اخبار و بلاگ

مدل عینک میثم در زخم کاری

مدل عینک میثم در زخم کاری – عینک پسر مالک

پس از مدت‌ها انتظار، بالاخره فصل دوم سریال محبوب و پر مخاطب زخم کاری در روز جمعه ۱۷ شهریور ماه ۱۴۰۲ به صورت رسمی از وب‌سایت فیلیمو پخش شد. همانطور که توقع می‌رفت، فصل دوم این سریال، با سورپرایزهای بسیاری آمده است. یکی از موارد همیشه مورد توجه در این سریال، استایل جذاب بازیگران آن است. ما در این مقاله از فروشگاه عینک انصار به معرفی و نقد و بررسی مدل عینک میثم در زخم کاری یا بهتر است بگوییم مدل عینک پسر مالک در زخم کاری بازگشت، پرداختیم.

میثم زخم کاری کیست؟

قبل از پرداختن به معرفی مدل عینک میثم در زخم کاری، سوالی که در ذهن هر مخاطبی پیش می‌آید این است که میثم سریال زخم کاری کیست؟

مرتضی امینی تبار، بازیگر نقش میثم پسر مالک در زخم کاری، در سال ۱۳۷۸ در قم به دنیا آمد. او تحصیل‌کرده رشته بازیگری است و هنر را با تئاتر دانشجویی آغاز کرد. پدر و مادر مرتضی امینی تبار از اقوام تاجیک هستند و او اصالت افغانستانی دارد.

داستان شهرت میثم زخم کاری

مرتضی امینی تبار تا قبل از زخم کاری در کارهای سینمایی و تلویزیونی مختلفی هنرنمایی کرده بود. اما اوج درخشش و هنرنمایی این بازیگر محبوب، در سریال زخم کاری بازگشت و با نقش میثم مالکی بود. بازی فوق‌العاده و استایل جذاب، همه و همه دست به دست هم داده‌اند و محبوبیت این بازیگر را در دل مردم زیاد کردند.

داستان شهرت میثم زخم کاری

داستان شهرت میثم زخم کاری

همانطور که در بالا اشاره کردیم، استایل جذاب این بازیگر در سریال زخم کاری بسیار مورد توجه است. از این رو، ما این مقاله را به مدل عینک میثم در زخم کاری که یکی از المان‌های اساسی استایل اوست، اختصاص دادیم.

مدل عینک میثم در زخم کاری

و اما رسیدیم به بحث اصلی امروزمان، یعنی معرفی عینک میثم در زخم کاری. جالب است بدانید که مدل عینک میثم در زخم کاری متفاوت است و در هر سکانس عینک مخصوص به خود را دارد. این نشان دهنده اهمیت عوامل سریال به استایل و تیپ بازیگران داخل این سریال محبوب است. در ادامه به بررسی تمامی مدل‌های عینک میثم در سریال زخم کاری می‌پردازیم.

عینک Emporio Armani مدل 0EA4180

عینک Emporio Armani مدل 0EA4180

عینک Emporio Armani مدل 0EA4180

اولین مدل عینک میثم در زخم کاری چیزی نیست جز عینک آفتابی جذاب مردانه از برند محبوب ایتالیایی Armani. مرتضی امینی تبار این عینک آفتابی را در سکانسی از قسمت اول سریال بر صورت داشت و با استایل مشکی و رسمی خود به بهترین شکل ست کرده بود.

این عینک آفتابی لوکس از برند Emporio Armani با فریمی از جنس پلاستیک مستحکم و رنگ‌های مات، جذابیت و شیکی تمام را به تصویر می‌کشد. علاوه بر جزئیات و ظرافت، لنزهای این عینک نیز بسیار قدرتمند هستند و به خوبی مانع ورود اشعه UV به چشمان می‌شوند.

ویژگی‌های عینک آفتابی Emporio Armani مدل 0EA4180 عبارتند از:

  • جنسیت: مردانه
  • کد رنگ: ۵۲۶۰۱۳
  • جنس فریم: پلاستیک
  • مواد اولیه لنز: پلاستیک
  • رنگ فریم: مات قهوه‌ای/ مشکی
  • لنز پلاریزه شده: خیر
عینک Emporio Armani میثم در زخم کاری

عینک Emporio Armani میثم در زخم کاری

عینک Mont Blanc مدل MB0218S

<yoastmark class=

و اما دومین مدل عینک میثم در زخم کاری، چیزی نیست جز عینک Mont Blanc مدل MB0218S. البته این دقیقا همان عینک استفاده شده در سریال نیست. اما یک نمونه فوق‌العاده عالی و با کیفیت و مشابه عینک میثم در زخم کاری است. سبک این عینک، لاکچری و لوکس با فریم مربعی و دسته‌های فلز نقره‌ای است که پرستیژ و لوکس بودن فرد را نشان می‌دهد.

