اخبار و بلاگ

بهترین عینک آفتابی زنانه 2023

بهترین عینک آفتابی زنانه ۲۰۲۳ – کالکشن تابستان

 

یک عینک آفتابی جزو ضروریات استایل شما در تمامی فصول سال است. دیگر مثل قبل نیست که فقط در فصل تابستان از عینک آفتابی استفاده کنید. علاوه بر این، عینک آفتابی مناسب می‌تواند ظاهر و استایل روزمره شما را تغییر دهد و در عین حال از چشمان شما در برابر نور خورشید نیز محافظت کند. روند استایل و مد عینک‌های آفتابی در دنیا به سرعت در حال پیشرفت است و این باعث سخت شدن انتخاب عینک آفتابی برای شما می‌شود. از این رو ما در این مقاله از فروشگاه عینک انصار به معرفی بهترین عینک آفتابی زنانه ۲۰۲۳ پرداخته‌ایم.

علاوه بر خاصیت محافظت از چشمان در برابر اشعه مضر خورشید، زنان هنگام خرید عینک آفتابی زنانه، به مد و استایل عینک آفتابی بیشتر اهمیت می‌دهند. اما خب بازار عینک در سال ۲۰۲۳ بسیار داغ است و در بین مدل‌های فوق‌العاده آن سردرگم می‌شویم. اما نگران نباشید! در ادامه بهترین عینک آفتابی زنانه ۲۰۲۳ را برای شما آورده‌ایم.

نکات قبل از خرید عینک آفتابی زنانه

قبل از پرداختن به معرفی بهترین عینک آفتابی زنانه در سال ۲۰۲۳ ابتدا باید نکات مهم قبل از خرید را بدانید. نکاتی که اگر هنگام خرید عینک آفتابی زنانه به آن‌ها دقت کنید، بهترین استایل تابستانی را برای خودتان رقم خواهید زد. این نکات عبارتند از:

۱- کاربردی بودن لنزها

درست است که استایل و مد عینک آفتابی زنانه بسیار اهمیت دارد. اما خب کاربرد اصلی لنز یعنی، مسدود کردن اشعه مضر خورشید و جلوگیری از ورود آن‌ها به چشمان، نباید فراموش شود. لنزها می‌توانند عامل مهمی در انتخاب فریم باشند، زیرا بسته به اینکه از عینک آفتابی برای چه چیزی استفاده می‌کنید، ممکن است از لنزهای پلاریزه بخواهید که در آن روزهای آفتابی درخشان، تابش نور را کاهش دهند.

اما اگر به دنبال رنگ‌های زینتی بیشتری هستید (مثلاً، کار اصلی آن‌ها خدمت به هدفی شیک و نه کاربردی است)، پس با خیال راحت خریدهای غیرعملی‌تری را امتحان کنید.

۲- انتخاب بر اساس شکل صورت خود

اولین گام در یافتن فریم مناسب، شناسایی شکل صورت شماست. برنامه‌ها و وب‌سایت‌هایی وجود دارند که می‌توانند به شما کمک کنند، و از این طریق، می‌توانید تعیین کنید که چگونه به بهترین شکل می‌توانید ویژگی‌های صورت خود را متعادل کنید. بنابراین دانستن فرم صورت شما به ساده‌تر شدن فرآیند خرید کمک می‌کند.

پیشنهاد می‌کنیم برای درک بهتر انواع فرم صورت و خرید بهترین عینک آفتابی زنانه ۲۰۲۳، مقاله زیر را بخوانید:

اصول انتخاب سایز عینک طبی – متناسب با چهره

۳- استایل شخصی شما

آخرین نکته‌ای که باید برای خرید بهترین عینک آفتابی زنانه ۲۰۲۳ بدانید، این است. سلیقه شخصی عامل اصلی در فرآیند تصمیم گیری است. به عنوان مثال: آیا شما فردی هستید که به زیبایی شناسی مینیمال، متناسب با همه چیز و همیشه روی مد تمایل دارید، یا از حضور در میان جمعیت با ظاهری جسورانه و مد روز لذت می‌برید؟ همه ما سبک‌هایی می‌خواهیم که نمایانگر ما و شخصیت ما باشد. بنابراین، برای اینکه احساس خوبی داشته باشید و زیبا به نظر برسید، پیشنهاد می‌کنم بهترین شکل، رنگ و سبکی را پیدا کنید که متناسب با نیازها و خواسته‌های زیبایی‌شناختی شما باشد.

