اخبار و بلاگ

کالکشن عینک رایان گاسلینگ

کالکشن عینک رایان گاسلینگ – ۴ عینک این بازیگر مشهور

در مدت اخیر و به خصوص با اکران فیلم باربی، توجه‌ها به طور ویژه‌ای به سمت رایان گاسلینگ جذب شد. بازیگری جذاب با شخصیت محبوب و فان. از این رو ما در این مقاله از فروشگاه عینک انصار به معرفی کالکشن عینک رایان گاسلینگ Ryan Gosling پرداختیم.

قبلا هم گفتیم که بازیگران به عنوان الگویی برای صنعت مد و فشن هستند. بنابراین با مورد توجه قرار گرفتن این بازیگر، استایلش نیز بیش از پیش خواهان دارد. برای دیدن ۴ تا از جذاب‌ترین و پر حاشیه‌ترین عینک‌های رایان گاسلینگ در ادامه همراه ما باشید.

درباره رایان گاسلینگ

رایان گاسلینگ Ryan Gosling در سال ۲۰۰۴ به دلیل بازی در نقش نوح در فیلم (نوت بوک) به محبوبیت اصلی دست یافت. از آن زمان، رایان به عقب برنگشته است و نقش‌های تعیین کننده حرفه‌ای را در برخی از شاخص‌ترین فیلم‌ها، مانند La La Land، Half Nelson، Crazy Stupid Love، و … بازی کرده است. با این حال، نمودار شغلی گاسلینگ بسیار قبل‌تر از سال ۲۰۰۴ شروع شد. زمانی که او در سال ۱۹۸۹ بخشی از مجموعه تلویزیونی باشگاه میکی موس بود شروع شد.

از نقش موفقیت‌آمیز او در اقتباس نیکلاس اسپارکس، دفترچه یادداشت گرفته تا نقش کن در فیلم اخیر باربی، رایان یک بازیگر فوق‌العاده همه کاره بوده است. در واقع، رایان گاسلینگ در سال ۲۰۰۷ نیز نامزد دریافت جایزه اسکار شد.

گاسلینگ در کنار بازی‌های خیره‌کننده و شخصیت جذاب خارج از صفحه‌نمایش، به خاطر حس مد بی‌نقص و عینک بی‌نقص نیز شهرت دارد. بنابراین، این دلیل باعث نوشتن انتشار این مقاله در خصوص کالکشن عینک رایان گاسلینگ است.

کالکشن عینک رایان گاسلینگ

همانطور که در بالا گفتیم، استایل جذاب و مد روز رایان گاسلینگ، او را تبدیل به الگویی برای مد و فشن جوانان کرده است. حالا که درباره زندگی شخصی و حرفه‌ای بازیگر اطلاعاتی را دانستیم؛ نوبت آن رسیده که به موضوع اصلیمان یعنی معرفی جذاب‌ترین عینک‌های رایان گاسلینگ Ryan Gosling بپردازیم. حتما شما هم دوست دارید که مانند او خوش‌تیپ باشید. پس در ادامه همراه ما باشید.

۱- عینک آفتابی Money 2 برند Selimaoptique

عینک آفتابی Money 2 برند Selimaoptique

عینک آفتابی Money 2 برند Selimaoptique

اگر از طرفداران رایان گاسلینگ Ryan Gosling باشید، حتما فیلم Drive را دیده‌اید. داستان یک راننده فراری، که عاشق همسر یک جنایتکار می‌شود و برای عشقش با ارازل و اوباش درگیر می‌شود. این فیلم یکی از شاهکارهای هالیوود با بازی درخشان رایان گاسلینگ است که در آن عینک آفتابی Money 2 برند Selimaoptique را بر صورت داشت.

عینک آفتابی Money 2 با فریم خلبانی از جنس استات و طرح لاک‌پشتی در این فیلم پرطرفدار با بازی رایان گاسلینگ خوش استایل، به اوج شهرت خود رسید. حتی در وب‌سایت رسمی این برند فرانسوی نیز می‌توانید عینک Money 2 را به عنوان کالکشن عینک رایان گاسلینگ Ryan Gosling ببینید.

عینک آفتابی رایان گاسلینگ در فیلم Drive

عینک آفتابی رایان گاسلینگ در فیلم Drive

۲- عینک آفتابی Persol PO3105S رایان گاسلینگ

این عینک در بین کالکشن عینک رایان گاسلینگ به دلیل حضور در فیلم La La Land از محبوبیت بسیاری برخوردار است. La La Land که در سال ۲۰۱۶ اکران شد، فیلمی درباره یک پیانیست جاز (رایان گاسلینگ) و یک هنرپیشه مشتاق (اما استون) است که در حین تعقیب رویاهای خود در لس آنجلس با هم آشنا و عاشق می‌شوند. این فیلم پر جنب و جوش از رویاها، امید و عشق است. La La Land برنده ۶ جایزه اسکار و ۷ جایزه گلدن گلوب شد.

