اخبار و بلاگ

بهترین مدل عینک برای افراد کم مو و طاس

یکی از شرایط مهم در انتخاب مدل و طرح عینک، مدل و استایل مو است. اما اگر کم مو باشید چه؟! این مورد را حتما به خاطر داشته باشید که ویژگی‌ها و قالب صورت افراد متفاوت است. بنابراین در انتخاب عینک مناسب، عوامل مهمی مثل شکل صورت، رنگ پوست و رنگ چشم هم دخیل هستند و این عوامل در افراد کم مو بیشتر دیده می‌شوند. از این رو ما در این مقاله از فروشگاه عینک انصار قصد داریم بهترین مدل عینک برای افراد کم مو و طاس را به شما معرفی کنیم.

انتخاب بهترین مدل عینک برای افراد کم مو

از آنجایی که در افراد طاس و کم مو، ویژگی‌هایی مانند رنگ چشم، رنگ پوست و شکل صورت بیشتر مورد توجه قرار دارد، بنابراین انتخاب بهترین مدل عینک برای افراد کم مو و طاس باید بر اساس این ویژگی‌ها باشد. در ادامه ۴ روش موثر در انتخاب بهترین مدل عینک برای افراد طاس را آورده‌ایم.

۱- مشخص کردن فرم صورت خود

به طور کلی، در هنگام انتخاب یک عینک جدید، پیدا کردن فریم مناسب برای فرم صورت خود یک اولویت است. هر چه موهای کمتری داشته باشید، عینک بیشتر به قسمت برجسته صورت شما تبدیل می‌شود.

برخی تصور می‌کنند که طاس = شکل صورت گرد است، با این حال، هر انسانی آناتومی خاص خود را دارد. توصیه کلی این است که شکل قاب عینک را پیدا کنید که با شکل صورت شما در تضاد باشد. در پایین دو مثال از انتخاب بهترین مدل عینک برای افراد کم مو و طاس را آورده‌ایم:

  • برای افراد طاس با صورت گرد

چهره خود را با فریم‌های برجسته، ضخیم و زاویه دار با خطوط مستقیم زیبا، متعادل کنید. فریم مربع و مستطیل، فریم‌های هندسی و فریم‌های بزرگ بهترین انتخاب هستند. همچنین از فریم‌های گرد و سایز کوچک اجتناب کنید.

  • برای افراد طاس با صورت مربعی

زوایای صورت خود را با فریم‌هایی که شکل گردتری دارند متعادل کنید.  بهترین انتخاب برای شما انتخاب عینک خلبانی، فریم‌های چشم گربه‌ای، عینک گرد، عینک بیضی شکل و فریم‌هایی با رنگ روشن است. همچنین از استفاده از فریم‌های مربعی و عینک‌های کوچک خودداری کنید.

عینک افراد طاس

عینک افراد طاس

۲- رنگ پوست خود را مشخص کنید!

در گام بعدی برای انتخاب بهترین مدل عینک برای افراد کم مو و طاس باید مشخص کنید آیا پوستتان با تناژ سرد، گرم یا خنثی است. اگر رگ‌های روی مچ دست شما آبی یا بنفش است، به احتمال زیاد تناژ رنگ پوست شما سرد است. اگر رگ‌های شما سبز به نظر می‌رسند، تناژ پوست شما گرم است. با این حال، اگر تشخیص آن دشوار است، به احتمال زیاد، شما خنثی هستید.

در زیر تعدادی از رنگ‌های فریم عینک پیشنهادی برای هر تن رنگی آورده شده است:

  • تناژ سرد: رنگ‌های آبی، قرمز، سبز و بنفش.
  • تناژ گرم: قرمز تیره، زرد، مایل به سفید، قهوه ای، زرد و نارنجی.
  • تناژ خنثی: هر رنگی

۳- مشخص کردن رنگ چشم

تشخیص رنگ چشم آسان است؛ زیرا وقتی در آینه به خود نگاه می‌کنید بسیار واضح است. اگر کم مو هستید، به احتمال زیاد آن‌ها برجسته هستند و می‌توانند مد شما را بسازند یا بشکنند! بنابراین، ما نکاتی را گردآوری کرده‌ایم تا به زیبایی خود در هنگام عینک زدن کمک کند! شما می‌توانید این نکات را در مقاله زیر بخوانید. البته مقاله زیر مربوط به انتخاب لنز چشم است، اما فرق زیادی با انتخاب عینک ندارد.

