اخبار و بلاگ

راهنمای انتخاب رنگ لنز چشم

راهنمای انتخاب رنگ لنز چشم – تناسب جذاب با تناژ پوست

انتخاب رنگ لنز چشم به عوامل مختلفی از جمله تناژ رنگ پوست، رنگ مو، رنگ چشم و … بستگی دارد. شما باید با رعایت تناسب بین رنگ لنز چشم و این عوامل، بهترین نتیجه را از لنز در چهره‎‌تان بگیرید. اصلا هم نگران برقراری این تناسب نباشید. چرا که ما در این مقاله راهنمای انتخاب رنگ لنز چشم را بر اساس تناژ پوست آورده‌ایم.

اگر هم می‌خواهید لنز رنگی بخرید اما بین چند رنگ، متحیر ماندید و نمی‌دانید کدام رنگ را در نهایت انتخاب کنید؛ حتما تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: زمان تعویض لنز چشم

تناژ پوست من چیست؟

بسیاری از افراد فکر می‌کنند که تناژ پوست، همان رنگ پوست است. در حالی که این اشتباه است. تناژ همان زمینه و پایه پوست است (البته تناژ می‌تواند بر رنگ پوست نیز تاثیر بگذارد). بهتر است ابتدا تناژ پوستتان را بشناسید تا بعد بر اساس آن انتخاب رنگ لنز چشم مناسب خودتان را انجام دهید. ما نیز در این راهنمای انتخاب رنگ لنز چشم قصد داریم بر اساس تناسب رنگ لنز با تناژ پوست پیش برویم.

به طور کلی ۳ تناژ پوست وجود دارد که عبارتند از:

  • تناژ گرم
  • تناژ خنثی
  • تناژ سرد

روش تشخیص تناژ پوست

یکی از بهترین و معمول‌ترین روش‌ها برای تشخیص تناژ رنگ پوست، نگاه کردن به رگ‌های درون مچ دست است. در این روش کاری که باید بکنید این است که دستتان را برای چند ثانیه زیر نور آفتاب بگذارید و سپس به رگ‌های خود نگاه کنید.

  1. تناژ گرم: حالتی که در آن رنگ رگ‌های شما سبز است.
  2. تناژ خنثی: زمانی که رگ‌های شما به رنگ آبی و سبز نمایان می‌شوند.
  3. تناژ سرد: اگر رگ‌های مچ دستتان به رنگ آبی باشند.

شما بر اساس این راهنمای بالا می‌توانید تناژ رنگ پوست خود را تشخیص دهید. حالا آماده انتخاب رنگ لنز چشم هستید.

تشخیص تناژ پوست برای انتخاب رنگ لنز

تشخیص تناژ پوست برای انتخاب رنگ لنز

راهنمای انتخاب رنگ لنز چشم

احتمالا برای شما هم پیش آمده باشد که با قرار دادن لنز رنگی در چشم خود، بازخوردهای منفی می‌شنوید. اکثرا می‌گویند که این رنگ لنز به تو نمی‌آید و یا چهره‌ات را با این لنز رنگی خراب کردی. از همین رو ما در ادامه یک راهنمای انتخاب رنگ لنز چشم بر اساس تناژ پوست را برای شما آورده‌ایم.

حالا که شما توانستید با استفاده از روش‌هایی که در بالا گفتیم تناژ پوستتان را تشخیص دهید؛ نوبت به انتخاب رنگ لنز چشم می‌رسد.

انتخاب رنگ لنز چشم با تناژ گرم

اگر شما هم جزو افرادی هستید که تناژ پوستتان گرم است پیشنهاد می‌کنیم رنگ لنز چشم خود را عسلی، فندقی، قهوه‌ای، طلایی، عسلی خاکی، کاراملی و یا شکلاتی انتخاب کنید.

نکته: همه طیف رنگ عسلی را انتخاب نکنید. بعضی از طیف‌های رنگ عسلی مناسب تناژ سرد هستند و نه تناژ گرم.

انتخاب رنگ لنز چشم با تناژ سرد

در صورتی که تناژ پوست شما سرد است باید برای انتخاب رنگ لنز چشم از رنگ‌های سرد استفاده کنید. شما می‌توانید از رنگ‌های سبز، آبی، آبی آسمانی، آبی یخی، بنفش، طوسی مایل به آبی، آبی اقیانوسی و طوسی یخی استفاده کنید. در کل رنگ‌های سرد و روشن بهترین انتخاب برای افرادی با تناژ پوست سرد هستند.

