اخبار و بلاگ

لنز رنگی بازیگران و سلبریتی‌ها

لنز رنگی بازیگران و سلبریتی‌های هالیوود و بالیوود

از سال ۱۹۶۹ میلادی و زمانی که پروفسور Otto Wichterle ایده ساخت لنزهای رنگی را عملی کرد، تحولی عظیم رخ داد. لنزهای رنگی با استقبال دیوانه کننده‌ای همراه شدند. امروزه این تقاضا برای لنزهای رنگی، بیش از گذشته است؛ به طوری که شاهد استفاده گسترده افراد مشهور از لنزهای رنگی هستیم. امروز در این مقاله از فروشگاه عینک انصار هم به همین موضوع پرداخته‌ایم. در ادامه به معرفی لنز رنگی بازیگران و سلبریتی‌های هالیوود و بالیوود پرداخته‌ایم.

تاثیر بازیگران و سلبریتی‌ها در مد

بازیگران و سلبریتی‌های هالیوود و بالیوود از اوایل دهه ۹۰ نیروی محرکه روند مد و فشن بوده‌اند. آن‌ها هیچ وقت از ترندهای صنعت مد غافل نمی‌شوند و همیشه جدیدترین و پر سر و صداترین ترندهای مد را استفاده می‌کنند. به قولی آن‌ها الگویی برای مد روز دنیا هستند.

اگر شما نیز مانند ما به دنبال الهام گرفتن از افراد مشهور هستید، پس به جای درستی آمدید. در اینجا ما لنز رنگی بازیگران و سلبریتی‌های مشهور دنیا را به شما معرفی کرده‌ایم تا با الگو گرفتن از آن‌ها همیشه بدرخشید.

تاثیر بازیگران و سلبریتی‌ها در مد

تاثیر بازیگران و سلبریتی‌ها در مد

لنز رنگی بازیگران و سلبریتی‌ها

استفاده از لنز رنگی در صنعت فیلم هند از اوایل دهه ۸۰ آغاز شد. بسیاری از استایلیست‌ها از لنزهای رنگی برای تغییر یا ارتقای ظاهر افراد مشهور بالیوود که نقش خاصی را ایفا می‌کنند، استفاده کرده‌اند. اما خب امروزه استفاده از لنز رنگی در بازیگران و سلبریتی‌ها به خارج از دنیای سینما، کشیده شده است.

لنزهای رنگی که زمانی توسط کارگردان‌ها و تهیه کننده‌ها برای بازیگران استفاده می‌شد؛ امروزه به لنز رنگی بازیگران و سلبریتی‌ها در مهمانی‌ها و مراسم و حتی استایل روزمره شده است. در پایین لنز رنگی ۵ بازیگر و سلبریتی مشهور هالیوود و بالیوود آمده‌اند.

۱) جنیفر آنیستون – لنز آبی یخی

جنیفر آنیستون با نمایش بسیار عالی در سریال F.R.I.E.N.D.S قلب بیننده‌ها را به دست آورده است. علاوه بر طرفداران زیاد، جذابیت این بازیگر نیز مثال زدنی است. جنیفر آنیستون ابتدا با عینک طبی ظاهر می‌شد ما اخیراً شاهد استفاده این بازیگر محبوب هالیوود از لنزهای طبی با رنگ‌های مختلف است.

اما در بخش اول از لنز رنگی بازیگران و سلبریتی‌ها، شاهد انتخاب هوشمندانه جنیفر آنیستون هستیم. این بازیگر که کار خودش را در صنعت مد و فشن بلد است؛ از لنز‌های طبی با رنگ آبی یخی استفاده کرده است. این رنگ ترکیب فوق‌العاده‌ای را رنگ چهره و آرایش این بازیگر جذاب دارد.

