هم ایمنی او را مختل می‌کند. به همین دلیل انتخاب عینک مناسب اندازه صورت کودک شما بسیار مهم است.

شما می‌توانید با مراجعه حضوری به فروشگاه عینک انصار، بهترین سایز عینک را برای کودک خود انتخاب کنید. همچنین اگر در تهران نیستید، می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده در سایت با ما در ارتباط باشید و عینک کودک خود را سفارشی سازی کنید.

۲- عینک با دوام و مستحکم برای کودکان

همانطور که در بالا گفته شد، کودکان تحرک زیادی دارند و این مورد می‌توانید باعث وارد شدن آسیب‌هایی به عینک آن‌ها شود. از این رو در انتخاب بهترین عینک طبی کودکان باید استحکام عینک را نیز مدنظر قرار دهید. خوب، اگر می خواهید عینک کودکتان برای مدت طولانی دوام بیاورد، مواد بادوام همان چیزی است که باید انتخاب کنید. هم برای فریم‌ها و هم برای عدسی‌ها، موادی که دارای استحکام بالا و مقاومت در برابر ضربه هستند می‌توانند در ارائه دوام بیشتر شگفت انگیز باشند.

۳- استایل عینک طبی کودکان

اگر فکر می‌کنید استایل امر مهمی در انتخاب بهترین عینک طبی کودکان نیست؛ سخت در اشتباهید. کودکان توجه زیادی به طرح عینک خود می‌کنند، به همین دلیل هم هست که اکثر برندهای تولید عینک، فریم عینک کودکان را در طرح‌های شخصیت‌های کارتونی محبوب کودک طراحی می‌کنند.

عینک هایی که با حال و هوای بازیگوش دوران کودکی مطابقت دارند، عینک‌های کودکانه هستند. این همان چیزی است که می‌توانید با انتخاب اشکال و رنگ‌هایی که سرزنده، سرگرم کننده و مثبت هستند به دست آورید. جفتی را انتخاب کنید که با ایده فرزندتان از استایل موافق باشد.

بهترین عینک طبی کودکان

حالا که درباره عینک طبی کودکان و مهم‌ترین فاکتورها برای والدین در انتخاب عینک برای فرزند خود آشنا شدید، در ادامه به مضوع اصلی ما یعنی معرفی بهترین عینک طبی کودکان خواهیم پرداخت. این عینک‌هایی که در ادامه آمده‌اند در فروشگاه عینک انصار موجود هستند و شما می‌توانید همین حالا ثبت سفارش کنید.

  • عینک مستطیل انعطاف پذیر کودکان خاکستری

در اولین بخش از بهترین عینک طبی کودکان پیشنهادی فوق‌العاده مناسب برای کودک شما داریم. دسته‌های کودک نوپا، کوچک و نوجوان. (به عنوان مثال، ممکن است فریم‌های انعطاف‌پذیر با بند عینک‌های مناسب کودکان برای نوزادان یا عینک‌های مقرون‌به‌صرفه و در عین حال جذاب بخواهید). این عینک برند zenni optical بهترین انتخاب برای کودکتان است.

  • عینک طبی کودک جولبو مدل PRESTO

عینک خوش استایل و با پترن و حال و هوای کودکی دومین گزینه مدنظر ما برای کودک شماست. این عینک برای رده سنی ۱۰ تا ۱۴ سال است و جنس فریم آن پلاستیک مستحکم و با دوام است. همچنین با طرح خارق‌العاده خود، قابل استفاده برای دختران و پسران است.

عینک طبی کودک جولبو مدل PRESTO از برند فرانسوی جولبو است. این برند در سال ۱۸۸۸ میلادی در فرانسه تاسیس شد و در حال حاضر طیف گسترده‌ای از عینک‌های آفتابی و طبی برای تمام رده‌های سنی را ارائه می‌دهد. همچنین این برند عینک‌های ورزشی مخصوص ورزشکاران را در خط تولید خود دارد؛ بنابراین اصلا نیازی به نگرانی درباره دوام و استحکام فریم‌ها است.

