اخبار و بلاگ

انتخاب عینک بر اساس رنگ مو

راهنمای کامل انتخاب عینک بر اساس رنگ مو و مدل مو

خیلی‌ها را دیدیم که بدون عینک واقعا زیباتر هستند! اما آیا دلیل این است که به طور کلی عینک به این اشخاص نمی‌آید؟ یا دلیل چیز دیگری می‌تواند باشد؟ از نظر ما، عینک آفتابی برای هر شخص لازم و ضروری است و هیچ کسی روی کره زمین نیست که نباید از عینک آفتابی استفاده کند. اما علتی که عینک را برای شخصی جذاب‌تر و برای شخصی زشت‌تر می‌کند، تناسب آن عینک با شکل و فرم چهره فرد است. یکی از این تناسب‌ها که باید رعایت شود، تناسب عینک با رنگ مو و مدل موی افراد است. از این رو ما این مقاله را راهنای کامل انتخاب عینک بر اساس رنگ مو و مدل مو قرار دادیم. در ادامه این مقاله از عینک انصار همراه ما باشید.

عوامل موثر در انتخاب عینک

و اما برای انتخاب عینکی که همه با یک نگاه از آن و از استایل زیبایتان تعریف کنند، کار دشواری در پیش ندارید. فقط کافی‌ست عواملی که در تناسب عینک با فرم و شکل چهره شماست را بشناسید و بر اساس آن انتخاب کنید. این عوامل موثر عبارتند از:

  • عینک مناسب فرم صورت
  • انتخاب عینک بر اساس رنگ پوست
  • عینک مناسب رنگ چشم شما
  • انتخاب عینک بر اساس رنگ مو و مدل مو: و در آخر، عاملی که امروز به آن پرداخته‌ایم و از اهمیت بالایی برخوردار است. رنگ و مدل مو تاثیر زیادی در استایل و چهره شما دارند. از این رو عینکی که انتخاب می‌کنید باید متناسب با این دو عامل باشند تا استایلی بی نظیر داشته باشید.
عوامل موثر در انتخاب عینک

عوامل موثر در انتخاب عینک

چه نوع عینکی به مدل و رنگ موهای شما می‌آید؟

خبر خوب این است که نکات و ترفندهایی وجود دارد که می‌تواند به شما کمک کند عینک مناسبی را پیدا کنید که مناسب استایل‌تان باشد. ما در این راهنما، برای همه شما با رنگ موهای متفاوت، عینک‌هایی را کنار گذاشتیم. همچنین چه موهای بلند، کوتاه، مجعد یا صاف داشته باشید، ما شما را پوشش می‌دهیم.

خوشبختانه با استفاده از ترفندهای انتخاب عینک بر اساس رنگ مو که در ادامه آوردیم، دیگر نگرانی بابت تغییر رنگ موهای خود نداشته باشید و به راحتی دست به هر تغییری بزنید.

انتخاب عینک بر اساس رنگ مو

و اما رسیدیم به بخش اصلی مقاله امروز، یعنی راهنمای انتخاب عینک بر اساس رنگ مو و مدل مو. همانطور که گفته شد تناسب رنگ و شکل فریم عینک، با رنگ و مدل موهای شما از اهمیت زیادی برخوردار است. به قدری که می‌تواند استایل شما را تا صد مرحله ارتقا دهد یا به طور کامل به جذابیت استایل شما ضربه می‌زند. در ادامه بهترین عینک برای ۴ رنگ موی پرطرفدار در دنیا را مورد بررسی قرار دادیم.

۱- انتخاب عینک برای رنگ مو بلوند

یکی از پرطرفدارترین رنگ موها در دنیا، رنگ بلوند است. اما خب اگر عینک مناسب را برای این رنگ انتخاب نکنید، جذابیت این رنگ مو خودش را نشان نمی‌دهد. بنابراین انتخاب عینک بر اساس رنگ مو در موهای بلوند از اهمیت بسیاری برخوردار است. در صورت انتخاب عینک درست، موهای شما به بهترین شکل نمایان خواهند شد.