بهترین عینک آفتابی زنانه ۲۰۲۳

همانطور که در بالا گفتیم، عینک آفتابی در سال ۲۰۲۳ بازار بسیار داغی دارد. همین هم باعث سخت شدن انتخاب برای ما شده است. اما خب همیشه در بین محصولات فوق‌العاده، محصولاتی وجود دارند که گل سرسبد هستند و باید بیشتر به آن‌ها توجه شود. ما در ادامه به معرفی بهترین عینک آفتابی زنانه ۲۰۲۳ پرداخته‌ایم.

همچنین بهترین عینک آفتابی زنانه ۲۰۲۳ را به چند بخش بر اساس مدل فریم عینک تقسیم کردیم. بنابراین شما می‌تواند راحت‌تر بهترین عینک آفتابی زنانه را در فریم موردنظر خود ببینید.

  • بهترین عینک آفتابی بیضی زنانه ۲۰۲۳

اشکال کلاسیک، بیضی و کروی، انتخابی بی‌نظیر برای کسی که به استایلش بسیار اهمیت می‌دهد، است. فریم بیضی، فریمی‌ست که به خوبی با هر استایلی هماهنگ می‌شوند. همین باعث جلب توجه اکثر تولیدکنندگان عینک آفتابی زنانه به سمت فریم‌های بیضی است.

بهترین عینک آفتابی زنانه ۲۰۲۳ با فریم بیضی عبارتند از:

  1. عینک آفتابی بیضی OUTTA LOVE برند LE SPECS

    عینک آفتابی بیضی OUTTA LOVE برند LE SPECS

    عینک آفتابی بیضی OUTTA LOVE برند LE SPECS

  2. عینک آفتابی بیضی TRIOMPHE 01 برند CELINE

    عینک آفتابی بیضی TRIOMPHE 01 برند CELINE

    عینک آفتابی بیضی TRIOMPHE 01 برند CELINE

  3. عینک آفتابی بیضی Style ‎۷۳۳۷۸۸ J1691 9212 برند GUCCI

    عینک آفتابی بیضی Style ‎733788 J1691 9212 برند GUCCI

    عینک آفتابی بیضی Style ‎۷۳۳۷۸۸ J1691 9212 برند GUCCI

  4. عینک آفتابی بیضی VALENTINA برند DMY BY DMY

    عینک آفتابی بیضی VALENTINA برند DMY BY DMY

    عینک آفتابی بیضی VALENTINA برند DMY BY DMY

  • بهترین عینک آفتابی گربه‌ای زنانه ۲۰۲۳

یکی دیگر از معروف‌ترین فریم‌های موجود برای بهترین عینک آفتابی زنانه ۲۰۲۳ فریم چشم گربه‌ای است. این فریم سال‌هاست در بین خانم‌ها و دختران، محبوب است. شما می‌توانید بهترین عینک آفتابی دخترانه و زنانه را در این فریم پیدا کنید. این عینک‌ها عبارتند از:

