اخبار و بلاگ

مدل عینک سمیرا در زخم کاری

مدل عینک سمیرا در زخم کاری – قیمت و برند لاکچری

فصل پاییز سال امسال (۱۴۰۲) با سورپرایز بزرگی برای عاشقان فیلم و سریال آغاز شد. فصل دوم سریال محبوب و پرطرفدار زخم کاری، با استقبال بی نظیر علاقه مندان اکران شد. اما ما در فروشگاه عینک انصار، اینبار هم دیدی متفاوت نسبت به سریال داشتیم و با انجام بررسی‌های لازم، قصد معرفی مدل عینک سمیرا در زخم کاری را داریم. در ادامه این مقاله از فروشگاه عینک انصار با ما همراه باشید تا با مدل عینک رعنا آزادی ور (سمیرا) در زخم کاری آشنا شوید.

درباره فصل دوم سریال زخم کاری

با توجه به استقبال بی نظیر کاربران از فصل اول زخم کاری، فصل دوم این سریال با عنوان زخم کاری بازگشت و کارگردانی محمد حسین مهدویان ساخته و در پاییز ۱۴۰۲ اکران شد. اضافه شدن کامبیز دیرباز به جمع بازیگران این سریال و تیتراژ پایانی با صدای محسن چاوشی، جذابیت این سریال را برای بینندگان چند برابر کرده.

برخی از ستارگان این سریال عبارتند از: جواد عزتی (در نقش مالک)، مرتضی امینی‌تبار (در نقش میثم)، رعنا آزادی‌ور (در نقش سمیرا)، سید جواد هاشمی (در نقش دستمالچی)، کامبیز دیرباز (در نقش طلوعی)، مهران غفوریان (در نقش شفاعت) و الناز ملک (در نقش سیما). با ما در ادامه همراه باشید که به معرفی مدل عینک سمیرا در زخم کاری پرداختیم.

رعنا آزادی ور در زخم کاری (سمیرا)

رعنا آزادی‌ور در ۱۷ فروردین ۱۳۶۲ در تهران به دنیا آمد. او فعالیت در سینما را با بازی در فیلم مارمولک به کارگردانی کمال تبریزی آغاز کرد و پس از آن با ایفای نقش در فیلم پارک‌وی ساخته‌ی فریدون جیرانی برای نخستین بار بازی در نقش اول را تجربه کرد.

استایل و چهره جذاب این بازیگر، باعث تبدیل شدن او به الگویی برای مد در بین دختران ایرانی شده. به طوری که بعد از هر اثر هنری این بازیگر، حواشی زیادی در صنعت مد ایجاد می‌شود. یکی از موراد برجسته و مورد توجه این بازیگر در آخرین سریالش، مدل عینک سمیرا در زخم کاری بود که توجه‌ها را به سمت خود جلب کرد و ما در این مقاله به آن پرداخته‌ایم.

رعنا آزادی ور در زخم کاری (سمیرا)

رعنا آزادی ور در زخم کاری (سمیرا)

تاثیر استایل بازیگران بر دنیای مد

در تمام دنیا، استایل بازیگران در فیلم، سریال و حتی زندگی‌شان، تاثیر فوق‌العاده‌ای را در دنیای مد دارد. به قدری که فعالان حوزه مد، زمانی که می‌خواهند تحولی را در دنیای مد ایجاد کنند، تبلیغات خود را از بازیگران مشهور شروع می‌کنند. همین هم دلیلی شد تا ما در اینجا مدل عینک سمیرا در زخم کاری یا همان عینک رعنا آزادی ور در این سریال را معرفی کنیم.

اگر فیلم و سریال باز هستید، قطعا سریال یاغی و استایل بی‌نظیر پارسا پیروزفر و طناز طبابایی را بخاطر دارید. سریال یاغی الگویی برای مد و استایل برای علاقه مندان به این حوزه تبدیل شد. اما امروز با سریالی دیگر به نام زخم کاری، اینجاییم تا استایل بازیگران و به خصوص مدل عینک سمیرا در زخم کاری را بررسی کنیم. شما می‌توانید مقاله مرتبط با سریال یاغی را در پایین بخوانید.

