اخبار و بلاگ

بهترین عینک ماهیگیری

بهترین عینک ماهیگیری | عینک آفتابی ماهیگیری و اهمیت آن

زمانه که قصد یک سفر تفریحی برای ماهیگیری را کرده‌اید؛ وسایلی اجباری وجود دارند که باید همراه خود داشته باشید. یکی از این وسایل، عینک آفتابی ماهیگیری است. شاید برایتان تعجب برانگیز باشد که عینک آفتابی چه ربطی به ماهیگیری دارد. در ادامه این مقاله از فروشگاه عینک انصار با ما همراه باشید تا بیشتر درباره عینک آفتابی ماهیگیری بدانید و بهترین عینک ماهیگیری را بشناسید.

عینک ماهیگیری چیست؟

قبل از دانستن بهترین عینک ماهیگیری حتما این سوال برای شما پیش آمده که عینک ماهیگیری چیست؟ در جواب باید بگوییم که:

عینک آفتابی ماهیگیری برای کمک به فیلتر کردن تابش خیره کننده نور آفتا از روی سطح آب طراحی شده. این عینک می‌تواند از چشمان شما محافظت کند و دیدن واضح‌تر آنچه در آب است را آسان‌تر می‌کند. در ادامه می‌تواند به شما کمک کند تا تجربه هیجان انگیز و فوق‌العاده‌ای را از سفر ماهیگیری خود داشته باشید!

علاوه بر این، هنگامی که برای ماهیگیری بیرون می‌روید، نه تنها به محافظت از چشمان خود در برابر اشعه‌های مضر ماوراء بنفش آفتاب؛ بلکه در برابر باد و آب و هوا نیز نیاز دارید. ماهیگیری یک فعالیت در فضای باز است و انتخاب بهترین عینک ماهیگیری از اهمیت بالایی برخوردار است.

عینک ماهیگیری چیست؟

عینک ماهیگیری چیست؟

بهترین عینک ماهیگیری چیست؟

حالا که با کاربرد فوق‌العاده عینک آفتابی ماهیگیری در محافظت از چشمان در زمان ماهیگیری آشنا شدید؛ احتمالا این سوال برایتان پیش آمده که بهترین عینک ماهیگیری چیست؟ آیا عینک آفتابی پلاریزه برای ماهیگیری بهترین گزینه است؟

در یک کلمه: بله، لنزهای پلاریزه می‌توانند تفاوت زیادی در بینایی شما در هنگام ماهیگیری ایجاد کنند. تابش خیره کننده خورشید که روی سطح آب منعکس می‌شود، می‌تواند دیدن ماهی‌ها را جهت ماهیگیری دشوار کند. نور ماوراء بنفش به داخل و از سطح بازتابنده آب منعکس می‌شود و فعالیت ماهیگیری را بسیار دشوار می‌کند، زیرا این امواج نور مستقیماً به سمت شما ارسال می‌کنند.

بهترین عینک ماهیگیری این ویژگی را دارد که این طول موج‌ها را فیلتر کند. شما باید مطمئن شوید که سطح پلاریزاسیون لنزهای شما بالا است. برای مثال لنزهای عینک آفتابی پلاریزه موجود در فروشگاه عینک انصار با کارایی ۹۹.۹٪ کار می‌کنند.

یک جفت عینک آفتابی ماهیگیری پلاریزه با کیفیت به شما امکان می‌دهد عمیق‌تر به آب نگاه و بهترین شانس را برای گرفتن آن شکار باورنکردنی و شایسته به شما می‌دهد. شما می‌توانید سفر ماهیگیری خود را با بهترین عینک ماهیگیری لذت بخش‌تر کنید.

بهترین رنگ لنز عینک آفتابی ماهیگیری

بهترین رنگ لنز عینک آفتابی برای ماهیگیری واقعاً به جایی بستگی دارد که هنگام ماهیگیری در آن باشید. سطوح نور و تابش خیره کننده + انعکاس از سطح آب می‌تواند در شرایط مختلف بسیار متفاوت باشد. برای مثال بسته به اینکه در دریا هستید یا در کنار رودخانه. اما در کل شرایط مختلف رنگ لنز بهترین عینک ماهیگیری عبارتند از:

خارج از ساحل یا در نور بسیار روشن: لنزهای سیاه یا خاکستری در این شرایط بهترین گزینه هستند. یک عدسی آبی یا عدسی خاکستری با پایه آبی، هر دو می‌توانند به شما کمک کنند تا در چنین محیطی حرکت کنید.