انتخاب رنگ لنز چشم با تناژ خنثی

و اما خوش به حال شما اگر تناژ پوستتان خنثی است. خوشبختانه افرادی که دارای تناژ پوست خنثی هستند؛ دیگر نیازی به راهنمای انتخاب رنگ لنز چشم ندارند. چرا که همه رنگ‌ها با پوستشان تناسب دارد و می‌توانند هر رنگی که دلشان می‌خواهد انتخاب کنند.

انتخاب رنگ لنز چشم

انتخاب رنگ لنز چشم

انتخاب رنگ لنز با فیلتر

دنیا دیگر مثل قبل نیست و امروزه با کمک تکنولوژی، دسترسی به هر چیزی و انجام هر کاری ممکن است. اما یکی دیگر از روش‌های انتخاب رنگ لنز چشم، کمک گرفتن از تکنولوژی است. شاید بپرسید چطور؟ شما می‌توانید با کمک فیلترهای تغییر رنگ چشم و یک گوشی ساده انواع لنزهای چشم را در جذاب‌ترین رنگ‌‎ها و با تنوع رنگی بسیار بالا امتحان کنید و از بین آن‌ها موردعلاقه خود را انتخاب کنید.

برای این کار فقط کافیست گوشی خود را باز کنید؛ وارد اینستاگرام شوید و در قسمت انتشار استوری، کلمه eye color را سرچ کنید تا جدیدترین فیلترهای تغییر رنگ چشم را ببینید. همچنین علاوه بر اینستاگرام می‌توانید برنامه محبوب و پرطرفدار snapchat اسنپ‌چت را باز کنید و فیلتر موردنظر خود را پیدا کنید و آن را ذخیره کنید. همانطور که گفتیم تکنولوژی کار همه را راحت کرده است.

حالا در صورتی که دوست دارید فیلتری مخصوص برای لنزهای موجود در فروشگاهمان “عینک انصار” درست کنیم و آن را به صورت رایگان در اختیارتان قرار دهیم؛ فقط کافی است از طریق فرم دیدگاه‌ها که در انتهای همین مقاله موجود است؛ نظرتان را اعلام کنید.

انتخاب رنگ لنز چشم با فیلتر

انتخاب رنگ لنز چشم با فیلتر

نکات انتخاب رنگ لنز چشم

در ادامه راهنمای انتخاب رنگ لنز چشم  چند نکته مهم برای شما آورده‌ایم که باید به آن‌ها توجه کنید.

  1. در صورتی که قصد دارید لنز را به صورت روزانه استفاده کنید بهتر است رنگ لنز طبیعی انتخاب کنید و از انتخاب رنگ‌های فانتزی اجتناب کنید.
  2. اما اگر قصد دارید لنز رنگی را فقط برای یک مراسم خاص استفاده کنید؛ محدودیتی در انتخاب رنگ ندارید . می‌توانید بر اساس راهنمای انتخاب رنگ لنز چشم که در بالا آورده‌ایم؛ حتی از رنگ‌های فانتزی هم استفاده کنید.
  3. علاوه بر انتخاب رنگ لنز بر اساس تناژ پوست، باید به رنگ طبیعی چشمان خود نیز توجه کنید. برای مثال اگر چشمان شما تیره هستند، نباید از لنز روشن استفاده کنید. چرا که آن‌وقت نتیجه دلخواه خود را نمی‌گیرید.
  4. هنگام خرید لنز رنگی به سایز لنز نیز توجه کنید. در صورتی که لنز از چشمان شما کوچک‌تر باشد؛ چشمانتان از لبه‌های لنز بیرون زده و نمای زشتی خواهد داشت. یه به قولی چشمانتان دو رنگ خواهد شد.