رنگ لنز جنیفر انیستون

رنگ لنز جنیفر انیستون

۲) سلنا گومز – لنز خاکستری

درست مانند شخصیت جسور و کاریزماتیک خود، سلنا گومز کسی نیست که از امتحان کردن استایل جدید بترسد. از رنگ مو گرفته تا رنگ چشم، او همیشه آماده است تا بدرخشد. سلنا گومز با شهرت جهانی و استایل جذاب و خاصش، تبدیل به یکی از الگوهای مد و فشن در دنیا شده است. در قسمت دوم از لنز رنگی بازیگران و سلبریتی‌های هالیوود و بالیوود، این لنز رنگی سلنا گومز را با رنگ خاکستری حتما به شما پیشنهاد می‌کنیم.

بله، نمی‌توانیم منکر این شویم که لنز رنگی سلنا زیبا است. او با بازی درجه یک در فیلم و سریال، آهنگ‌های فوق‌العاده و حالا استایل و لنز رنگی‌اش، بیش از پیش دوست داشتنی‌تر و جذاب‌تر می‌شود. اگر شما هم همیشه دوست دارید در مهمانی‌ها و مجالس، بدرخشید و در مرکز توجه باشید، لحظه‌ای از استفاده از این لنز رنگی بازیگران و سلبریتی‌ها غافل نشوید.

رنگ لنز سلنا گومز

رنگ لنز سلنا گومز

۳) کایلی جنر – لنز قهوه‌ای موکا

و اما در لیست لنز رنگی بازیگران و سلبریتی‌های هالیوود و بالیوود پر سر و صداترین سلبریتی از بین پر سر و صداترین خانواده، کسی نیست جز کایلی جنر. شهرت عجیب خانواده کارداشیان در دنیا و حواشی بسیارشان آن‌ها را به مهم‌ترین شخصیت‌ها را در صنعت مد وفشن تبدیل کرده است.

شبکه‌های اجتماعی کایلی جنر، سوپرمدل و ستاره پیشرو فیلم «همگام با کارداشیان‌ها» نشان‌دهنده علاقه فراوان این سلبریتی به استفاده از لنزهای رنگی است.  استفاده هوشمندانه این سلبریتی از لنز رنگی قهوه‌ای موکا در حالی که چشمان خودش به صورت طبیعی قهوه‌ای است. لنزها به عنوان تقویت کننده رنگ چشم‌های کایلی عمل می‌کنند؛ چرا که رنگ چشمان او قهوه‌ای چند درجه کم‌رنگ‌تر است.

همانطور که گفته شد، رنگ چشم کایلی جنر به صورت طبیعی قهوه‌ای است و رنگ قهوه‌ای موکا، فقط برای تقویت رنگ استفاده می‌شود. این یعنی رنگ لنزهای رنگی برای او بسیار طبیعی به نظر می‌رسد، تعجبی هم ندارد که همه عاشق این لنز رنگی بازیگران و سلبریتی‌ها شوند.

رنگ لنز کایلی جنر

رنگ لنز کایلی جنر

۴) کیارا ادوانی – لنز فندقی

در ادامه معرفی لنز رنگی بازیگران و سلبریتی‌های هالیوود و بالیوود، سری به هندوستان، کشور رنگ‌ها بزنیم. ستاره Jug Jugg Jeeyo، کیارا آدوانی، به خاطر نقش‌های متفاوتش به شهرت رسید. او به دلیل استعدادش در بازیگری و استایل و چهره جذابش، شناخته شده است. طبق نشریه برجسته The Times of India، او همچنین به عنوان چهارمین زن محبوب در هند فهرست شده است.

ظاهر دلنشین طبیعی کیارا با چشمان قهوه‌ای روشن او که به جذاب‌ترین شکل با موهای قهوه‌ای تیره او ترکیب شده است، زیبایی بی‌نظیری دارد. چشم‌های قهوه‌ای روشن کیارا نیز با انتخابی فوق‌العاده از لنز رنگی چشم همراه شده است. لنز رنگی فندقی، انتخابی هوشمندانه و فوق‌العاده این سلبریتی است.