  1. عینک آفتابی گربه‌ای GU790154QQQ برند GUESS

    عینک آفتابی گربه‌ای GU790154QQQ برند GUESS

    عینک آفتابی گربه‌ای GU790154QQQ برند GUESS

  2. عینک آفتابی گربه‌ای استات برند SAINT LAURENT

    عینک آفتابی گربه‌ای استات برند SAINT LAURENT

    عینک آفتابی گربه‌ای استات برند SAINT LAURENT

  3. عینک آفتابی گربه‌ای MIDNIGHT برند DIOR

    عینک آفتابی گربه‌ای MIDNIGHT برند DIOR

    عینک آفتابی گربه‌ای MIDNIGHT برند DIOR

  4. عینک آفتابی نوستالژی دهه ۹۰ برند VERSACE

    عینک آفتابی نوستالژی دهه ۹۰ برند VERSACE

    عینک آفتابی نوستالژی دهه ۹۰ برند VERSACE

  • بهترین عینک آفتابی مستطیلی زنانه

وقتی صحبت از بهترین عینک آفتابی زنانه ۲۰۲۳ به میان می‌آید، یافتن تعادل کامل بین مد و عملکرد (کاربرد) بسیار مهم است. عینک‌های مستطیلی زنانه به بهترین شکل این دو عنصر را با هم ترکیب می‌کنند و آن‌ها را به یک انتخاب محبوب در میان افراد شیک پوش و کسانی که به دنبال ظاهری کلاسیک و در عین حال معاصر هستند، تبدیل می‌کند.

شکل متمایز عینک‌های فریم مستطیلی که با خطوط زاویه دار و لبه‌های تیز مشخص می‌شود، حس ساختار و پیچیدگی را به هر چهره‌ای اضافه می‌کند. همین هم موجب اینکه در سال ۲۰۲۳ فریم مستطیلی نیز در بین بهترین عینک آفتابی زنانه ۲۰۲۳ جای بگیرد.

بهترین عینک آفتابی مستطیلی زنانه ۲۰۲۳ عبارتند از:

  1. عینک آفتابی مستطیلی DIORPACIFIC S1U برند DIOR

    عینک آفتابی مستطیلی DIORPACIFIC S1U برند DIOR

    عینک آفتابی مستطیلی DIORPACIFIC S1U برند DIOR

  2. عینک آفتابی مستطیلی مشکی برند H&M

    عینک آفتابی مستطیلی مشکی برند H&M

    عینک آفتابی مستطیلی مشکی برند H&M

  3. عینک آفتابی مستطیلی لاک‌پشتی برند GUCCI

    عینک آفتابی مستطیلی لاک‌پشتی برند GUCCI

    عینک آفتابی مستطیلی لاک‌پشتی برند GUCCI

  4. عینک آفتابی مستطیلی Dynasty BB برند BALENCIAGA

    عینک آفتابی مستطیلی Dynasty BB برند BALENCIAGA

    عینک آفتابی مستطیلی Dynasty BB برند BALENCIAGA

  • بهترین عینک آفتابی گرد زنانه

و رسیدیم به یکی از پر فروش‌ترین فریم‌های بهترین عینک آفتابی زنانه در سالیان اخیر. فریم گرد امروزه یکی از محبوب‌ترین فریم‌ها در بین زنان و دختران است و حتی می‌توانید بهترین عینک آفتابی دخترانه ۲۰۲۳ را در این فریم پیدا کنید. اما خب این فریم از ابتدا محبوب نبوده. در پایین تاریخچه مختصری از فریم گرد عینک آفتابی آوردیم.

عینک آفتابی گرد از اوایل دهه ۱۹۰۰، زمانی که تولیدکنندگان برای اولین بار شروع به تولید انبوه عینک آفتابی برای عموم کردند، وجود داشته است. عینک‌های آفتابی اصلی ارائه‌شده لبه‌های سیمی و به شکل گرد بودند. از نظر سبک، ساده و کاربردی بودند. اما خب محبوبیت خاصی نداشتند.

سپس، در اواخر دهه ۱۹۲۰، سام فاستر، کارآفرین نیوجرسی، شروع به فروش عینک‌های آفتابی ارزان قیمت در پیاده‌روها به افرادی کرد که در ساحل وقت می‌گذرانند، و استفاده از این عینک‌ها به زودی مد شد. اما تا زمانی که برخی از ستارگان سینمای از جمله باستر کیتون، بت دیویس و مارلن دیتریش از این فریم استفاده نکردند، محبوبیت این عینک آفتابی گرد پیدا نشد.

