اخبار و بلاگ

قابلیت سفارشی سازی عینک در سایت Ray-Ban

قابلیت سفارشی سازی عینک در سایت Ray-Ban

Ray-Ban یکی از معروف‌ترین و پرطرفدارترین برندهای تولید عینک آفتابی و طبی در دنیا است. این برند همیشه در کارهای خود تک بوده و برتری مشهودی نسبت به رقبا داشته است. این مسئله نه تنها در تولید عینک، بلکه حتی در دنیای دیجیتال نیز رعایت شده است. شما در سایت رسمی برند Ray-Ban قابلیت‌هایی را می‌توانید ببینید که شاید کم‌تر سایتی داشته باشد. از این رو ما در این مقاله از فروشگاه عینک انصار قصد داریم درباره قابلیت سفارشی سازی عینک در سایت Ray-Ban صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

معرفی برند ریبن Ray-Ban

ریبن یک برند آمریکایی ایتالیایی در زمینه تولید عینک آفتابی و طبی است که در سال ۱۹۳۶ میلادی توسط آقایان Bausch و Lomb تاسیس شد. برند ریبن Ray-Ban به عینک‌های آفتابی طرح  Wayfarer و Aviator خود معروف است. در آخرین پیشرفت‌ها و در سال ۲۰۲۱ میلادی ریبن Ray-ban اولین عینک هوشمند خود را با همکاری شرکت فیسبوک و تحت عنوان Ray-Ban Stories عرضه کرد.

نحوه سفارشی‌سازی عینک در سایت Ray-Ban

۱- در ابتدا با کلیک روی عکس زیر و یا وارد کردن آدرس https://www.ray-ban.com/uk وارد سایت رسمی برند ریبن شوید. با چنین صفحه‌ای روبرو خواهید شد.

سایت رسمی برند ریبن Ray-Ban

سایت رسمی برند ریبن Ray-Ban

۲- در ادامه با بردن موس خود به سمت گزینه Customise موجود در قسمت بالای سایت، می‌توانید طرح فریم و عدسی مدنظر خود (یا همان مدل عینک) را انتخاب کنید.

سفارشی سازی عینک در سایت ریبن

سفارشی سازی عینک در سایت ریبن

۳- در قسمت سوم وارد بخش سفارشی سازی عینک در سایت Ray-Ban خواهید شد. در این بخش متغیرهایی مانند سایز عینک، نوع و رنگ عدسی، رنگ فریم،رنگ دسته عینک، نوشته دلخواه روی عینک و محفظه آن وجود دارند که شما بنا بر سلیقه می‌توانید سفارشی سازی را انجام دهید. در انتها هم قیمت عینک سفارشی خود را در پایین ببینید.

قیمت عینک ریبن

قیمت عینک ریبن

۴- در آخر نیز می‌توانید به صورت مستقیم از با زدن دکمه Buy Now اقدام به خرید عینک سفارشی سازی شده خود در سایت Ray-Ban کنید. اما متاسفانه از آنجایی که نمی‌توان با حساب‌های بانکی ایران از سایت‌ها و درگاه‌های خارجی خرید کرد؛ این امکان فراهم نیست. اما در ادامه برای شما راه حلی داریم.

خرید عینک سفارشی ریبن Ray-Ban

حال در صورتی که از عینک سفارشی خود خوشتان آمد و قصد خرید آن را داشتید، فقط کافیست از طریق راه‌های ارتباطی فروشگاه عینک انصار که در انتهای سایت، صفحه تماس با ما و آیکون واتس‌اپ که در گوشه پایین سمت چپ سایت موجود است، با ما در تماس باشید.

در این مرحله ابتدا مدل عینک خود را برای همکاران ما ارسال کنید. سپس همکاران ما در عینک انصار با ارائه پیشنهادات جذاب و متنوع از طرح مدنظر شما، مدل عینک سفارشی‌تان را برای شما فراهم می‌کنند.

در آخر

دنیا دیگر مانند قبل نیست و امروزه با پیشرفت تکنولوژی هر کاری با موبایل امکان‌پذیر است. یکی از این کارها، سفارش طرح مدنظر و خاص عینک خود است. ما در این مقاله از فروشگاه عینک انصار، قابلیت سفارشی سازی عینک در سایت Ray-Ban را به صورت تصویری به شما آموزش دادیم و در آخر راه خرید عینک را نیز به شما گفتیم.

امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد. خوشحال می‌شویم نظرات خود را درباره این مقاله، در بخش دیدگاه‌ها موجود در پایین ببینیم.

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.