نمونه‌هایی از تاثیر استایل بازیگران بر دنیای مد

در طول تاریخ، بازیگران بسیاری بوده‌اند که با استایل خود تاثیر زیادی بر دنیای مد گذاشته‌اند. از جمله این بازیگران می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مدونا: مدونا یکی از پرطرفدارترین و تاثیرگذارترین خوانندگان و بازیگران زن در جهان است. او با سبک لباس پوشیدن خود، همواره الهام‌بخش بسیاری از افراد بوده است.
  • بیلی ایلیش: بیلی ایلیش خواننده و ترانه‌سرای آمریکایی است. او با استایل خاص و منحصربه‌فرد خود، همواره مورد توجه بوده است.
  • کیت میدلتون: کیت میدلتون همسر شاهزاده ویلیام است. او با استایل شیک و ظریف خود، همواره مورد توجه رسانه‌ها و مردم قرار دارد.
  • ریحانا: ریحانا خواننده، بازیگر و طراح مد است. او با استایل خاص و جسورانه خود، همواره الهام‌بخش بسیاری از افراد بوده است.
  • رعنا آزادی ور: بازیگر مطرح و برجسته سریال زخم کاری، با استایل جذاب خود الگوی مد برای بسیاری از علاقه مندان در ایران است. یکی از برجسته ترین موارد این بازیگر در زخم کاری، مدل عینک سمیرا در زخم کاری بوده؛ که در ادامه به معرفی جزئی آن پرداخته‌ایم.
تاثیر استایل بازیگران بر دنیای مد

تاثیر استایل بازیگران بر دنیای مد

مدل عینک سمیرا در زخم کاری

و اما رسیدیم به بخش اصلی مقاله امروز ما. مدل عینک سمیرا در زخم کاری عبارت است از: عینک آفتابی Tom Ford Beau FT0672. عینک آفتابی Tom Ford Beau FT0672 دارای فریم مشکی براق، دسته‌های فلزی ظریف و لنز دودی است. این عینک به طوری طراحی شده که استایلی بی نظیر و به یاد ماندنی را برای شما رقم بزند. در سریال زخم کاری هم این عینک برای یکی از نقش‌های اصلی و پولدار سریال، در نظر گرفته شده.

رعنا آزادی ور این عینک آفتابی را در سکانسی از قسمت چهارم زخم کاری بازگشت بر صورت داشت که تمام توجه‌ها را به سمت خود معطوف کرد. مدل عینک سمیرا در زخم کاری نمادی از قدرت، ثروت و خوش استایل بودن است. از این رو پیشنهاد می‌کنیم بدون فکر اضافه، اقدام به خرید این عینک و اضافه کردن آن به استایلتان کنید.

مدل عینک سمیرا در زخم کاری

مدل عینک سمیرا در زخم کاری

قیمت عینک سمیرا در زخم کاری

این عینک از برند جهانی و معروف Tom Ford است. بنابراین در صورت درخواست مدل اورجینال (اصل) باید توقع قیمت نسبتا بالا را داشته باشید. قیمت عینک سمیرا در زخم کاری برابر با ۲۴۰ دلار آمریکا است. اما با توجه به بررسی‌های انجام شده توسط ما، این عینک کاملا ارزش خرید را دارد و هرگز از خرید آن پشیمان نخواهید شد. برخی از ویژگی‌های این عینک عبارتند از:

  • جنسیت: زنان
  • جنس فریم: استات
  • رنگ فریم: مشکی براق
  • اندازه لنز: ۵۳ میلی متر
  • اندازه دسته‌ها: ۱۴۵ میلی متر
  • اندازه پل عینک: ۲۱ میلی متر
عینک آفتابی Tom Ford Beau FT0672

عینک آفتابی Tom Ford Beau FT0672

بهترین قیمت، از کجا بخریم؟

حالا که با مدل عینک سمیرا در زخم کاری آشنا شدید، ممکن است برایتان سوال باشد، خب از کجا بخرم؟ کجا بهترین قیمت و ارسال سریع و تضمین را ارائه می‌دهد. فروشگاه‌های بسیاری در سراسر کشور وجود دارند که عینک‌های با کیفیت بالا و قیمت بسیار خوب و اقتصادی ارائه می‌دهند.

یکی از این فروشگاه‌ها، فروشگاه عینک انصار است که امکان خرید آنلاین و حضوری در تهران را برای تمامی شما عزیزان فراهم کرده است. شما می‌توانید با مراجعه به صفحه خرید عینک آفتابی زنانه در سایت، به صورت آنلاین تمامی مدل‌ها را ببینید و به صورت آنلاین خریدتان را انجام دهید و ظرف مدت کم درب منزل تحویل بگیرید.

در آخر

استایل بازیگران در فیلم و سریال می‌تواند تاثیر زیادی بر دنیای مد داشته باشد. بازیگران با حضور خود در فیلم و سریال، می‌توانند ترندهای جدیدی را ایجاد کنند یا به محبوبیت ترندهای قبلی کمک کنند. این امر می‌تواند باعث تغییر نگرش افراد نسبت به مد و افزایش فروش محصولات مرتبط با مد شود.

در این مقاله از فروشگاه عینک انصار، ما به معرفی مدل عینک سمیرا در زخم کاری یا همان عینک رعنا آزادی ور در زخم کاری، پرداختیم. امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. لطفا نظرات و سوالات خود را از طریق باکس دیدگاه‌ها در انتهای همین مقاله برای ما بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.