بهترین عینک آفتابی زنانه ۲۰۲۳ با فریم گرد عبارتند از:

  1. عینک آفتابی گرد قهوه‌ای برند CHIMI

    عینک آفتابی گرد قهوه‌ای برند CHIMI

    عینک آفتابی گرد قهوه‌ای برند CHIMI

  2. عینک آفتابی گرد Pink Pony Panto برند POLO

    عینک آفتابی گرد Pink Pony Panto برند POLO

    عینک آفتابی گرد Pink Pony Panto برند POLO

  3. عینک آفتابی گرد رزگلد برند JEAN PAUL GAULTIER

    عینک آفتابی گرد رزگلد برند JEAN PAUL GAULTIER

    عینک آفتابی گرد رزگلد برند JEAN PAUL GAULTIER

  4.  عینک آفتابی گرد استات برند Quay

عینک آفتابی گرد استات برند Vincero

عینک آفتابی گرد استات برند Vincero

در حال بررسی بهترین عینک آفتابی زنانه ۲۰۲۳ بودیم که چشممان به این عینک جذاب از برند Vincero خورد. عینکی از جنس فریم استات و شیپ گرد که برای تمامی مناسبت‌ها قابل استفاده است. شما می‌خواهید این عینک آفتابی کلاسیک لاک پشتی را برای هر مناسبت از یک صبحانه روباز ساده با دوستان تا سفر در تعطیلات بعدی خود بپوشید. آن‌ها نه تنها شیک هستند، بلکه بسیار راحت نیز هستند. شما حتی می‌توانید از این عینک برای پیاده روی روزانه خود استفاده کنید. چرا که در تمام طول روز محکم و محافظ هستند و. خواهند بود.

این عینک آفتابی دارای یک پل بینی راحت و کمی بلند است که حتی پس از استفاده در تمام روز اثری از خود باقی نمی گذارد و دسته‌ها محکم و قوی هستند. در آزمایش انجام شده، این عینک پس از ۶ ماه استفاده و قرار گرفتن در جاهای مختلف مانند جیب کاپشن، کیف و … آن هم بدون قاب، حتی ذره‌ای خراش هم برنداشته. تمامی این ویژگی‌ها در کنار هم، عینک آفتابی گرد استات برند Vincero را به یکی از گزینه‌های بهترین عینک آفتابی زنانه ۲۰۲۳ تبدیل کرده است.

  • بهترین عینک آفتابی سایز بزرگ زنانه

چند سالی‌ست که عینک‌های آفتابی سایز بزرگ محبوبیت خود را در بین مردم پیدا کرده‌اند. این عینک‌ها در ابتدا به دلیل سایز بسیار بزرگشان مورد استقبال قرار نگرفتند. اما در ادامه و به خصوص در سال ۲۰۲۳ جزو فریم‌هایی‌ست که در لیست بهترین عینک آفتابی زنانه ۲۰۲۳ قرار گرفت.

اگر می‌خواهید نیمی از صورت خود را با عینک آفتابی مورد علاقه خود پنهان کنید، عینک آفتابی سایز بزرگ برای شما مناسب است. شکل دقیق اغراق‌آمیز به شما بستگی دارد، اما ما به شما توصیه می‌کنیم یک سبک بزرگ و گرد دراماتیک را امتحان کنید. بهترین عینک‌های زنانه ۲۰۲۳ با فریم سایز بزرگ عبارتند از:

