اخبار و بلاگ

مدل عینک امیر آقایی در گناه فرشته

مدل عینک امیر آقایی در گناه فرشته | عینک نوید گناه فرشته

ما در فروشگاه عینک انصار باز هم با یک نقد و بررسی و معرفی مدل عینک سلبریتی‌ها برگشتیم. در این مقاله به طور کامل به مدل عینک امیر آقایی در گناه فرشته یا همان کاراکتر نوید سریال گناه فرشته، پرداخته‌ایم. اگر می‌خواهید با مدل عینک این بازیگر محبوب آشنا شوید، لطفا تا انتها همراه ما باشید.

درباره امیر آقایی

امیر آقایی یکی از بازیگران خوش چهره و خوش استایل سینمای ایران که در تاریخ ۱۰ مرداد ۱۳۵۴ چشم به جهان گشود. این بازیگر از سال ۱۳۸۰ فعالیت خودش را به عنوان بازیگر به طور رسمی شروع کرد و با ایفای نقش در اثرات ماندگاری مثل سریال آقازاده، خون‌سرد، گناه فرشته و همچنین فیلم شنای پروانه به اوج شهرت رسید.

امیر آقایی به دلیل استعداد بالا در بازیگری و استایل جذاب از محبوبیت زیادی در بین مردم برخوردار است. استایل جذاب این بازیگر باعث شده که ما در این مقاله به بررسی مدل عینک امیر آقایی در آخرین کارش، یعنی سریال گناه فرشته که با نام نوید عشیری معروف شد، بپردازیم.

سریال گناه فرشته از ۱ دی ماه ۱۴۰۲ به صورت رسمی در وب‌سایت فیلیمو پخش شد. این سریال با نقش آفرینی بازیگران بزرگی نظیر شهاب حسینی، امیر آقایی و لادن مستوفی به سرعت مورد توجه قرار گرفت و طرفداران زیادی جذب کرد. همین امر باعث شد ما در این مقاله به بررسی مدل عینک امیر آقایی در گناه فرشته بپردازیم.

درباره امیر آقایی

درباره امیر آقایی

مدل عینک امیر آقایی در گناه فرشته

و اما رسیدیم به بخش اصلی مقاله امروز! مدل عینک امیر آقایی در گناه فرشته یا همان نوید سریال گناه فرشته، عینک آفتابی فریم لاک‌پشتی استات است. فریم استات نوعی فریم پلاستیک است که در مقایسه با پلاستیک، مستحکم‌تر و با دوام تر است. انتخاب عینک آفتابی لاک پشتی زرد رنگ برای امیر آقایی در سریال گناه فرشته، انتخابی درست و بجا بود و اتفاقا همین هم دلیل محبوبیت استایل امیر آقایی در این سریال شد. نکته قابل توجه در استایل امیر آقایی در طول سریال گناه فرشته، این است که استایل‌های متعددی را برای این بازیگر دیده‌ایم. یعنی از یک تیپ کاملا رسمی برای دادگاه تا یک تیپ کاملا کژوال و عادی برای خانه!

این مسئله نشان می‌دهد که عینک آفتابی استات لاک پشتی یا به قولی عینک امیر آقایی در گناه فرشته، برای هر تیپ و استایلی مناسب است. یعنی شما می‌توانید این عینک را در مراسم عروسی روباز و رسمی و یا حتی در یک ظهر آفتابی در کنار ساحل با خانواده بر روی چشمانتان بگذارید. اما صبر کنید! کار ما همینجا تمام نمی‌شود. در ادامه بهترین پیشنهادهای مشابه مدل عینک امیر آقایی در گناه فرشته را آورده‌ایم. از بین گزینه‌های زیر، آنکه خوشتان آمد را انتخاب و خریداری کنید.

مدل عینک امیر آقایی در گناه فرشته

مدل عینک امیر آقایی در گناه فرشته

۱- عینک آفتابی Yuba برند Sunski

اگر از مدل عینک نوید گناه فرشته خوشتان آمده است، این پیشنهاد را از دست ندهید. عینک آفتابی لاک پشتی Yuba از برند آمریکایی Sunski یکی از عینک‌های مشابه با سبک عینک امیر آقایی در گناه فرشته است. Yuba که به نام رودخانه‌ای در کوه‌های سیرا نوادا در کالیفرنیا نامگذاری شده است، سبکی معاصر است که به راحتی می‌پوشید و تقریباً برای همه خوب و جذاب به نظر می‌رسد. از ویژگی‌های این عینک آفتابی فریم لاک پشتی، می‌توانیم به لنزهای پلاریزه و راحتی در استفاده اشاره کنیم. برند آمریکایی Sunski تاکید زیادی بر راحتی عینک‌های خود دارد. این برند ادعا می‌کند که می‌توانید مدت طولانی را با عینک‌هایشان بر روی صورت خود، سپری کنید و احساس خستگی و سنگینی عینک روی صورتتان را نکنید.

قیمت عینک آفتابی لاک پشتی Yuba برند Sunski برابر با ۵۸ دلار آمریکایی است. با توجه به نوسانات و تغییرات لحظه‌ای نرخ دلار در کشور، قیمت‌ها را برای شما به دلار نوشتیم. تا هر زمان که این مقاله را می‌خوانید، با تبدیل قیمت به تومان، از آخرین قیمت این عینک آفتابی مطلع شوید.