اگر بلوند هستید، چند نکته را باید در نظر داشته باشید. بهترین عینک برای موهای بلوند و چشم‌های آبی، فریم‌هایی با رنگ‌های گرم مانند طلایی، قهوه‌ای یا فریم‌های لاک‌پشتی هستند. این فریم‌ها ظاهری طبیعی و هماهنگ ایجاد می‌کنند که رنگ موهای شما را جذاب‌تر می‌کند. از سوی دیگر، فریم‌های با رنگ سرد ممکن است کنتراست واضحی ایجاد کنند که چندان جذاب نیست. بنابراین اگر به دنبال بهترین انتخاب عینک بر اساس رنگ مو بلوند باشید، از رنگ‌های سرد دوری کنید و بچسبید به رنگ‌های گرم.

از رنگ‌های فریم نترسید! عینک مخصوص موهای بلوند نباید ملایم باشد. موهای بلوند با فریم‌های سبز یا آبی، چشمگیر به نظر می‌رسند. این رنگ‌ها یک تضاد مکمل ایجاد می‌کنند که می‌تواند رنگ موهای شما را بیشتر برجسته کند.

انتخاب عینک برای رنگ مو بلوند

انتخاب عینک برای رنگ مو بلوند

۲- انتخاب عینک برای رنگ موهای تیره

از آنجایی که رنگ مو تیره یکی از رایج‌ترین رنگ‌ها در کشور ما و به خصوص خاورمیانه است، در اینجا راهنمای کاملی را برای انتخاب عینک بر اساس رنگ مو مشکی آورده‌ایم. از بخت خوب شما، برای موهای تیره انتخاب‌های زیادی را دارید و دستتان باز است.

فریم‌های تیره، مانند مشکی یا قهوه‌ای تیره، تضاد قوی و چشمگیری با موهای تیره ایجاد می‌کنند. عینک‌های با فریم لاک‌پشتی نیز می‌توانند به عنوان مکملی برای موهای تیره شما عمل کنند و حس گرما و بافتی را به ظاهر شما ببخشند. اگر احساس ماجراجویی می‌کنید، عینک‌هایی در رنگ‌های روشن یا متالیک مانند قرمز یا طلایی می‌توانند عنصری جسورانه به استایل شما اضافه کنند.

وقتی صحبت از تناسب عینک با رنگ مو و رنگ پوست به میان می‌آید، عینک‌هایی که هم رنگ مو و هم رنگ پوست شما را تکمیل می‌کنند ظاهری هماهنگ و متعادل ایجاد می‌کنند. اگر پوستی با رنگ گرم دارید، فریم‌های طلایی یا قهوه‌ای می‌توانند گرمای طبیعی پوست شما را افزایش دهند. اگر پوستی با رنگ سرد دارید، فریم‌های نقره‌ای و آبی را امتحان کنید، زیرا می‌توانند کنتراست قابل توجهی ایجاد کنند. به همین راحتی انتخاب عینک بر اساس رنگ مو و پوست را انجام دهید.

انتخاب عینک برای رنگ موهای تیره

انتخاب عینک برای رنگ موهای تیره

۳- انتخاب عینک برای رنگ مو قرمز

هر ساله می‌بینیم که ترندهای زیادی برای رنگ موها به میان می‌آیند و جای خود را در دل مردم باز می‌کنند. یکی از این ترندها در سال اخیر، رنگ موی قرمز بوده است. رنگ قرمز برای موها در تناژهای متفاوت، امروزه از محبوبیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است. از این رو در ادامه راهنمای انتخاب عینک بر اساس رنگ مو قرمز را آوردیم.

آیا شما یک مو قرمز مغرور هستید که به دنبال یک عینک عالی برای تکمیل استایل آتشین خود هستید؟  توجه داشته باشید که شما با فریم‌هایی با رنگ گرم مانند نارنجی، طلایی یا قهوه‌ای بهترین خود را نشان خواید داد. این رنگ‌ها می‌توانند گرمای طبیعی رنگ موهای شما را افزایش دهند. با این نوع عینک‌ها برای مو قرمزها در کمترین زمان، ظاهری منسجم و متعادل خواهید داشت.

و وقتی صحبت از رنگ پوست به میان می‌آید، بستگی به این دارد که پوست سرد یا گرم دارید. آیا جواهرات نقره روی شما بهتر از طلا به نظر می رسند؟ پس هنگام خرید عینک آفتابی باید به رنگ‌های پاستلی و آبی روی بیاورید. اما اگر طرفدار رنگ‌های گرم‌تر هستید، قهوه‌ای و نارنجی را برای شماست.

