اخبار و بلاگ

بهترین مدل عینک برای ساحل - عینک آفتابی ساحلی

بهترین مدل عینک برای ساحل | عینک آفتابی ساحلی

وقتی اسم تابستان به میان می‌آید، خود به خود به فکر ساحل و تفریحات ساحلی میوفتیم. تابستان زمان لذت بردن از سواحل آرام، دریای آبی، حمام آفتاب، لباس‌های رنگارنگ، آفتاب‌گیرهای ساحلی و … است. اما یکی از مهم‌ترین وسایلی که باید برای داشتن این تفریحات همراه خود داشته باشید، عینک آفتابی است. از این رو ما در این مقاله از فروشگاه عینک انصار قصد داریم بهترین مدل عینک برای ساحل یا به قولی جذاب ترین عینک آفتابی ساحلی را به شما معرفی کنیم.

چرا عینک آفتابی ساحلی

از آنجایی که تفریحات ساحلی مخصوص فصل تابستان هستند و در این فصل، آفتاب در شدیدترین حالت خود به زمین می‌تابد، بنابراین باید به طور ویژه‌ای از چشمان مراقبت کرد تا آسیبی در اثر دریافت اشعه مضر UV آفتاب نبینند.

علاوه بر این مورد، تفریحات ساحلی نیازمند استایل و تیپ خاصی هستند و نمی‌توان با هر تیپی به ساحل رفت. تصور کنید فردی با کت و شلوار در حال انجام دادن تفریحات تابستانی است. قطعا عجیب و خنده‌دار است! بنابراین شناخت بهترین مدل عینک برای ساحل و انتخاب بهترین گرینه عینک آفتابی ساحلی اهمیت بسیار زیادی دارد. پس در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

بهترین مدل عینک برای ساحل

در ادامه ۵ تا از بهترین گزینه‌ها را از بین بهترین مدل عینک برای ساحل و عینک آفتابی ساحلی برای شما آورده‌ایم. این ۵ مدل همانطور که گفته شد، بهترین‌ها هستند. بنابراین شما بر اساس سلیقه و تیپ خود دست به انتخاب بزنید.

۱- عینک Ray-Ban Wayfarer

اگر به سواحل پاتایا یا سواحل خیره کننده بالی بروید، به احتمال زیاد حداقل یک نفر را با عینک Ray-Ban Wayfarers خواهید دید. بله، این مدل عینک واقعاً محبوب است! عینک Ray-Ban Wayfarers کاملا مسحور کننده است. فریم با ظاهر خنکی دارد و از مواد سخت و مستحکم تولید شده است. البته با توجه به این ویژگی‌ها، قیمت این عینک نیز بالاست و باید مبلغ خوبی را برای خرید آن صرف کنید؛ از ما می‌شنوید: کاملا ارزشش را دارد!

نکته: افرادکه چهره مربعی دارند، ا این مدل استفاده نکنند.

عینک Ray-Ban Wayfarer

عینک Ray-Ban Wayfarer

۲- عینک Quay Walk On

وقتی صحبت از بهترین عینک برای ساحل می‌شود، بی شک Quay Walk On جزو بهترین گزینه‌ها در میان عینک آفتابی ساحلی است. این عینک آفتابی به طور خاص برای هر کسی که عاشق شن، سواحل و خورشید است ساخته شده است! به طور جدی، این عینک آفتابی طراحی دوست داشتنی دارد، برای زمانی که می خواهید یک روز آرام در اطراف ساحل داشته باشید، عالی است.

در مقایسه با اکثر عینک‌های آفتابی مشابه، عینک آفتابی ساحلی Walk On کمی مدرن‌تر به نظر می‌رسد. به علاوه، در طیف گسترده‌ای از رنگ‌های مد روز در دسترس است. بودجه زیادی برای خرج کردن ندارید؟ نگران نباشید؛ شما می‌توانید این مدل عینک آفتابی ساحلی را با قیمتی بسیار مقرون به صرفه تهیه کنید!

عینک Quay Walk On

عینک Quay Walk On

۳- عینک Reks Round Lumolux

آیا از گم کردن یا شکسته شدن مداوم عینک آفتابی خود در سفر خسته شده‌اید؟ عینک آفتابی ساحلی Lumolux Round Reks جان شما را نجات خواهد داد! این عینک که یکی از بهترین مدل عینک برای ساحل است دارای قاب‌های تقریباً تخریب ناپذیر هستند. آن‌ها همچنین دارای لنزهای UV400 برای اطمینان از نفوذ ناپذیری چشم شما در برابر اشعه‌های مضر هستند.

این عینک آفتابی را از هر جایی بیندازید و در نهایت سالم می‌ماند. همه این‌ها به لطف مواد پلیمری است که حدود ۳۰ درصد از سایر مواد مشابه سخت‌تر است. این عینک آفتابی به سادگی نشکن است. آن‌ها برای هر فعالیت در فضای باز از جمله گلف، ماهیگیری و دوچرخه سواری توصیه می‌شوند. اگر به دنبال عینک آفتابی برای تابستان هستید، Lumolux Round Reks عالی خواهد بود.