  1. عینک آفتابی سایز بزرگ استات برند CELINE

    عینک آفتابی سایز بزرگ استات برند CELINE

    عینک آفتابی سایز بزرگ استات برند CELINE

  2. عینک آفتابی سایز بزرگ TOTAL VIBE برند QUAY

    عینک آفتابی سایز بزرگ TOTAL VIBE برند QUAY

    عینک آفتابی سایز بزرگ TOTAL VIBE برند QUAY

  3. عینک آفتابی سایز بزرگ NET SUSTAIN برند CHLOÉ

    عینک آفتابی سایز بزرگ NET SUSTAIN برند CHLOÉ

    عینک آفتابی سایز بزرگ NET SUSTAIN برند CHLOÉ

  4. عینک آفتابی سایز بزرگ لاک‌پشتی برند KIMEZE

    عینک آفتابی سایز بزرگ لاک‌پشتی برند KIMEZE

    عینک آفتابی سایز بزرگ لاک‌پشتی برند KIMEZE

  5.  عینک آفتابی سایز بزرگ Keera برند Raen
عینک آفتابی سایز بزرگ Keera برند Raen

عینک آفتابی سایز بزرگ Keera برند Raen

عینک آفتابی زنانه سایز بزرگ مدل Keera از برند Raen با زوایای اغراق‌آمیز و طراحی بلوکی استات از میان جمعیت متمایز است. دسته‌های باله‌مانند آن، ظاهری متمایز را ارائه می‌دهند که بین فریم‌های مستطیلی دهه ۹۰ و چشم گربه‌ای قرار می‌گیرد. این عینک با ویژگی‌های ظاهری زیبا و کارایی فوق‌‎العاده لنزها در مسدودسازی اشعه مضر UV آفتاب، در لیست بهترین عینک آفتابی زنانه ۲۰۲۳ قرار دارد.

  • بهترین عینک آفتابی رنگارنگ زنانه

تا اینجا لیست بهترین عینک آفتابی زنانه و بهترین عینک آفتابی دخترانه ۲۰۲۳ اکثرا در رنگ‌های مشکی، قهوه‌ای و رسمی بود. اما خب تابستان فصل رنگ‌هاست و باید در این فصل از رنگ‌های جذاب استفاده کرد.

رنگ در فصل تابستان کلیدی است. با اشکال و لنزهای بزرگ در رنگ‌های سرخوش، از رنگ‌های پررنگ تا رنگ‌های پاستل دیجیتال، که به هر ظاهری رنگی تازه می‌بخشد. سایه‌هایی را بیابید که به بهترین شکل استایل شما را نشان می‌دهند و در طول تابستان در حالی که خوب به نظر می‌رسید، احساس خوبی خواهید داشت.

بهترین عینک آفتابی زنانه ۲۰۲۳ با فریم رنگارنگ عبارتند از:

  1. عینک آفتابی رنگارنگ فریم استات برند LOEWE

    عینک آفتابی رنگارنگ فریم استات برند LOEWE

    عینک آفتابی رنگارنگ فریم استات برند LOEWE

  2. عینک آفتابی رنگارنگ مثلثی برند BOTTEGA VENETA

    بهترین عینک آفتابی زنانه - عینک آفتابی رنگارنگ مثلثی برند BOTTEGA VENETA

    بهترین عینک آفتابی زنانه – عینک آفتابی رنگارنگ مثلثی برند BOTTEGA VENETA

  3. عینک آفتابی رنگارنگ مستطیلی برند LINDA FARROW

    عینک آفتابی رنگارنگ مستطیلی برند LINDA FARROW

    عینک آفتابی رنگارنگ مستطیلی برند LINDA FARROW

  • بهترین عینک آفتابی مربعی زنانه

عینک‌های آفتابی مربعی از دهه ۱۹۶۰ رایج و در دهه‌های ۷۰ و ۸۰ به حداکثر محبوبیت رسیدند. امروزه، فریم‌های مربعی به‌عنوان سرگرم‌کننده و شیک دیده می‌شوند و ظاهری نمادین را به ارمغان می‌آورند. همین هم باعث قرار گرفتن عینک مربعی در لیست بهترین عینک آفتابی زنانه ۲۰۲۳ و بهترین عینک آفتابی دخترانه ۲۰۲۳ قرار گرفت.