مرتضی امینی تبار با توجه به کاراکترش، یعنی میثم در زخم کاری، که فردی پولدار، خوش استایل و قدرتمند را به تداعی می‌کند؛ این سبک عینک آفتابی را انتخاب کرده است. شما در بخشی از قسمت دوم سریال زخم کاری می‌توانید این عینک را روی صورت این بازیگر ببینید. چرا که این سبک تمام این ویژگی‌ها را مو به مو به نمایش می‌گذارد.

عینک آفتابی MB0218S بخشی از عینک آفتابی انحصاری و پرطرفدار Montblanc است. این فلز با کیفیت بالا استحکام و دوام برتر و در عین حال راحتی و سبک بودن را تضمین می‌کند. عینک آفتابی MB0218S یکی از بهترین عینک های آفتابی Montblanc است که ۱۰۰% در برابر اشعه ماوراء بنفش محافظت می‌کند و دارای طراحی کلاسیک پیچیده است.

عینک Mont Blanc میثم در زخم کاری

عینک Mont Blanc میثم در زخم کاری

تاثیر استایل بزیگران بر مد

حالا شاید برایتان سوال باشد که چرا در این مقاله، به مدل عینک میثم در زخم کاری پرداخته‌ایم؟ در پاسخ باید گفت که، استایل بازیگران و سلبریتی‌ها همیشه تاثیر مستقیمی را بر دنیای مد دارد.

همیشه گفتیم که استایل بازیگران در فیلم و سریال‌ها و حتی در زندگی شخصی خود، الهام بخش دنیای مد بوده و مد همیشه از بازیگران و سلبریتی‌ها اثرپذیر بوده است. این اتفاق نه تنها در هالیوود و آمریکا، بلکه در ایران هم در حال افتادن است. برای نمونه به مثال‌های زیر توجه کنید:

۱- مدل عینک پارسا پیروزفر در یاغی: پس از پخش سریال یاغی، استایل دو تا از بازیگران نقش اصلی، یعنی پارسا پیروزفر و طناز طباطبایی بسیار مورد توجه قرار گرفت.

۲- مدل عینک طناز طباطبایی (طلا) در یاغی: همانطور که در بالا هم گفتیم، یکی دیگر از اشخاصی که پس از سریال یاغی به عنوان الگویی برای مد دیده شد، طناز طباطبایی بود. این مورد به قدری جدی بود که تمامی فروشگاه‌های عینک در سراسر کشور اقدام به خرید و فروش مدل عینک این بازیگر شدند.

۳- مدل عینک سمیرا در زخم کاری: در سومین نمونه، بازیگری را از همین سریال می‌بینید. سمیرا در کنار میثم در زخم کاری نیز توجه‌های زیادی را به استایل خود جلب کرد.

۴- مدل عینک میثم در زخم کاری: و در آخرین نمونه و مثال به همین مدل عینک میثم در زخم کاری می‌رسیم که در این مقاله کامل به آن پرداختیم.

از کجا با قیمت خوب بخرم؟!

احتمالا شما هم با دیدن مدل عینک میثم در زخم کاری، به این عینک آفتابی علاقه‌مند شدید و قصد خرید آن را دارید. اما خب قطعا ابتدا سردرگم می‌شوید که از کجا این عینک و یا هر عینک آفتابی را خریداری کنید. در اینترنت هم که بگردید، با حجم عظیمی از فروشگاه‌ها مواجه می‌شوید که نمی‌دانید کدام بهترین در ارائه خدمات است.

یکی از فروشگاه‌های معتبر و مطمئن در سطح اینترنت، فروشگاه عینک انصار است. این فروشگاه عینک با بیش از ۷ سال سابقه کاری، برندی مورد اعتماد مردم، با ارائه بهترین کیفیت، قیمت و ارسال سریع به سراسر کشور است. شما می‌توانید به صفحه خرید عینک آفتابی مردانه عینک انصار مراجعه فرمایید و عینک‌های این فروشگاه را مشاهده کنید.

یکی دیگر از مزیت‌های این فروشگاه برای تهرانیان عزیز این است که امکان مراجعه حضوری و انجام تست بینایی سنجی آنلاین را فراهم کرده است.

در آخر

ما در این مقاله از فروشگاه عینک انصار به معرفی مدل عینک میثم در زخم کاری پرداختیم و مدل‌های عینک این بازیگر در سریال را به ترتیب مورد نقد و بررسی قرار دادیم. امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده باشید. لطفا نظرات و سوالات خود را از طریق فرم دیدگاه‌ها در انتهای همین مقاله برای ما بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.