اخبار و بلاگ

عینک آفتابی مردانه برای عروسی

عینک آفتابی مردانه برای عروسی های روباز – رسمی و شیک

همانطور که بارها و بارها هم گفتیم، عینک آفتابی دیگر مانند قبل، فقط کاربرد مراقبت از چشم در مقابل اشعه آفتاب را ندارد؛ بلکه امروزه به عنوان یک اکسسوری دیده می‌شود که برای جذاب‌تر شدن استایل استفاده می‌شود. همچنین در مدت اخیر مراسم عروسی روباز مرسوم شده است و به همین دلیل عینک‌های رسمی و شیک بسیار مورد توجه قرار گرفته است. از این رو ما در این مقاله از فروشگاه عینک انصار قصد داریم بهترین مدل‌های عینک آفتابی مردانه برای عروسی را یا به قولی عینک‌های رسمی و شیک را به شما معرفی کنیم.

برترین برندهای عینک آفتابی مردانه

قبل از هر چیزی ابتدا باید برترین برندهایی را که عینک آفتابی مردانه برای عروسی و عینک‌های شیک و سنگین تولید می‌کنند را بشناسید. به طور کلی برندهای بسیار زیادی در سطح جهان وجود دارد که کیفیت و سطح عینک‌های آن‌ها بسیار بالا است. ۵ تا از بهترین این برندها عبارتند از:

  • Bvlgari
  • Persol
  • Serengeti
  • Chopard
  • Giorgio Armani

عینک آفتابی مردانه برای عروسی

حالا به بحث و موضوع اصلیمان یعنی معرفی بهترین و شیک‌ترین مدل‌های عینک آفتابی مردانه برای عروسی رسیدیم. ما در ادامه ۷ تا از بهترین گزینه‌ها را که می‌توانید با کت و شلوار و تیپ رسمی خود ست کنید؛ آورده‌ایم.

۱- عینک آفتابی Serengeti BORON

عینک آفتابی Serengeti-BORON

عینک آفتابی Serengeti-BORON

پل ابرو در این عینک به شما ظاهری خاص و کلاسیک را به همراه زاویه فک می‌دهد. (برای مثال برد پیت، دیوید بکهام یا مت بومر را در نظر بگیرید). این فریم‌های جذاب Serengeti BORON که با ظرافت متریال فلزی طلایی به پایان رسیده است، انتخابی شیک و رسمی برای عینک آفتابی مردانه برای عروسی به شمار می‌رود.

۲- عینک آفتابی Chopard SCHF79

عینک آفتابی Chopard SCHF79

عینک آفتابی Chopard SCHF79

عینک آفتابی Chopard SCHF79 که برداشتی هوشمندانه از طرح خلبانی پرطرفدار ومورد علاقه همه است، طرح خلبانی برند Ray-Ban را تا حدی خسته‌کننده نشان می‌دهد. همچنین در بخش دوم از شیک‌ترین مدل‌های عینک آفتابی مردانه برای عروسی قرار گرفته است.

پل ابرو به قالب گرفتن صورت شما کمک می‌کند و همچنین لنز هندسی آن کمی صیقلی‌تر و برجسته‌تر از طرح خلبانی روزمره شماست. اگر مراسم عروسی یا یک رویداد (جشن) تابستانی بزرگ را برنامه ریزی کرده‌اید که باید در آن بهترین ظاهر خود را داشته باشید، این عینک Chopard SCHF79 بهترین انتخاب هستند.

۳- عینک آفتابی Bvlgari BV5048K

عینک آفتابی Bvlgari BV5048K

عینک آفتابی Bvlgari BV5048K

بولگاری را که دیگر همه می‌شناسند. برندی لاکچری و معروف که همیشه لاکچری‌ترین و شیک‌ترین محصولات را روانه بازار می‌کند. چیز بسیار جذاب در مورد این عینک آفتابی مردانه بولگاری وجود دارد؛ که فکر می‌کنیم کاملاً ارزش خرید را دارد. روکش فلزی مات از طیف عینک‌های مشکی یا قهوه‌ای عینک‌های معمولی یک سطح بالاتر است و به شما اطمینان می‌دهد که یک اکسسوری صیقلی متناسب با کت و شلوار مورد علاقه خود دارید.

این عینک را به جدیت می‌توان گفت که بهترین انتخاب به عنوان عینک آفتابی مردانه برای عروسی و مراسم رسمی است. البته قیمت آن هم، همانند کیفیت و ظرافت در طراحی‌اش بالا است. اما اگر می‌خواهید در مراسم بدرخشید و در ذهن همه به خاطره‌ای خاص تبدیل شوید، عینک جذاب Bvlgari BV5048K برای شما بهترین گزینه است.