انتخاب عینک برای رنگ مو قرمز

انتخاب عینک برای رنگ مو قرمز

۴- انتخاب عینک بر اساس رنگ مو خاکستری

اگر از ما در مورد بهترین عینک برای رنگ مو خاکستری بپرسید، قطعا پیشنهادهای ما رنگ‌های فریم عینک نقره‌ای، خاکستری و یا سفید هستند. این یک ظاهر کلاسیک و جاودانه ایجاد می‌کند که رنگ موهای خاکستری را جذاب‌تر نمایش می‌دهد. فریم‌هایی با رنگ گرم مانند طلایی یا قهوه‌ای نیز می‌توانند حسی از گرما را به پوست شما اضافه کنند و ظاهری متعادل ایجاد کنند.

اگر در مورد شکل و سبک عینک نیز صحبت می‌کنیم، فریم‌های گرد می‌توانند ویژگی‌های زاویه‌ای را نرم کرده و ظاهر هماهنگ‌تری ایجاد کنند، در حالی که فریم‌های زاویه دار می‌توانند ساختار را به چهره اضافه کنند. به آینه خود نگاهی بیندازید و فریمی پیدا کنید که ویژگی‌های شما را متعادل کرده و زیبایی طبیعی شما را افزایش دهد.

انتخاب عینک بر اساس رنگ مو خاکستری

انتخاب عینک بر اساس رنگ مو خاکستری

انتخاب عینک بر اساس مدل مو

در بالا به ۴ تا از پرطرفدارترین و رایج‌ترین رنگ موها در دنیا اشاره کردیم. همچنین انتخاب عینک بر اساس رنگ مو را نیز برای ۴ رنگ بالا گفتیم. اما علاوه بر رنگ مو، مدل موی شما نیز می‌تواند در هماهنگی و تناسب عینک و استایل شما تاثیرگذار باشد. در ادامه راهنمای انتخاب عینک بر اساس مدل مو خانم‌ها و آقایان را مورد بررسی قرار دادیم:

انتخاب عینک برای مدل مو زنانه

بسته به طول، بافت و لایه بندی موهای شما، فریم‌های خاصی ممکن است جذاب‌تر از بقیه باشند. برای خانم‌ها، اگر موهای کوتاهی دارید، عینک‌هایی با شکل‌های هندسی یا برجسته می‌توانند ساختار و تعریفی به چهره شما ببخشند. عینک‌های چشم گربه‌ای نیز ظاهری بازیگوش و زنانه ایجاد می‌کنند.

برای خانم‌هایی که موهای بلندی دارند، عینک‌هایی با شکل گرد یا بیضی می‌توانند لطافت و زنانگی مدل موهای شما را تکمیل کنند. فریم‌های مربع یا مستطیل، کنتراست قابل توجهی ایجاد می‌کنند و به چهره شما، زیبایی طبیعی می‌افزایند.

انتخاب عینک برای مدل مو مردانه

ترکیب کردن یک اثر هنری است و ایجاد تناسب مدل موی مردانه با عینک چیزی کمتر از این نیست. موهای کوتاه در ترکیب با اشکال کلاسیک و جاودانه مانند گرد یا مستطیل می‌تواند ظاهری پیچیده و حرفه‌ای ایجاد کند. عینک خلبانی همچنین می‌تواند به مردانگی اضافه کند و ظاهری جسورانه و ماجراجویانه ایجاد کند.

برای کسانی که موهای متوسطی دارند، عینک مردانه با فرمی قوی و زاویه‌دار، ساختار و زیبایی را به چهره شما می‌بخشد. عینک‌هایی با فریم جسور و ضخیم، در عوض، ظاهری مد روز و شیک ایجاد می‌کنند.

آخرین اما نه کم اهمیت‌ترین، برای کسانی که موهای بلند دارند، عینک‌هایی با فریم ظریف و سبک می‌توانند لطافت مدل موی شما را تکمیل کنند. عینک‌های گرد یا بیضی شکل نیز ظاهری کلاسیک و جاودانه ایجاد می‌کنند.

در آخر

انتخاب عینک بر اساس رنگ مو و مدل مو، کار دشواری نیست. اما همین کار ساده می‌توانید تاثیر فوق‌العاده‌ای را در استایل و جذابیت شما بگذارد. از این رو ما در این مقاله راهنمای کاملی را برای کمک به شما در انتخاب بهترین عینک بر اساس رنگ مو و مدل مو آوردیم. امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.