اخبار و بلاگ

عینک آفتابی سریال miami vice

عینک آفتابی سریال miami vice – نوستالژی خاطره انگیز

Miami Vice درام جنایی آمریکایی بود که تجربه، هیجان و سبک تلویزیون رنگی را دوباره تعریف کرد. این سریال که بین سال‌های ۱۹۸۴ تا ۱۹۸۹ میلادی پخش شد، یکی از تأثیرگذارترین و موفق‌ترین سریال‌های تلویزیونی دهه خود بود. اما از همه ویژگی‌های این سریال که بگذریم، به استایل جذاب بازیگران این سریال می‌رسیم. از عینک آفتابی گرفته تا کفش و کتونی. از این رو ما در این مقاله از فروشگاه عینک انصار قصد معرفی عینک آفتابی سریال Miami Vice را داریم. پس با ما همراه باشید …

عینک آفتابی سریال Miami Vice

سانی کراکت بازیگر نقش اصلی این سریال بود که استایلش همیشه زبانزد همه بود. عینک آفتابی سریال Miami Vices و به خصوص سانی کراکت از سه فریم مختلف عینک آفتابی شامل Carrera 5512s مشکی، Ray-Ban RB2140 Wayfarers لاک پشتی و Persol Ratti 69218s مشکی استفاده کرد. اینها برجسته‌ترین فریم‌های عینک آفتابی بودند که سانی در طول ۵ سال حضور Miami Vice از سال ۱۹۸۴ تا ۱۹۸۹ استفاده کرد.

عینک آفتابی سانی کراکت در سریال Miami Vice

ما در ادامه این مقاله عینک آفتابی سریال Miami Vice قرار است تمامی عینک‌های سانی کراکت در میامی وایس را بررسی کنیم. اگر شما هم از طرفداران سریال میامی وایس هستید، ادامه مقاله را از دست ندهید. چرا که ۳ تا از بهترین عینک آفتابی سریال Miami Vice را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

عینک آفتابی سریال Miami Vice فصل ۱ قسمت ۱ – Carrera 5512

در قسمت اول سریال Miami Vice، کارآگاه مخفی، سانی کروکت، یک عینک آفتابی اسپرت کاررا ۵۵۱۲ Carrera 5512 به چشم می‌زند. فریم سبک خلبانی که از استات مشکی مات قالب‌گیری شده است، دارای دسته‌های فلزی نقره‌ای و نازک متضادی است که از بیرون با لوگو Carrera برچسب‌گذاری شده‌اند.

به طور مشخص، فریم عینک آفتابی سانی کراکت در سریال Miami Vice با لنزهای آفتابی رنگی قهوه‌ای بزرگ نصب شده است. با عنوان “Brother’s Keeper” اولین و آخرین باری بود که کراکت از این عینک آفتابی در سری Miami Vice استفاده کرد. در قسمت‌های بعدی، این شریک مخفی کراکت یعنی ریکو تابز بود که عینک آفتابی کاررا را پوشید.

عینک آفتابی Carrera 5512 سریال miami vice

عینک آفتابی Carrera 5512 سریال miami vice

عینک Carrera 5512

این عینک آفتابی Carrera 5512 که به عنوان عینک آفتابی سریال Miami Vice شناخته می‌شود؛ در اصل در اتریش ساخته شده است و دیگر تولید نمی‌شود. با این حال، مدل‌های قدیمی و دست دوم، هنوز به صورت آنلاین از طریق نمایندگی‌های فریم قدیمی در دسترس هستند.

پس از تحقیق گسترده در مورد این عینک آفتابی نمادین Miami Vice، به نظر می‌رسد که رایج‌ترین مدل‌ها کاملا مشکی و مجهز به لنزهای گرادینت خاکستری هستند.