عینک آفتابی رایان گاسلینگ در La La Land

عینک آفتابی رایان گاسلینگ در La La Land

لا لا لند جدا از فیلمبرداری، موسیقی و اجراهای باشکوهش؛ به خاطر لباس‌های عالی و استایل بی نظیر بازیگرانش نیز مشهور است. یکی از نکات برجسته فیلم عینک آفتابی رایان گاسلینگ است. این عینک آفتابی از برند پرسول با مدل PO3105S شناخته می‌شود.

این عینک با فریم ابرویی قهوای لاک پشتی از جنس استات، به عنوان الگویی در صنعت مد از استایل رایان گاسلینگ معروف است.  ویژگی‌های این عینک رایان گاسلینگ (Persol PO3105S) عبارتند از:

مدل عینک

PO3105S 112751 51-20

رنگ فریم

قهوه‌ای لاک‌پشتی

رنگ عدسی

گرادینت قهوه‌ای

جنس عدسی

شیشه‌ای

جنس فریم

استات

عینک آفتابی Persol PO3105S رایان گاسلینگ

عینک آفتابی Persol PO3105S رایان گاسلینگ

۳- عینک آفتابی رایان گاسلینگ در اکران The Nice Guys

The Nice Guys یک فیلم کمدی اکشن نوآر آمریکایی است که در سال ۲۰۱۶ اکران شد و رایان گاسلینگ و راسل کرو نقش‌های اصلی را ایفا کردند. فیلم حول محور یک چشم خصوصی می‌چرخد. هالند مارچ با بازی گاسلینگ و مجری سرسخت هیلی کرو، که با هم متحد می‌شوند تا ناپدید شدن یک دختر نوجوان را بررسی کنند. این فیلم نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد و با بودجه ۵۰ میلیون دلاری، حدود ۶۲ میلیون دلار فروخت.

عینک رایان گاسلینگ در اکران The Nice Guys

عینک رایان گاسلینگ در اکران The Nice Guys

و اما از خود فیلم که بگذریم به عینک رایان گاسلینگ در اکران این فیلم می‌رسیم. برای اکران The Nice Guys، رایان گاسلینگ عینک آفتابی خلبانی فوق‌العاده شیک با طرح مشکی ساده را به نمایش گذاشته است. ترکیب فوق‌العاده عینک آفتابی با استایل او در این مراسم، توجه را به این عینک رایان گاسلینگ Ryan Gosling جذب کرده است.

و اما عینک رایان گاسلینگ چه بود؟

در این مراسم، رایان گاسلینگ عینک آفتابی AVIATOR METAL II از برند محبوب و جهانی Ray-Ban ریبن را بر صورت داشت. عینکی با فریم خلبانی و رنگ مشکی جذاب برای مراسم‌های رسمی و ست کردن با کت و شلوار خود. در تصویر زیر می‌تواند این عینک را ببینید و با ویژگی‌های عینک آشنا شوید.

عینک ریبن AVIATOR METAL II

عینک ریبن AVIATOR METAL II

مدل عینک

Aviator Metal II

فریم

خلبانی

جنس فریم

فلز

رنگ عدسی

مشکی

۴- عینک Herbrand برند Cubitts

و اما از هر چه بگذریم به عینک اختصاصی و ویژه رایان گاسلینگ می‌رسیم که با آن معرفی کالکشن عینک رایان گاسلینگ Ryan Gosling را به پایان می‌رسانیم. عینکی که اکثر مواقع روی صورتش می‌بینیم. این عینک بر خلاف ۳ مورد بالا، آفتابی نیست و لنزهای شفافی دارد. اما خوش استایل بودن رایان گاسلینگ در این عینک خود، نیز صادق است.

و اما در آخر عینک رایان گاسلینگ چیزی نیست جز Herbrand از برند Cubitts. عینکی باریک و نمادین! شکل لنز این عینک تکمیل کننده زاویه دارترین چهره‌ها و آنهایی است که تا قوی ترین نسخه را نیز دارند. عینک Herbrand دارای یک پل ساده است که در بالای بینی قرار می‌گیرد و توسط دسته‌های باریک متعادل می‌شود.

این هم از چهارمین و آخرین مدل عینک رایان گاسلینگ بود.

عینک طبی رایان گاسلینگ

عینک طبی رایان گاسلینگ

در آخر

ما در این مقاله از فروشگاه عینک انصار به معرفی کالکشن عینک رایان گاسلینگ Ryan Gosling بازیگر محبوب هالیوود پرداختیم و ۴ تا از جذاب‌ترین عینک آفتابی و طبی او را به نمایش گذاشتیم. شما نیز می‌توانید با الگوبرداری از سلبریتی‌های محبوب، استایلتان را با یک عینک جذاب، تکمیل کنید. برای این کار کافیست وارد صفحه خرید عینک آفتابی مردانه شوید و مدل‌های جدید و مختلف را بررسی کنید.

در نهایت امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده‌اید. لطفا نظرات و سوالات خود را از طریق فرم دیدگاه‌ها در انتهای همین مقاله برای ما بنویسید. همکاران ما در عینک انصار، در سریع‌ترین زمان به سوالات شما پاسخ خواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.