عینک طبی کودک جولبو مدل PRESTO

عینک طبی کودک جولبو مدل PRESTO

  • عینک ژله ای کودک سنترواستایل ACTIVE SOFT 2

اگر همچنان دنبال بهترین عینک طبی کودکان هستید، اینجا جایی‌ست که باید کمی مکث کنید. عینک ژله‌ای کودک برند ایتالیایی سنترواستیل مد active soft 2 انتخابی است که کودک شما نمی‌تواند به آن “نه” بگوید. این عینک استالیایی با فریم ژله‌ای خود قوام و استحکام فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد و در رنگ‌های دخترانه و پسرانه موجود است. عینک ژله‌ای سنترواستیل برای رده سنی ۳ تا ۷ سال تولید می‌شود.

عینک ژله ای کودک سنترواستایل ACTIVE SOFT 2 پسرانه

عینک ژله ای کودک سنترواستایل ACTIVE SOFT 2 پسرانه

عینک ژله ای کودک سنترواستایل ACTIVE SOFT 2 دخترانه

عینک ژله ای کودک سنترواستایل ACTIVE SOFT 2 دخترانه

  • عینک کودک سنترواستایل سری ACTIVE SPORT

این عینک کودک ایتالیایی برند محبوب و پرطرفدار CENTROSTYLE سری اکتیو اسپورت یکی دیگر از انتخاب‌هایی است که باید به عنوان یکی از بهترین عینک طبی کودکان مدنظر قرار دهید. این یک عینک خوش فرم و استایل برای کودکان در رده سنی ۴ الی ۸ سال است و در رنگ‌های دخترانه و پسرانه موجود است.

جنس فریم این عینک گریلامید مستحکم و با دوام است. این برند ایتالیایی این سری از عینک‌ها یعنی ACTIVE SPORT را تحت عنوان عینک‌های ماندگار و قوی تولید کرده است؛ پس با خیال راحت و بدون نگرانی بابت استحکام، اقدام به خرید این عینک جذاب کنید.

عینک کودک سنترواستایل سری ACTIVE SPORT پسرانه

عینک کودک سنترواستایل سری ACTIVE SPORT پسرانه

عینک کودک سنترواستایل سری ACTIVE SPORT دخترانه

عینک کودک سنترواستایل سری ACTIVE SPORT دخترانه

  • عینک کودک برند LAFONT مدل Isabelle

برند LAFONT یکی دیگر از برندهای فرانسوی که در تولید عینک‌های مستحکم کودک پیشگام است. این برند همچنین به دلیل تولید فریم‌هایی با پترن‌ها و طرح‌های مختلف و جذاب کودکانه معروف است. این مورد را می‌توانید در تصویر زیر به وضوح مشاهده کنید.

فریم و دسته‌های این عینک از جنس فلز و کائوچو هستند و با طراحی خاصی که دارید به بهترین شکل روی صورت کودک شما فیت می‌شود. عینک کودک Isabelle برای کودکان ۳ الی ۵ سال مناسب است و در رنگ‌های آبی و بنفش پسرانه و دخترانه موجود است.

عینک کودک برند LAFONT مدل Isabelle دخترانه

عینک کودک برند LAFONT مدل Isabelle دخترانه

عینک کودک برند LAFONT مدل Isabelle پسرانه

عینک کودک برند LAFONT مدل Isabelle پسرانه

جمع بندی

ما در این مقاله از فروشگاه عینک انصار به معرفی بهترین عینک طبی کودکان و فاکتورهای مهم در خرید عینک طبی برای کودکتان پرداختیم. امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. در صورتی که در خصوص این مقاله سوال و یا نظری داشتید، در فرم دیدگاه‌ها که در پایین موجود است، سوال و یا نظر خود را مطرح کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.