عینک آفتابی Carrera 5512

عینک آفتابی Carrera 5512

عینک آفتابی سریال Miami Vice فصل ۱ و ۲ و ۴ و ۵ – Ray-Ban Wayfarer لاک‌پشتی

پس از قسمت ۱ Miami Vice، سانی کراکت از عینک آفتابی Carrera 5512، به یکدست‌ترین و نمادین‌ترین استات لاک‌پشت RB5022 Ray-Ban Wayfarers با لنزهای خورشیدی سبز رنگ G-15 روی آورد. او به سمت عینک آفتابی کوچک‌تر از عینک قبلی رفت. از فریم شیک Wayfarer برای بقیه فصل‌های اول و دوم Miami Vice استفاده کرد.

عینک آفتابی Ray-Ban Wayfarer لاک‌پشتی سریال miami vice

عینک آفتابی Ray-Ban Wayfarer لاک‌پشتی سریال miami vice

در رابطه با Miami Vice، Ray-Ban Wayfarer به لطف فیلم‌های محبوبی مانند «Blues Brothers» در سال ۱۹۸۰، ۱۹۸۳، «Business Risky» با بازی تام کروز محبوبیت دوباره پیدا کرد. در هر دوی این فیلم‌ها، شخصیت‌های اصلی از این عینک آفتابی نمادین استفاده می‌کردند که فروش را در میان فرهنگ جوانان دهه ۸۰ رشد داد.

برخلاف تام کروز، عینک آفتابی دان جانسون به جای مشکی، از استات لاک‌پشتی بود. تا به امروز، استات لاک‌پشتی به دلیل رنگ‌های ظریف و گرم قهوه‌ای، کهربایی و مشکی یکی از محبوب‌ترین الگوهای استات باقی مانده است. همچنین به عنوان عینک آفتابی نمادین سریال Miami Vice شناخته می‌شود.

عینک آفتابی Ray-Ban Wayfarer لاک‌پشتی

عینک آفتابی Ray-Ban Wayfarer لاک‌پشتی

عینک آفتابی سریال Miami Vice فصل ۳ – Persol Ratti 69218

سانی کراکت که در عینک آفتابی سریال Miami Vice به دنبال تنوع بود، پس از فصل دوم، در فصل سوم با عینکی جدید ظاهر شد. پس از Ray-Ban Wayfarer، سانی کراکت عینک آفتابی ایتالیایی Persol Ratti 69218 را در فصل ۳ به چشم زد. در قسمت “When Irish Eyes are Crying” تفاوت مشخصی بین این فریم و Wayfarer وجود دارد. این قاب جلویی بسیار زاویه دارتر و خطوط صاف‌تر دارد و دسته‌ها نیز بسیار ضخیم‌تر هستند.

با مشاهده دقیق‌تر عینک آفتابی ۶۹۲۱۸ از برند پرسول، که به عینک آفتابی سریال Miami Vice نیز معروف است؛ دارای یک نقطه اتصال دوگانه بر روی دسته‌ها است. این در واقع یکی از اولین مکانیزم‌های لولای فنری در جهان بود که امروزه به طور گسترده در تولید عینک مورد تقلید قرار گرفته و استفاده می‌شود.

عینک آفتابی Persol Ratti 69218 سریال miami vice

عینک آفتابی Persol Ratti 69218 سریال miami vice

اختراع برند Persol در عینک آفتابی سریال Miami Vice

سیستم « Meflecto» که توسط برند Persol در دهه ۱۹۳۰ ثبت شد، به دسته‌ها اجازه می‌داد تا کمی خم شوند و برای تناسب راحت‌تر با سر، سازگار شوند. جزئیاتی ظریف اما تاثیرگذار که به راحتی می‌تواند در صحنه‌های سریع اکشن Miami Vice مورد توجه قرار نگیرد.

عینک آفتابی Persol Ratti 69218

عینک آفتابی Persol Ratti 69218

در آخر

ما در این مقاله از فروشگاه عینک انصار، به معرفی و نقد و بررسی عینک آفتابی سریال Miami Vice پرداختیم. دیدیم که ۳ فریم محبوب و پرطرفدار در این سریال وجود داشتند که هر ۳ توسط شخصیت اصلی یعنی سانی کراکت استفاده می‌شدند. امیدوارم از خواندن این مقاله لذت برده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.