یکی از مزایای فوق‌العاده عینک‌های آفتابی مربعی این است که می‌توانند اشکال مختلف صورت را با وضوح بیشتری نسبت به فریم‌های گرد تکمیل کنند. همچنین، لنزهای مربعی با رنگ‌های مختلف مو کار می‌کنند تا به شما کمک کنند در این فصل تابستان ظاهری چشم نواز داشته باشید!

بهترین عینک آفتابی زنانه ۲۰۲۳ با فریم مربعی عبارتند از:

  1. عینک آفتابی مربعی Mega Wayfarer برند RAY-BAN

    عینک آفتابی مربعی Mega Wayfarer برند RAY-BAN

    عینک آفتابی مربعی Mega Wayfarer برند RAY-BAN

  2. عینک آفتابی مربعی پلاریزه برند MARC JACOBS

    عینک آفتابی مربعی پلاریزه برند MARC JACOBS

    عینک آفتابی مربعی پلاریزه برند MARC JACOBS

  3. عینک آفتابی مربعی لنز گرادینت برند ISABEL MARANT

    عینک آفتابی مربعی لنز گرادینت برند ISABEL MARANT

    عینک آفتابی مربعی لنز گرادینت برند ISABEL MARANT

  4. عینک آفتابی زنانه استات مربعی برند Quay

    عینک آفتابی زنانه استات مربعی برند Quay

    عینک آفتابی زنانه استات مربعی برند Quay

  • بهترین عینک آفتابی خلبانی زنانه

یکی از قدیمی‌ترین و پرطرفدارترین فریم‌های عینک آفتابی در دنیا که حالا حالاها از مد نمی‌افتد. این فریم در بین مردم بیشترین محبوبیت را دارد. شما می‌توانید بهترین عینک آفتابی زنانه ۲۰۲۳ و بهترین عینک آفتابی دخترانه را در فریم‌های خلبانی بپوشید و ستاره مجلس باشید.

این سبک کلاسیک برای اولین بار در دهه ۱۹۳۰ معرفی شد و از آن زمان به عنوان یکی از پایه‌های اصلی کمد لباس شناخته می‌شود. با این حال، در حالی که این شکل جاودانه هرگز از مد نمی‌افتد، در فصول اخیر، سبکی شبیه به رنسانس را تجربه کرده است، با معرفی لنزهای رنگارنگ که احساس تازگی و سرگرمی دارند.

بهترین عینک آفتابی زنانه در فریم خلبانی عباتند از:

  1. عینک آفتابی خلبانی فلزی برند SAINT LAURENT

    عینک آفتابی خلبانی فلزی برند SAINT LAURENT

    عینک آفتابی خلبانی فلزی برند SAINT LAURENT

  2. عینک آفتابی خلبانی Blaze برند RAY-BAN

    عینک آفتابی خلبانی Blaze برند RAY-BAN

    عینک آفتابی خلبانی Blaze برند RAY-BAN

  3. عینک آفتابی خلبانی تناژ طلایی لاک‌پشتی برند PRADA

    عینک آفتابی خلبانی تناژ طلایی لاک‌پشتی برند PRADA

    عینک آفتابی خلبانی تناژ طلایی لاک‌پشتی برند PRADA

  4. عینک آفتابی خلبانی سایز بزرگ برند GUCCI

    عینک آفتابی خلبانی سایز بزرگ برند GUCCI

    عینک آفتابی خلبانی سایز بزرگ برند GUCCI

جمع بندی

بازار داغ عینک آفتابی زنانه خبرهای بسیار داغی را برای ما دارد. همین هم باعث شد، ما در این مقاله از فروشگاه عینک انصار به معرفی بهترین عینک آفتابی زنانه ۲۰۲۳ و بهترین عینک آفتابی دخترانه در سال ۲۰۲۳ بپردازیم. امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. لطفا نظرات و سوالات خود را در خصوص این مقاله، از طریق فرم دیدگاه‌ها در پایین سایت ارسال فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.