۴- عینک آفتابی Giorgio Armani AR6017TK

عینک آفتابی Giorgio Armani AR6017TK

عینک آفتابی Giorgio Armani AR6017TK

عینک‌های لوکس که خاص و متفاوت هستند … به جرات می‌توانیم بگوییم، این عینک مناسب استایل “هیپستر” است. با اینکه استایل هیپستر در سال‌های اخیر بیش از حد مورد استفاده قرار گرفته است، اما این به هیچ وجه از جذابیت و خاص بودن این مدل عینک برند جورجیو آرمانی کم نمی‌کند.

عینک آفتابی Giorgio Armani AR6017TK دارای یک لنز گرد یکپارچه با جزئیات ظریف فلزی و یک پل ابروی چوبی فوق العاده ضخیم با شیپ‌های چوبی مشابه است. این عینک برند جورجیو آرمانی بی شک انتخابی فوق‌العاده جهت استفاده به عنوان عینک آفتابی مردانه برای عروسی است. اما از قیمت آن هم نباید صرف نظر کرد. قیمت این عینک شیک و جذاب در بازار خارج حدود ۳۵۲ یورو است.

۵- عینک آفتابی Lanvin Paris LNV612S

عینک آفتابی Lanvin Paris LNV612S

عینک آفتابی Lanvin Paris LNV612S

جسور، توجه طلب، و تعادل کامل بین مدرن و معمولی. فریم‌های عینک Lanvin Paris LNV612S همه این فاکتورهای لازم برای یک عینک آفتابی مردانه برای عروسی و مراسم رسمی را فراهم می‌کنند. علاوه بر این، طراحی هوشمند، آن را برای هر نوع رویداد تابستانی مناسب می‌سازد. از عروسی و جشن گرفته تا فستیوار و جشنواره‌های تابستانی.

این عینک در ۳ رنگ مشکی، آبی و هاوانا ترکیبی موجود است و در بازار جهانی با قیمت ۲۵۰ یورو به فروش می‌رسد.

۶- عینک آفتابی Rag&Bone RNB5034/G/S

عینک آفتابی Rag&Bone RNB5034/G/S

عینک آفتابی Rag&Bone RNB5034/G/S

عینک آفتابی Rag&Bone RNB5034/G/S برای عاشقان عینک‌های کلاب مستر ریبن طراحی شده است؛ البته بسیار لوکس و شیک‌تر. اگر شما هم طرفدار مدل کلاب مستر برند ریبن هستید؛ شدیدا این عینک آفتابی مردانه برای عروسی و مراسیم رسمی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

از آنجایی که این عینک از عینک‌های کلاب مستر ریبن با کیفیت‌تر و در کلاس بالاتر است؛ از نظر قیمت نیز، کمی گران‌تر است. اما از نظر سبک، تمام جزئیات اضافی را دارد تا شما را به ظاهری شیک و رسمی مورد نظر برساند. دسته‌های مخروطی و جزئیات طلایی ظریف این عینک، نشان دهنده کیفیت هستند و رنگ تیره هاوانا حال و هوای جاودانه‌ای را ایجاد می‌کند، که مکمل استایل لباس‌های رسمی است.

قیمت عینک آفتابی Rag&Bone RNB5034/G/S در بازار جهانی حدود ۲۰۰ یورو است.

۷- عینک آفتابی Persol PO2496S

عینک آفتابی Persol-PO2496S

عینک آفتابی Persol-PO2496S

طرح خلبانی گرد یک پیچ و تاب مدرن در سبک کلاسیک است. عینک با طرح خلبانی از انواع عینک‌های آفتابی هستند که همه جا همراه ما هستند، بنابراین داشتن چیزی با یک نقطه تفاوت خوب است. این عینک آفتابی مردانه برای عروسی و مراسم سنگین و لاکچری با نام Persol PO2496S می‌تواند ظاهری تازه به استایل شما ببخشد و روکش فلزی طلایی در عین حال که در ترند باقی می‌ماند، مزیتی پیچیده به شما می‌دهد.

این عینک در سه رنگ مشکی دودی، طلایی و خاکستری موجود است و با قیمت ۲۰۰ یورو در بازار جهانی به فروش می‌رسد.

در آخر

ما در این مقاله از فروشگاه عینک انصار درباره پرطرفدارترین مدل‌های عینک آفتابی مردانه برای عروسی و به خصوص مراسم رسمی و روباز صحبت کردیم. در این مقاله ۷ تا از لاکچری‌ترین گزینه‌های موجود را برای سلیقه‌های مختلف برای شما آوردیم. امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید.

در صورتی که نظری درباره این مقاله داشتید و یا سوالی برایتان پیش آمد، می‌توانید از طریق فرم دیدگاه‌ها که در پایین وجود دارد؛ نظر و یا سوالتان را بپرسید. همکاران ما در سریع‌ترین زمان به سوالات شما پاسخ خواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.