راهنمای انتخاب رنگ لنز چشم – تناسب جذاب با تناژ پوست

۴- هماهنگ کردن عینک با موهای صورت

در مرحله و قسمت آخر از نحوه انتخاب بهترین مدل عینک برای افراد کم مو و طاس به انتخاب بر اساس موهای صورت می‌رسیم. موهای صورت بر متقارن بودن چهره فرد تأثیر می‌گذارد. طاس شدن و ریش داشتن ظاهری است که روز به روز مدتر می‌شود. انواع مختلف مدل ریش نیز می‌تواند بر روند تصمیم گیری شما در مورد انتخاب عینک مناسب تأثیر بگذارد. مانند رنگ پوست و رنگ چشم‌های مختلف؛ ریش یک نکته مهم برای عالی به نظر رسیدن است.

  • ریش بزی و سیبیل

فریم‌های گرد معمولاً با سبیل یا ریش بزی مطابقت دارند و توهمی از ویژگی‌های صورت متناسب را ایجاد می‌کنند.

  • ته ریش

افرادی که ریش‌های نازک یا ته‌ریش دارند معمولاً باید فریم‌هایی را انتخاب کنند که شکل هندسی یا زاویه‌ای دارند تا به یکدست شدن صورت کمک کنند، به‌ویژه برای افراد طاس با صورت‌های گرد.

  • ریش کامل

ریش‌های کامل به کوتاه شدن طول صورت شما کمک می کنند و آن را گردتر و پرتر نشان می دهند. بنابراین انتخاب بهترین مدل عینک برای افراد کم مو و طاس، برای این مدل ریش فریم پهن با خط بالایی برجسته خواهد بود.

عینک بازیگران کم مو

از آنجایی که بازیگران همیشه نماد مد و استایل بوده‌اند و هستند، بنابراین در ادامه به بررسی عینک بازیگران کم مو و انتخاب بهترین مدل عینک برای افراد کم مو توسط بازیگران خواهیم پرداخت.

۱- کوین هارت با فریم مربع

کوین هارت به‌خاطر کمدی بودنش معروف است. در عینک خود کوین هارت به خوبی با چهره بیضی شکل او مطابقت دارد. همانطور که اشاره کردیم، عینک‌های مربع شکل به کاهش گردی صورت کمک می‌کند و باعث می‌شود که چهره یکدست‌تر به نظر برسد. این مورد به خوبی با ریش دایره‌ای این بازیگر هماهنگ است.

مدل عینک کوین هارت

مدل عینک کوین هارت

۲- Matt Damon در فریم مستطیلی

مت دیمون، ستاره سینمای آمریکا، هاله‌ای عصبی را در عینک‌های مستطیلی شکل و نیمه لبه‌اش ساطع می‌کند. فقدان رینگ‌های زیرین فریم، حال و هوای ساده و مینیمالیستی را ایجاد می‌کند که برای استفاده روزمره عالی است. در ترکیب با صورت بیضی و چشمان آبی مت دیمون، کل ظاهر یک حس جذابیت خاصی را ایجاد می‌کند.

مدل عینک مت دیمون

مدل عینک مت دیمون

۳- ون دیزل با عینک خلبانی

ون دیزل یکی دیگر از سوپراستارهای سینمای آمریکا است که در سری فیلم سریع و خشن شهرت فراوانی پیدا کرد، یکی دیگر از الگوهای انتخاب بهترین مدل عینک برای افراد کم مو و طاس است. مدل خلبانی عینک آفتابی ون دیزل به صورت کاملا جذاب و حرفه‌ای با فرم صورت و طاس بودن او هماهنگ شده است.

مدل عینک ون دیزل

مدل عینک ون دیزل

۴- Madox Jolie-Pitt و عینک مربعی مشکی

در آخر به مادوکس فرزند ارشد آنجلینا جولی و برد پیت می‌رسیم. مادوکس عینک مربعی شکلش را با لبه مشکی تکان داد و تاکید بر صورت گردش را کاهش داد و ظاهر کلی او را هماهنگ‌تر کرد. ویژگی‌های تمیز و رنگ‌آمیزی او با پل‌های نازک و فریم مشکی نیز بسیار خوب عمل می‌کند.

مدل عینک مادوکس جولی

مدل عینک مادوکس جولی

در آخر

ما در این مقاله از فروشگاه عینک انصار درباره بهترین مدل عینک برای افراد کم مو و طاس صحبت کردیم و مهم‌ترین عوامل در انتخاب عینک برای افراد طاس صحبت کردیم. همچنین در ادامه ۴ تا از سلبریتی‌های مشهور جهانی را برای شما آورده‌ایم که با انتخاب بهترین عینک، طاسی خود را به طرز جذابی مخفی کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.