در ساحل یا در نوری که قابل تغییر است: لنزهای کهربایی، قهوه‌ای و مسی به خوبی کار می‌کنند. با رنگ‌های رز نیز موثر هستند و یک سایه روشن نیز می‌تواند مفید باشد.

ماهیگیری در طلوع یا غروب خورشید (در سطوح کم نور): به گفته کارشناسان، لنز نقره‌ای بهترین رنگ عینک آفتابی برای ماهیگیری در این مواقع است. اگرچه لنزهای آینه‌ای معمولا برای شرایط روشن نیز عالی هستند، زیرا به بازتاب نور کمک می‌کنند.

واضح است که بهترین عینک ماهیگیری بسته به نیاز شما با ویژگی‌های متفاوت ارائه می‌شود. اما اگر از راهنمای رنگی لنز عینک آفتابی ساده برای ماهیگیری که در بالا ذکر شد پیروی کنید، در زمان حضورتان در آب مشکلی نخواهید داشت.

ویژگی‌های بهترین عینک ماهیگیری

عینکی که انتخاب می‌کنید به سبک و همچنین نیاز شما بستگی دارد. اما خب به طور کلی شما دارید برای خرید این نوع عینک هزینه می‌کنید، بنابراین باید توقع بهترین کارایی را نیز داشته باشید. در ادامه ویژگی‌هایی که بهترین عینک ماهیگیری باید داشته باشد را برای شما آوردیم؛ تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب و بخرید.

  • ارائه محافظت در برابر باد، گرد و غبار، ماسه و غیره
  • فیلتر کردن کامل نور منعکس شده از سطح آب
  • آسان کردن فعالیت ماهیگیری برای شما
  • افزایش دید از طریق آب، بنابراین توانایی شما در ماهیگیری را افزایش می‌دهد
  • به شما کمک می‌کند تا موانعی را که می‌توانند خطرات سفر ایجاد کنند شناسایی کنید
  • به شما کمک می‌کند تا فرورفتگی‌ها و ریزش‌ها را در زیر سطح آب تشخیص دهید

معروف‌ترین برندهای عینک آفتابی ماهیگیری

بیایید نگاهی به برخی از بهترین برندها و مدل‌های موجود در حال حاضر بیندازیم. همه برندها عینک آفتابی مناسب برای ماهیگیری ارائه می‌دهند و مطمئناً گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد. اما خب برندهایی که با کیفیت‌ترین لنز پلاریزه را برای ماهیگیری ارائه دادند، را در ادامه آورده‌ایم.

عینک آفتابی ماهیگیری Oakley

برخی از بهترین عینک ماهیگیری Oakley عبارتند از:

Oakley Split Shot

اولین فریم ارائه شده مخصوص آب و ماهیگیری توسط این برند است که برای پوشش و محافظتی که در آب نیاز دارید طراحی شده است. طراحی و ساخت فوق‌العاده این عینک، چشمانتان را از اشعه مضر فرابنفش آفتاب، باد، گرد و غبار و آب شور دریا در امان نگه می‌دارد.

Oakley Split Shot

Oakley Split Shot

Oakley Flak 2.0 XL

یکی دیگر از انتخاب‌ها به عنوان بهترین عینک ماهیگیری، عینک Flak 2.0 XL از برند Oakley است. این عینک بسیار سبک وزن و جزو بهترین انتخاب‌ها برای یک سفر ماهیگیری لذت بخش است. همچنین طراحی با طراحی فوق‌العاد، این فریم در زمان انجام حرکات سریع، از روی صورت شما نمی‌افتد.

برند Oakley همچنین ۳ لنز اصلی را در سری Prizm Fishing خود ارائه می‌دهد. Prizm Shallow Water، Deep Water و Maritime. این‌ها به گونه ای طراحی شده‌اند که به شما کمک می‌کنند تا در هر ناحیه یا نوع آب به وضوح ببینید و آن‌ها را به انتخابی عالی تبدیل می‌کند.