عینک Reks Round Lumolux

عینک Reks Round Lumolux

۴- عینک Kaenon Mather

Kaenon Mather یک عینک آفتابی به سبک خلبانی است که برای هر نوع سفری مناسب است. آن‌ها دارای فریم‌های بسیار سبک وزن هستند که استفاده از آن‌ها را در تمام طول روز راحت می‌کند. همچنین با طراحی دو جنسیتی خود، Mather برای هر خانم و آقایی مناسب است.

از دیگر ویژگی‌های قابل ذکر در مورد این عینک آفتابی برای تابستان می‌توان به لنزهای پلاریزه و پدهای بینی ضد حساسیت اشاره کرد. حتی بهتر از آن، Kaenon سفارش لنزهای تجویزی را نیز می پذیرد. شما می‌توانید رنگ‌های مختلف را بر اساس ترجیحات و نیازهای خود انتخاب کنید.

نکته: قهوه ای را برای ورزش و مشکی را برای بهترین وضوح انتخاب کنید.

عینک Kaenon Mather

عینک Kaenon Mather

۵- عینک Cloudfield Bamboo

کاربردی، شیک و جذاب. این سه کلمه بودند که کیفیت عینک آفتابی بامبو کلودفیلد را به دقت توصیف کردند. همانطور که از نام آن پیداست، این عینک آفتابی از ۱۰۰ درصد چوب بامبو خالص ساخته شده است. این باعث می‌شود آن را تنها محصول سازگار با محیط زیست در این لیست از بهترین مدل عینک برای ساحل قرار دهید.

عینک آفتابی بامبو کلودفیلد کاملاً کاربردی است. این عینک آفتابی ساحلی مجهز به لنزهای پلاریزه و محافظت کامل در برابر اشعه ماوراء بنفش هستند. در حالی که همیشه محافظت می‌شوید، خود را باحال به نظر برسانید! اگر برای تعطیلات بعدی خود چیزی غیرعادی می‌خواهید، این عینک آفتابی بامبو انتخاب قابل توجهی خواهد بود.

عینک Cloudfield Bamboo

عینک Cloudfield Bamboo

دلایل استفاده از عینک آفتابی ساحلی

دلایل متعددی برای استفاده از بهترین مدل عینک برای ساحل و عینک آفتابی ساحلی وجود دارد. عمده‌ترین دلیل این است که یک عینک ساحلی به محافظت از چشم ها کمک می‌کند و همچنین به عنوان یک اکسسوری فشن عمل می‌کند. اما به طور کلی ۵ دلیل مهم استفاده از عینک آفتابی ساحلی عبارتند از:

  1. در سواحل، مهمترین چیزی که ما نیاز داریم محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش است. بنابراین عینک آفتابی ساحلی ضروری است زیرا از چشم ها در برابر آسیب اشعه های مضر UV خورشید محافظت می کند.
  2. اشعه ماوراء بنفش خورشید تهدیدی برای چشم است. بیشتر مردم فکر می‌کنند که پوست بیشتر تحت تأثیر اشعه‌های خورشید قرار می‌گیرد، اما چشم‌ها نیز مستعد آسیب هستند و از این رو عینک آفتابی ساحلی برای چشمان هنگام رفتن به سواحل ضروری است.
  3. اطمینان حاصل کنید که سایه ها دارای محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش هستند زیرا فقط سایه ها برای محافظت از آنها در برابر اشعه کافی نیستند.
  4. عینک آفتابی از آب مروارید، دژنراسیون ماکولا و برخی سرطان ها جلوگیری می کند. آنها همچنین از چشم های بسیار حساس محافظت می کنند و آنها را قادر می سازند تا بیشتر ببینند و لذت ببرند.
  5. بهترین عینک آفتابی برای استفاده در سواحل عینک آفتابی پلاریزه است. بهترین عینک آفتابی پلاریزه برای ساحل، عینک هایی با پوشش مناسب، سایه ها و محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش هستند.

در آخر

چشم باز کنید و ببندید تابستان نزدیک می‌شود و باید خود را برای تفریحات ساحلی آن آماده کنید. از این روز ما در اینجا ما بهترین مدل عینک برای ساحل یا به قولی ۵ تا از بهترین عینک آفتابی ساحلی را برای شما آوردیم. با استفاده از پیشنهادهای ما در بالا، همیشه بدرخشید و بهترین تجربه تابستانی خود را داشته باشید.

لطفا نظرات و سوالات خود را در فرم دیدگاه‌ها که در انتهای همین مقاله وجود دارد بنویسید. خوشحال می‌شویم نظرات شما را در این باره بخوانیم. همچنین همکاران ما در سریع‌ترین زمان به سوالات شما پاسخ خواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.