اخبار و بلاگ

عینک گیمینگ چیست؟

عینک گیمینگ چیست و چگونه کار می‌کند؟

با توجه به پیشرفت و توسعه حیرت برانگیز دنیای بازی‌های رایانه‌ای و دنیای گیمینگ در مدت اخیر، استقبال فراوانی از این بازی‌ها شکل گرفت. این بازی‌ها در تمام وسایل الکترونیکی مانند لپ‌تاپ، موبایل، کنسول بازی، کامپیوتر و … دیده می‌شوند و افراد زیادی تحت عنوان گیمر (بازیکن) در هر کدام از این دستگاه‌ها کارشان شب و روز بازی کردن و پول در آوردن از طریق این کار است. از این رو برندهای تولیدکننده عینک، راه حلی فوق‌العاده برای سلامتی چشمان این گیمرها تولید کرده است و آن چیزی نیست جز عینک گیمینگ! در ادامه ما در این مقاله از فروشگاه عینک انصار قصد داریم به شما بگوییم عینک گیمینگ چیست و چه کاربردهایی دارد. با ما همراه باشید.

عینک گیمینگ چیست؟

بعد از یک روز پرمشغله، هیچ چیز بهتر از باز کردن بازی مورد علاقه شما نیست. اما یکی از مواردی که باید در این مواقع توجه شود، سلامت چشم‌ها است. اینجاست که عینک گیمینگ وارد می‌شود. با فیلتر کردن نور آبی بالقوه مضر از صفحه‌های دیجیتال، این عینک‌ها می‌توانند به کاهش میزان نور ورودی به چشمان شما کمک کند، بنابراین چشمان شما می‌توانند متمرکز بمانند و احساس خستگی و درد نکنند.

به طور کلی در تعریف عینک گیمینگ چیست باید بگوییم که صفحه نمایش‌های دیجیتال نور آبی ساطع می‌کنند – و قرار گرفتن طولانی مدت در معرض این موج های خاص ممکن است باعث آسیب و ناراحتی چشم شود. عینک گیمینگ معمولی با فیلتر کردن این نور بالقوه مضر به کاهش نوردهی به چشمان شما کمک می‌کنند تا بتوانید راحت و بدون نگرانی بازی کنید.

تاثیر نور آبی مضر صفحه نمایش بر چشم

تاثیر نور آبی مضر صفحه نمایش بر چشم

کاربرد عینک گیمینگ چیست؟

عینک گیمینگ برای گیمرهای حرفه‌ای و اشخاصی که برای تفریح بازی می‌کنند، ضروری است. با این حال، آن‌ها همچنین برای هر کسی که از صفحه نمایش دیجیتال استفاده می‌کند یک مزیت بزرگ محسوب می‌شوند. نور آبی یک عامل ثابت در زندگی روزمره ما است و کاهش قرار گرفتن در معرض آن بخش مهمی از حفظ سلامت چشمان شما در مدرسه، اداره یا هر جایی است که زمان زیادی را در مقابل نور صفحه نمایش می‌گذرانید.

به طور کلی در پاسخ به سوال کاربرد عینک گیمینگ چیست باید بگوییم که کاربرد این عینک‌ها در حفظ سلامت چشم در مقابل نور مضر ساطع از صفحه نمایش، جلوگیری از خستگی چشم و جلوگیری از سردرد و چشم درد هنگام بازی است.

شما می‌توانید در مقاله زیر که از سایت ما منتشر شده است، بیشتر درباره نور آبی مضر صفحه نمایش و عینک‌های مناسب آن بخوانید.

فرق عدسی بلوکات و بلوکنترل چیست؟

تکنولوژی جدید عینک گیمینگ

در گذشته، استفاده از عینک هنگام بازی رایج‌ترین کار نبود. در آن زمان، عینک‌هایی که قرار گرفتن در معرض بالقوه مضر نور آبی را کاهش می‌دادند، مانند امروز براق، راحت و با تکنولوژی بالا نبودند. (به‌علاوه، رنگ زرد آن‌ها به قدری قوی بود که حتی روی بازی تأثیر گذاشت!)

امروزه، عینک گیمینگ تقریباً شبیه به طرح‌های شیکی و مدرن روزمره هستند که هر روز شاهد آن هستیم. این عینک‌ها امروزه در طرح‌های جذاب و متنوع جوان پسند موجود هستند و بازی کردن را برای گیمرها جذاب‌تر و ایمن‌تر می‌کند.

عینک گیمینگ

عینک گیمینگ

نحوه سفارش عینک گیمینگ چیست؟

اگر شما هم زمان زیادی از روز خود را صرف بازی‌های رایانه‌ای یا به قولی گیمینگ می‌کنید، حتما به شما پیشنهاد می‌شود یک جفت عینک گیمینگ تهیه کنید. برای سفارش عینک گیمینگ مخصوص خود از فروشگاه عینک انصار فقط کافیست مراحل زیر را انجام دهید.

  1. ابتدا از بین عینک‌های طبی موجود در سایت ما، فریم موردعلاقه خود را بر اساس سلیقه‌تان انتخاب کنید.
  2. سپس مدل عینک را از طریق راه‌های ارتباطی سایت (چت آنلاین – شماره تماس – مراجعه حضوری به فروشگاه) برای همکاران ما ارسال کنید و درخواست عدسی مناسب گیمینگ و صفحه نمایش خود را نیز اعلام کنید.
  3. ما در عینک انصار، عینک گیمینگ سفارشی‌سازی شده شما را در کمتر از ۴ روز آماده خواهیم کرد و هر کجای ایران که هستید، درب منزل شما ارسال خواهیم کرد.

در آخر

ما در این مقاله از فروشگاه عینک انصار به سوال عینک گیمینگ چیست پاسخ دادیم و همچنین کاربرد این عینک‌ها را برای افراد مختلف و به خصوص گیمرها به شما گفتیم. امیدواریم از خواندن این مقاله لذت کافی را برده باشید.

در صورتی که هر سوالی در خصوص این مقاله برای شما پیش آمد و یا خواستید نظر خود را اعلام کنید، فقط کافیست از طریق فرم دیدگاه‌ها که در انتهای همین مقاله موجود است، نظر و یا سوال خود را مطرح کنید. همکاران ما در سریع‌ترین زمان ممکن به سوالات شما پاسخ خواهند داد.

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.