عینک آفتابی Yuba برند Sunski

عینک آفتابی Yuba برند Sunski

۲- عینک آفتابی BROMLEY 5-S برند Tom Archer

عینک آفتابی لاک پشتی BROMLEY 5-S برند Tom Archer، با هر لباس و استایلی مطابقت دارد و می‌توان آن را در هر مناسبتی، چه کنسرت راک یا یک پیاده روی با دوستان، استفاده کرد. دسته‌های براق رنگی هاوانا به خوبی با رنگ پوست شما مطابقت دارد و فریم لاک پشتی این عینک، به خوبی جلب توجه می‌کند. فریم لاک پشتی و مربعی این عینک آفتابی، آن را شبیه به مدل عینک امیر آقایی در گناه فرشته می‌کند. بنابراین اگر شما هم از علاقه‌مندان به عینک نوید گناه فرشته هستید، این عینک را به شما پیشنهاد می‌دهیم. از ویژگی‌های این عینک آفتابی لاک پشتی می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

ویژگی‌های عینک آفتابی BROMLEY 5-S
جنسیتآقا / خانم
رنگ فریملاک پشتی هاوانا
جنس فریماستات
رنگ لنزسبز دودی تیره
پوشش لنزرنگ های کت سخت UV400
عینک آفتابی BROMLEY 5-S برند Tom Archer

عینک آفتابی BROMLEY 5-S برند Tom Archer

۳- عینک آفتابی ON THE FLY برند Quay

برند استرالیایی Quay یکی از برندهای پرطرفدار عینک آفتابی و طبی در دنیا است. کیفیت عینک‌های این برند حرف اول را می‌زند. اما عینکی که ما امروز با آن سر و کار داریم، On The Fly نام دارد. شاهکاری با الهام از سبک قدیمی و کلاسیک. این عینک آفتابی فریم هندسی با جزئیات طراحی ساده و در عین حال شیک به اندازه کافی راحت و سبک است. به قدری که که فراموش خواهید کرد که عینک روی صورتتان است. شاید فریم این عینک شباهتی به عینک نوید گناه فرشته نداشته باشد. اما دلیل انتخاب ما برای این عینک به عنوان عینک امیر آقایی در گناه فرشته، رنگ و طرح فریم آن است.

ویژگی‌های عینک آفتابی ON THE FLY
مدل فریمخلبانی
رنگ لنزگرادینت تیره به روشن
نوع لنزپلاریزه
طرح فریملاک پشتی زرد
طول دسته عینک۱۴۷ میلی متر
عینک آفتابی ON THE FLY برند Quay

عینک آفتابی ON THE FLY برند Quay

راز استایل بازیگران در فیلم و سریال

فیلم و سریال و علی الخصوص آن‌هایی که پر مخاطب هستند، ذهن مخاطب را به طور ناخودآگاه به خود جذب می‌کنند. از این رو برندهای مطرح دنیا در زمینه‌های مختلف، تصمیم گرفتند تا محصولاتشان را از طریق فیلم و سریال، تبلیغ کنند. یکی از نمونه‌های بارز این تبلیغات زیرپوستی، برند کوهیبا است که سیگارهای خود را همیشه در دستان کاراکترهای پولدار و با کلاس فیلم‌ها و سریال‌ها نشان می‌دهد و توانست اسمش را از این طریق سر زبان‌ها بیندازید.

در بحث فشن و استایل نیز، این مقوله صادق است. برندهای مطرح و معروف دنیای مد و فشن نیز از طریق کاراکترهای محبوب هر فیلم و سریال، جای خود را در قلب مشتری باز می‌کنند. این می‌تواند کت و شلوار، تیشرت، عینک آفتابی، ساعت و یا حتی گردنبند باشد که توسط بازیگر خوش استایلی در فیلم یا سریالی پوشیده شده بود. دقیقا همین امر هم باعث شد تا ما در این مقاله به معرفی مدل عینک امیر آقایی در گناه فرشته بپردازیم. چرا که بعد از پخش این سریال، جستجو برای استایل و به خصوص مدل عینک بازیگران گناه فرشته، به شدت زیاد می‌شود.

استایل امیر آقایی در گناه فرشته

استایل امیر آقایی در گناه فرشته

در آخر

با الگوبرداری از سلبریتی‌ها و بازیگران در فیلم‌ها و سریال‌ها می‌توانید همیشه در مد و فشن به روز باشید و همه توجه را به سوی خودتان جلب کنید. یکی از مهم‌ترین ارکان و بخش‌های فشن، اکسسوری‌هایی مانند عینک آفتابی هستند، که باید در انتخاب آن‌ها نیز دقت کنید. ما در این مقاله از فروشگاه عینک انصار به معرفی مدل عینک امیر آقایی در گناه فرشته پرداختیم و ۳ تا از عینک‌های آفتابی مشابه به عینک این بازیگر را به شما پیشنهاد دادیم. امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. لطفا نظرات و سوالات خود را از طریق باکس دیدگاه‌ها در انتهای همین مقاله برای ما بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.