رنگ لنز کیارا ادوانی

رنگ لنز کیارا ادوانی

۵) پریانکا چوپرا – لنز قهوه‌ای تیره

پریانکا چوپرا، ستاره بالیوودی که حتی توجه هواداران هالیوود را به خود جلب کرده است. نامی که شاید کم‌تر کسی نشنیده باشد و درخشش او در سینمای هند، زبانزد است. در استایل و تیپ این پریانکا، لنز رنگی عضو ثابت و همیشگی است.

رنگ طبیعی چشمان پریانکا چوپرا قهوه‌ای است و اغلب با سایه‌ای از رنگ قهوه‌ای تیره، خاکستری یا حتی سبز دیده می‌شود. لنزهای انتخاب شده توسط این بازیگر اغلب به‌عنوان تقویت‌کننده و مکمل استایل عمل می‌کنند و هرگز در تکمیل لباس‌های جذاب شکست نخورده‌اند.

در این لیست لنز رنگی بازیگران و سلبریتی‌های هالیوود و بالیوود، همانند کایلی جنر، پریانکا چوپرا نیز با استفاده از لنز قهوه‌ای رنگ، هدفش تقویت رنگ طبیعی چشمان خود است. همانطور که در بالا هم گفته شد این انتخاب واقعا هوشمندانه است و تاثیر فوق‌العاده آن را در استایلتان خواهید دید.

رنگ لنز پریانکا چوپرا

رنگ لنز پریانکا چوپرا

راهنمای انتخاب رنگ لنز

یکی از مواردی که حتما قبل از خرید لنز رنگی چشم بباید توجه کنید، ترکیب و ست شدن رنگ لنز با استایل و چهره شماست. چهره شما در حالت طبیعی بارزترین و در چشم‌ترین قسمت بدن شماست. از این رو در انتخاب رنگ لنز رنگی باید دقت و حوصله به خرج دهید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

برا خرید لنز رنگی شما باید به نکاتی مانند تناژ رنگ پوست، رنگ موها، رنگ چشم، تیپ و استایل و توجه کنید. با انجام این کار لنز رنگی شما به جذاب‌ترین شکل ممکن روی صورت شما خواهد نشست. پیشنها می‌کنیم حتما مقاله راهنمای انتخاب رنگ لنز چشم – تناسب جذاب با تناژ پوست ما را مطالعه کنید.

قیمت لنز رنگی بازیگران و سلبریتی‌ها

احتمالا با شنیدن نام سلبریتی‌ها و دیدن مدل لنز آن‌ها با خودتان گفتید که بیخیال! من که نمی‌تونم مثل این سلبریتی‌ها هزینه کنم.

اما اصلا اینطور نیست. خوشبختانه لنزهای با کیفیت و استاندارد بالایی در بازار موجود هستند که با بهترین و اقتصادی‌ترین قیمت به فروش می‌رسند. شما با هر بودجه‌ای می‌توانید اقدام به خرید این لنزها کنید. بنابرایم اصلا نگران هزینه لنز نباشید.

شما می‌توانید از طریق آیکون چت آنلاین در سایت و یا تماس با شماره ۳۵۰۱۵۰۰۰ داخلی ۱۱۳، با همکاران ما در بخش پشتیبانی در ارتباط باشید. در صورتی که قبل از خرید لنز رنگی و طبی چشم و یا عینک آفتابی و طبی سوال داشتید، فقط یک تماس بگیرید و باقی را به ما بسپارید. از اول مسیر تا زمان نهایی شدن خرید و حتی پس از خرید، در کنار شما هستیم.

در آخر

ما در این مقاله از فروشگاه عینک انصار لیستی از لنز رنگی بازیگران و سلبریتی‌های هالیوود و بالیوود را آوردیم. امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید و تجربه خوبی را در بخش مقالات عینک انصار داشتید. در صورتی که نظر و یا سوالی درباره این مقاله داشتید، خوشحال می‌شویم نظرات شما را در فرم دیدگاه‌ها که در پایین وجود دارد، بخوانیم.

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.