Oakley Flak 2.0 XL

Oakley Flak 2.0 XL

عینک ماهیگیری ray-ban

برند ray-ban را کمتر کسی پیدا می‌شود که نشناسد. این برند از سال ۱۹۳۶ در حوزه عینک آفتابی و طبی فعالیت می‌کند و یکی از محبوب‌ترین برندها در سراسر دنیا است. این برند نیز مانند Oakley، بهترین عینک ماهیگیری را در فریم‌های مختلف ارائه می‌دهد.

CORRIGAN BIO-BASED

یکی از جدیدترین عینک آفتابی ماهیگیری ارائه شده توسط برند ray-ban عینک آفتابی پلاریزه CORRIGAN BIO-BASED است. یک فریم جدید و پایدار که از استات مبتنی بر ذرت ساخته شده است. قاب سبک وزن دارای لنزهای کلاسیک قهوه‌ای تیره و سایه‌های آبی روشن شفاف است که برای کسانی که به دنبال سبک، کارایی و کاهش ردپای کربن خود هستند، عالی است.

CORRIGAN BIO-BASED

CORRIGAN BIO-BASED

عینک خلبانی مشکی ray-ban

اگر شما جزو افرادی هستید که همیشه استایل لاکچری و شیک دارند، حتی موقع ماهیگیری؛ این عینک را چشم بسته و بدون سوال بخرید. یکی از ویژگی‌‎های برند ray-ban این است که آن‌ها  لنزهای شما را در کنار فریم می‌سازند تا تناسب دقیق‌تری داشته باشد که دید واضحی را در همه زوایا ارائه دهد.

عینک خلبانی مشکی ray-ban

عینک خلبانی مشکی ray-ban

عینک آفتابی ماهیگیری Maui Jim

یکی دیگر از برندهای عالی که باید در نظر بگیرید عینک آفتابی ماهیگیری Maui Jjim است. Maui Jim اهل هاوایی است، جایی که شن، دریا و موج سواری امری عادی است، بنابراین ۱۰۰% به آن‌ها اعتماد کنید. جای تعجب نیست که آنها چندین مدل عینک آفتابی را ایجاد کرده و تکامل داده‌اند که برای ماهیگیران بدون توجه به اینکه در کجا مستقر هستند عالی هستند. برخی از بهترین عینک‌های ماهیگیری آن‌ها عبارتند از:

KANAIO COAST

این عینک‌های آفتابی پلاریزه با در نظر گرفتن ماجراجویی طراحی شده‌اند. همچنین دارای یک قاب نایلونی تزریقی سبک وزن و لولاهای فنری مخفی و دستی هستند که در مسیر شما قرار نمی‌گیرد.

KANAIO COAST

KANAIO COAST

عینک آفتابی ماهیگیری Makoa

یکی دیگر از فریم‌ها و عدسی عینک آفتابی در مقیاس بزرگ که کاربردی، محافظ و سبک وزن هستند. این عینک جزو بهترین عینک‌های ماهیگیری است. شما می‌توانید عینک آفتابی ماهیگیری Makoa را در رنگبندی فوق‌العاده ارائه شده توسط برند Maui Jim خریداری کنید.

برخی از بهترین عینک های آفتابی ماهیگیری دیگر از این برند عبارتند از Kaiwi Channel، Local Kine ؛ Barrier Reef و Byron Bay. این عینک‌ها به خوبی نشان دهنده تمرکز و تخصص این برند در حوزه عینک آفتابی ماهیگیری است.

عینک آفتابی ماهیگیری Makoa

عینک آفتابی ماهیگیری Makoa

در نهایت

استفاده از عینک آفتابی به خصوص برای فعالیتی مانند ماهیگیری بسیار واجب و مهم است. اگر شما از عاشقان ساحل، دریا و ماهیگیری هستید، حتما در سریع‌ترین زمان یک عینک آفتابی پلاریز مخصوص ماهیگیری تهیه کنید. چرا که آسیب‌های نور آفتاب منعکس شده از آب دریا به چشمانتان می‌تواند جبران ناپذیر باشد و شما را عمری از ماهیگیری محروم کند.

ما در این مقاله از فروشگاه عینک انصار درباره بهترین عینک ماهیگیری صحبت کردیم و چندتا از بهترین گزینه‌ها را برای شما معرفی کردیم. امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. در صورتی که هر سوال و یا نظری در خصوص این مقاله داشتید در فرم دیدگاه‌ها که در پایین موجود است بنویسید. همکاران ما در سریع‌ترین زمان به سوالات شما پاسخ خواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.