انتخاب رنگ لنز چشم طبی

همانطور که می‌دانید علاوه بر لنزهای رنگی و با اهداف زیبایی، لنزهایی نیز وجود دارند که کاملا برای اهداف درمانی و پزشکی تولید می‌شوند. این لنزهای طبی کارایی عینک طبی را دارند و بر اساس نمره‌های مختلف چشم موجود هستند. در ابتدا لنز طبی فقط در طرح ساده و شیشه‌ای عرضه می‌شد، اما در ادامه طرح‌های رنگی و مختلف از لنزهای طبی عرضه شدند که کارایی لنز طبی و رنگی را با هم دارد. این لنز طبی رنگی با استقبال بسیار خوبی روبرو شد و فروش خوبی را رقم زد.

شما نیز می‌توانید پس از مراجعه به پزشک و مشخص کردن نمره چشم خود، اقدام به خرید لنز طبی رنگی کنید و از این ۲ قابلیت (یعنی تغییر رنگ چشم و بهبود بینایی) همزمان استفاده کنید. برای انتخاب رنگ لنز چشم طبی نیز می‌توانید از روش‌های گفته شده در بالا و بر اساس تناژ پوست اقدام به انتخاب کنید.

معروف‌ترین رنگ‌های لنز چشم

در ادامه راهنمای انتخاب رنگ لنز چشم می‌خواهیم چندتا از معروف‌ترین رنگ‌های لنز چشم را به شما معرفی کنیم. با دیدن این رنگ‌ها دیگر موقع خرید لنز رنگی دچار سردرگمی نشوید و به راحتی انتخابتان را انجام دهید.

لنز چشم آبی: یکی از پرطرفدارترین رنگ‌های لنز چشم همین رنگ آبی است. این رنگ برای افرادی که چشمان تیره‌ای دارند؛ بهترین انتخاب است.

لنز چشم سبز: دومین رنگ پرطرفدارا که در سراسر جهان استفاده می‌شود؛ لنز چشم سبز است. رنگ سبز برای هر دو نوع تناژ گرم و سرد (البته در طیف‌های متفاوت) استفاده می‌شود.

لنز چشم عسلی: یکی دیگر از رنگ‌های پرطرفدار که مناسب تناژ پوست گرم است و طبیعی‌تر از رنگ‌های آبی و سبز است.

لنز چشم مشکی: شاید بپرسید که چرا باید کسی از لنز چشم مشکی استفاده کند. موارد استفاده لنز مشکی برای تغییر رنگ چشم نیست؛ بلکه برای درشت‌تر نشان دادن چشم‌ها استفاده می‌شود.

لنز چشم طوسی: یکی دیگر از رنگ‌هایی که باید هنگام انتخاب رنگ لنز چشم مدنظر قرار دهید همین رنگ طوسی است. این رنگ بیشتر با تناژ سرد پوست تناسب دارد.

معروف‌ترین رنگ‌های لنز چشم

معروف‌ترین رنگ‌های لنز چشم

از کجا لنز اصل و با ضمانت بخرم؟

شما می‌توانید با مراجعه به سایت عینک انصار اقدام به خرید لنز رنگی کنید. ما در عینک انصار لنز چشم با تنوع رنگی فوق‌العاده بالایی را با قیمت استثنایی برای شما فراهم کردیم. شما فقط کافی است بعد از مطالعه این راهنمای انتخاب رنگ لنز چشم، به صورت کاملا اینترنتی و آنلاین لنز مدنظر خودتان را بخرید و در سریع‌ترین زمان درب منزل تحویل بگیرید. همچنین می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی موجود در سایت و شماره تلفن ما که در انتهای سایت ذکر شد تماس برقرار کنید؛ تا همکاران ما شما را در انتخاب رنگ لنز چشم راهنمایی کنند.

جمع بندی

همانطور که در بالا خواندید عوامل مختلفی در انتخاب رنگ لنز چشم تاثیر دارند؛ که یکی از مهم‌ترین این عوامل تناژ رنگ پوست است. همچنین یاد گرفتید تا با نگاه کردن به رگ‌های مچ دستتان، تناژ پوستتان را تشخیص دهید. سپس بر اساس آن رنگ لنز خود را انتخاب کنید.

هر سوالی برایتان پیش آمدید می‌توانید در بخش دیدگاه‌ها از ما بپرسید. همکاران ما در سریع‌ترین زمان به سوالات شما پاسخ خواهند داد. همچنین می‌توانید نظرات خود را درباره این مقاله بنویسید و با دیگر مراجعه کنندگان سایت درباره انتخاب رنگ لنز چشم بحث کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.